R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Aydın'da yaşayanlar sağ baştan say (https://www.r10.net/off-topic/3904118-aydinda-yasayanlar-sag-bastan-say.html)

sio 01-12-2023 04:40:22

Alıntı:

bydarius Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086404950)
İnşallah hocam. İnanın şu an o kadar karmaşık işler var ki eşimin ailesi tarafında ben bile kendime gelemedim. Yüz yüze size de bahsederim.

İnanırım hocam, hepimizde var birşeyler. 🤗
Görüşmek üzere. 🫡🖐️
Selam ile.. ♥️

WbF 01-12-2023 04:43:30

Bird Island :r67:

Atcalioglu 01-12-2023 08:53:30

Nazilli+1

asayginn 01-12-2023 09:15:27

Didimden Selamlar Hocalarım 🔥🔥

Megend 01-12-2023 18:27:13

Efeler :)

Akbas 01-12-2023 18:27:49

Şimdi aydında dubleks dairelere bakıyordum.Aydın uçmuş :D

sio 01-12-2023 18:29:24

Alıntı:

Akbas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086407932)
Şimdi aydında dubleks dairelere bakıyordum.Aydın uçmuş :D

😂😂
Maalesef.
Bütçeniz nedir, yardımcı olalım. 😊

Akbas 01-12-2023 18:30:16

Alıntı:

sio Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086407943)
😂😂
Maalesef.
Bütçeniz nedir, yardımcı olalım. 😊

Bakınıyorum öyle 4+1 filan. Şuan için 13-15k dan aşağı yok gibi.

sio 01-12-2023 18:31:35

Alıntı:

Akbas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086407950)
Bakınıyorum öyle 4+1 filan. Şuan için 13-15k dan aşağı yok gibi.

Kira ise evet, şuan 6-7 bin TL arasında başlıyor çoğu yer. Eli ayağı düzgün yeni yerler ise 8-15 bin TL bandına çıkmış maalesef, istenen rakamlar ürkütüyor. Hele ki iş imkanının az olduğu bölgelerden. :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:06:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.