![]() |
Alıntı:
Trae ücretli almanızı tavsiye ederim. 3 dolar zaten. Solo mod geldi dün. Daha da iyi oldu. |
ben böyle şeylerde direkt olarak chatgpt'ye soruyorum nedir ne değildir diye ama sen zaten sormuşssundur diye düşünüyorum. ben de Gemini CLI ile tanıştıktan sonra cursor'u falan direkt kaldırdım bilgisayardan, kendimi coder gibi hissediyorum, Cursor'da android uygulama yapmayı denemiştim, ortalık acayip karışmıştı. Gemini CLI'ye ne istediğimi söyledim, direkt olarak neyi nasıl yapmam gerektiğini sırasıyla anlattı, sonra kendisi tüm dosyalama sistemini, kodladı, ne ile çalışılacaksa onları ayarladı ve istediğim android uygulamasını yaptım. Telefonuma da yükleyip denedim harika çalışıyor şu anda yaptığım uygulama. Rovo'yu da denedim senin başka bi konuda açtığın ama çok saçma bir şekilde tokenleri acayip hızlı bitiriyor ve arada bir kendi kendine hata verip kopuyor. Kısaca Cursor'u şimdilik düzeltemediysen Gemini CLI'ya şans ver derim. |
Cursor yaklaşık 1 aydır bir tuhaf, özellikle son 1 haftadır inanılmaz saçmalıyor. |
usta bu cursor için edu hesap almamızı sağlayan bi detaylı anlatan bi forum konusu vardır üni sistemi onun linki nerededir ? ingiltere or usa üni idi. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:56:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.