![]() |
O mekanın sahibini tanıyorum, adı Fenasi K. Bazen gelen kazları yolup gönderiyor, bunlar ucuz atlatanlar, bazılarını ise:r30: |
Geçen aynı muhabbeti instagramda da okumuştum, baya baya yemişler insanları :joy: Önceden masaya gelirmiş içer giderlermiş şimdi sokaktan toplayıp getirmeye başlamışlar. Yakında eve servis de başlar aman dikkat edin :grimace: |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:42:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.