R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Numara taşıma ile Vodafon geçmek TAVSİYE (https://www.r10.net/off-topic/444513-numara-tasima-ile-vodafon-gecmek-tavsiye.html)

MertB 31-08-2009 13:21:40

Alıntı:

schreck Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059347596)
pardon ama turkcell e geçitinde nasıl memnunsun hangi tarifeye geçtin?
Turkcell den pahalı konuşup memnun olan insan ilk defa görüyorum.

Bende Vodafone'dan Turkcell'e geçtim çok memnunum. DK'sı 15 kuruşa konuşuyorum.

cezzaa 31-08-2009 13:27:19

bende uzun zamandır vodafon takılıyorum. 3000sms kampanyası da her yöne olma özelliği ile çok iyi geldi gerçekten. Bende sabah 06 - 18 4 kontor, akşam 18 - 06 8 kontor olan tarifeyi kullanıyorum gayet memnunum

OfisTech 31-08-2009 13:34:29

Kullanamadıktan sonra bedava konuşma yapsa ne ayda 10k kontor verse ne :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:56:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.