R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Siz bu Cursor'u Nasıl Kullanıyorsunuz? (https://www.r10.net/off-topic/4507985-siz-bu-cursoru-nasil-kullaniyorsunuz.html)

constantine38 20-07-2025 09:24:31

Alıntı:

bycida Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089529634)
Hocam ikisinide kullandım trae tasarımsal olarak çok daha iyi manusa göre manusa kredi dayanmıyor ide ortamı oluşturma sanal bilgisayar açma local kurma hepsine kredi harcıyor bu yüzden çok çabuk bitiyor
Trae ücretli kullanmadım ilk çıktığında ücretsizdi sınırsız kullanıyordum burda gemini pro satan var onlardan alın hocam clouda üye olun 300 dolar verir cline plugin indirin visual studio da gemini api keyi ekle o daha iyi yapıyor

Gemini cli var hocam. Öğrenci hesabı aldım. Ama Claude un yanından geçemez.
Trae ücretli almanızı tavsiye ederim. 3 dolar zaten.
Solo mod geldi dün. Daha da iyi oldu.

altamore 20-07-2025 09:48:16

ben böyle şeylerde direkt olarak chatgpt'ye soruyorum nedir ne değildir diye ama sen zaten sormuşssundur diye düşünüyorum.
ben de Gemini CLI ile tanıştıktan sonra cursor'u falan direkt kaldırdım bilgisayardan, kendimi coder gibi hissediyorum, Cursor'da android uygulama yapmayı denemiştim, ortalık acayip karışmıştı.


Gemini CLI'ye ne istediğimi söyledim, direkt olarak neyi nasıl yapmam gerektiğini sırasıyla anlattı, sonra kendisi tüm dosyalama sistemini, kodladı, ne ile çalışılacaksa onları ayarladı ve istediğim android uygulamasını yaptım.
Telefonuma da yükleyip denedim harika çalışıyor şu anda yaptığım uygulama.

Rovo'yu da denedim senin başka bi konuda açtığın ama çok saçma bir şekilde tokenleri acayip hızlı bitiriyor ve arada bir kendi kendine hata verip kopuyor.

Kısaca Cursor'u şimdilik düzeltemediysen Gemini CLI'ya şans ver derim.

Disturbed 20-07-2025 12:17:42

Cursor yaklaşık 1 aydır bir tuhaf, özellikle son 1 haftadır inanılmaz saçmalıyor.

denizmir 20-07-2025 16:24:47

usta bu cursor için edu hesap almamızı sağlayan bi detaylı anlatan bi forum konusu vardır üni sistemi onun linki nerededir ? ingiltere or usa üni idi.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:56:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.