R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   dengesiztarz.com dan r10.net 'e özel t-shirt (https://www.r10.net/off-topic/390022-dengesiztarz-com-dan-r10-net-e-ozel-t-shirt.html)

marlonbora 09-06-2009 20:44:32

dengesiztarz.com dan r10.net 'e özel t-shirt
 
Merhaba,

Burdan bazı arkadaşların ısrarı üzerine r10.net üyelerine özel bir tasarım yaptık.
Bizimle herhangi bir alışverişi olan arkadaşlar bilirler normalde adet 30 veya üzeri olmadıkça özel baskı yapmıyoruz.

r10.net üyelerine yapın 100 ü bulur dedi arkadaşlar bizde yaptık eğer 100 den fazla istenirse t-shirt fiyatını 10 TL ye kadar düşürebiliriz.

ürün kalitesini yine bizden alışveriş yapan müşterilerimiz biliyor.

Ürünü şuanda sipariş edemezsiniz alacak olan üyeler ben bu ürünü 10 tlye alırım desin.

bunu bir oylama gibi kabul görün

http://img199.imageshack.us/img199/9677/r10tshirt.jpg

Dakota 09-06-2009 20:48:39

Ayın 15inden sonra 10 liraya alırım :D

Pr0xyBurn3r 09-06-2009 20:51:12

15inden sonra 3-4 sipariş vermeyi düşünüyorum:)

TheConqueror 09-06-2009 20:52:38

webmaster forumu oldugunu vurgulayacak birşey olsaydı daha iyi olurdu bence :/

memo66000 09-06-2009 20:52:41

Diğer t-shirtlerin kalitesinde ise bende alırım

DerinSular 09-06-2009 21:00:05

Siyahın rengi biraz solgun gibi daha koyu olsa daha iyi olurmuş. :)

OfisTech 09-06-2009 21:01:41

Hocam baskılar yağ bazlımı su bazlı mı? yoksa transfer mi? sadece merak ettiğimden soruyorum.:)

necromander 09-06-2009 21:14:21

Ben bu üründen alırım :) ;)

EuK 09-06-2009 21:14:42

Tasarım ve t-shirt kumaş kalitesi güzel olursa hemen alırım.Kaç lira olacağı mühim değil.

JivaL 09-06-2009 21:20:44

Alırız.

LincolnSamet 09-06-2009 21:21:05

Arkalı önlü yapmıyorsunuz sanırım ama önde [media]http://img25.imageshack.us/img25/3069/96156149.jpg[/media] şundaki gibi birşey olsa arkada sizin tasarım olsa bence harika olurdu.

Ama bunuda alacaklardanım liste tutuyarsan yazabilirsin ismimi.

Dt.Furkan 09-06-2009 21:25:38

Daha önce yapılan (bi üst mesajdaki) tshirt daha güzeldi. Tasarım ve renk pek hoş değil.. Değiştirilirse alırım.

TaGo 09-06-2009 21:33:28

Tasarım biraz daha iyi olursa alırım. Pek beğenmedim açıkçası spiderman gibi olmuş.

garintsi 09-06-2009 22:24:29

Tasarım biraz daha güzel olursa bende bu ürünü 10 TL ye alabilrim.

garintsi 09-06-2009 22:26:22

Tasarım biraz daha güzel olursa bende bu ürünü 10 TL ye alabilrim.

AyberkD 09-06-2009 22:30:09

Tasarım konusunda daha iyi bir T-shirt yaparsanız alırım ben hemen ama bence ikonumuzu kullanarak ve ''Webmaster Forumu'' ibaresi bulunan bir T-Shirt daha çok alınır isterseniz bana boyutlarını atın ben size bir tasarım yapayım hayalimdeki.Sanırım özel Resim basımı t-shirte 18 Tl felan eğer uygun görürseniz Pm atın veya Profilimdeki msn adresini eklerseniz sevinirim..

TeXaS 09-06-2009 23:03:19

Siyah yerine beyaz yapılsa daha iyi olmaz mı ? Havalar sıcak malum siyahda yakar insanı

RebeLMasteR 09-06-2009 23:07:27

ben 10tlye alırım ;)

iRC 09-06-2009 23:35:10

bende alırım.

HERSOY 09-06-2009 23:38:10

bende alırım yanlız şu siyah tasarım daha güzel, biraz daha webmaster forumu olduğu filan yazsın belli olsun.

Line 09-06-2009 23:41:36

Tasarım değişirse alırım.

BuRacK 09-06-2009 23:43:00

Bencede tasarımı değişmeli. Bende alırdım o zaman :)

HERSOY 09-06-2009 23:48:14

sitenizdeki kod yazan bir tişört var ondan alcaktım fakat code or die olmasaymış, süpermiş... o yazı olmasa süpermişti tüh.

sefakavil 09-06-2009 23:50:35

ali bey bence r10'a özel bi çok tasarım yapın (5-6 tane felan) yada yeni bir konu açalım arkadaşlar tasarım yapsınlar onlar arasından anket ile seçelim onları kullanın. bence daha iyi olur. ve r10 t-shirt'leri 10 liradan satılırsa daha çok satılır ;)

burock3699 10-06-2009 00:15:35

diğer konuda bi tane t-shirt kapri vardı. ordaki t-shirtin tasarımı olursa alırım 10 TL ye bu ürünü.. o tasarımı herkes beğendi çünkü ben dahil

Exwore 10-06-2009 00:24:42

Tasarım kötü olmuş...

hrngndz 10-06-2009 00:28:12

http://www.dengesiztarz.com/resimler/t-shirt-4.jpg ve http://www.dengesiztarz.com/resimler/t-shirt-39.jpg

Bu ikisini aldım sitesinden, ürün gayet kaliteli.

KaRa_MaSkE 10-06-2009 11:12:16

Yok yav bu güzel değil be :(

ErayWeb.Org 10-06-2009 11:33:55

renk hoş alırım bnde

GirindirNet 10-06-2009 12:07:08

Alıntı:

LincolnSamet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058823680)
Arkalı önlü yapmıyorsunuz sanırım ama önde http://img25.imageshack.us/img25/3069/96156149.jpg şundaki gibi birşey olsa arkada sizin tasarım olsa bence harika olurdu.

Ama bunuda alacaklardanım liste tutuyarsan yazabilirsin ismimi.

arkalı önlü olursa süper olur kesin alırım ;) yada iki tasarımı 2 ay t-shirt olarakta sunabilirsiniz.

jooweb 10-06-2009 12:13:18

10 lira uygun bir fiyat. Tabi alırız.
İstediğim bir model vardı aslında burda da fikirbirliği olursa onu da bastırabilir miyiz?
Ön tarafta Visual C#.Net yazacak Arkada C#3.0 (forma gibi)
isteyen olurmu bunu?

cezzaa 10-06-2009 12:13:39

Alıntı:

LincolnSamet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058823680)
Arkalı önlü yapmıyorsunuz sanırım ama önde [media]http://img25.imageshack.us/img25/3069/96156149.jpg[/media] şundaki gibi birşey olsa arkada sizin tasarım olsa bence harika olurdu.
Ama bunuda alacaklardanım liste tutuyarsan yazabilirsin ismimi.

Bu gerçekten çok iyi gider..

sefakavil 10-06-2009 12:22:24

10 liraya seve seve alırım :)

pixaturk 10-06-2009 12:45:06

Fiyat uygun alırız :D 10 TL' e

Zafer 10-06-2009 14:14:17

ayın 20sinden sonra 10 tlye alırım... Ama diğer tasarımda güzel...

Dakota 10-06-2009 14:25:53

Diğer tasarımdan olursa 2-3 tane alabilirim.

Arkalı onlu olması tercihimdir.

Ferad 10-06-2009 14:36:33

Diğer tasarım arkalı önlü olursa mutlaka alırım.

SeaL05 10-06-2009 16:39:32

Farklı Renk alternatifi olursa örn.Sitenizdeki kırmızı t-shirtler gibi alabilirim.Ancak siyah şuan için kararsızım yazın sıcak havada siyah pek kapalı olur gibi...

by_wirus 10-06-2009 16:43:48

Altın örümcekler. Pek ilgimi çekmedi Google Fan gibi birşey yazılı olsa daha güzel olur.

10 tlye alırız, 100 kişiyi anlayabilmek için bir anket eklerseniz daha kolay anlayabilirsiniz.

BLev 10-06-2009 16:52:42

Altın örümcekler yerine Google Fan yazsa daha güzel olurdu... Eğer öyle olursa alırım 10 tl den


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:33:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.