![]() |
dengesiztarz.com dan r10.net 'e özel t-shirt Merhaba, Burdan bazı arkadaşların ısrarı üzerine r10.net üyelerine özel bir tasarım yaptık. Bizimle herhangi bir alışverişi olan arkadaşlar bilirler normalde adet 30 veya üzeri olmadıkça özel baskı yapmıyoruz. r10.net üyelerine yapın 100 ü bulur dedi arkadaşlar bizde yaptık eğer 100 den fazla istenirse t-shirt fiyatını 10 TL ye kadar düşürebiliriz. ürün kalitesini yine bizden alışveriş yapan müşterilerimiz biliyor. Ürünü şuanda sipariş edemezsiniz alacak olan üyeler ben bu ürünü 10 tlye alırım desin. bunu bir oylama gibi kabul görün http://img199.imageshack.us/img199/9677/r10tshirt.jpg |
Ayın 15inden sonra 10 liraya alırım :D |
15inden sonra 3-4 sipariş vermeyi düşünüyorum:) |
webmaster forumu oldugunu vurgulayacak birşey olsaydı daha iyi olurdu bence :/ |
Diğer t-shirtlerin kalitesinde ise bende alırım |
Siyahın rengi biraz solgun gibi daha koyu olsa daha iyi olurmuş. :) |
Hocam baskılar yağ bazlımı su bazlı mı? yoksa transfer mi? sadece merak ettiğimden soruyorum.:) |
Ben bu üründen alırım :) ;) |
Tasarım ve t-shirt kumaş kalitesi güzel olursa hemen alırım.Kaç lira olacağı mühim değil. |
Alırız. |
Arkalı önlü yapmıyorsunuz sanırım ama önde [media]http://img25.imageshack.us/img25/3069/96156149.jpg[/media] şundaki gibi birşey olsa arkada sizin tasarım olsa bence harika olurdu. Ama bunuda alacaklardanım liste tutuyarsan yazabilirsin ismimi. |
Daha önce yapılan (bi üst mesajdaki) tshirt daha güzeldi. Tasarım ve renk pek hoş değil.. Değiştirilirse alırım. |
Tasarım biraz daha iyi olursa alırım. Pek beğenmedim açıkçası spiderman gibi olmuş. |
Tasarım biraz daha güzel olursa bende bu ürünü 10 TL ye alabilrim. |
Tasarım biraz daha güzel olursa bende bu ürünü 10 TL ye alabilrim. |
Tasarım konusunda daha iyi bir T-shirt yaparsanız alırım ben hemen ama bence ikonumuzu kullanarak ve ''Webmaster Forumu'' ibaresi bulunan bir T-Shirt daha çok alınır isterseniz bana boyutlarını atın ben size bir tasarım yapayım hayalimdeki.Sanırım özel Resim basımı t-shirte 18 Tl felan eğer uygun görürseniz Pm atın veya Profilimdeki msn adresini eklerseniz sevinirim.. |
Siyah yerine beyaz yapılsa daha iyi olmaz mı ? Havalar sıcak malum siyahda yakar insanı |
ben 10tlye alırım ;) |
bende alırım. |
bende alırım yanlız şu siyah tasarım daha güzel, biraz daha webmaster forumu olduğu filan yazsın belli olsun. |
Tasarım değişirse alırım. |
Bencede tasarımı değişmeli. Bende alırdım o zaman :) |
sitenizdeki kod yazan bir tişört var ondan alcaktım fakat code or die olmasaymış, süpermiş... o yazı olmasa süpermişti tüh. |
ali bey bence r10'a özel bi çok tasarım yapın (5-6 tane felan) yada yeni bir konu açalım arkadaşlar tasarım yapsınlar onlar arasından anket ile seçelim onları kullanın. bence daha iyi olur. ve r10 t-shirt'leri 10 liradan satılırsa daha çok satılır ;) |
diğer konuda bi tane t-shirt kapri vardı. ordaki t-shirtin tasarımı olursa alırım 10 TL ye bu ürünü.. o tasarımı herkes beğendi çünkü ben dahil |
Tasarım kötü olmuş... |
http://www.dengesiztarz.com/resimler/t-shirt-4.jpg ve http://www.dengesiztarz.com/resimler/t-shirt-39.jpg Bu ikisini aldım sitesinden, ürün gayet kaliteli. |
Yok yav bu güzel değil be :( |
renk hoş alırım bnde |
Alıntı:
|
10 lira uygun bir fiyat. Tabi alırız. İstediğim bir model vardı aslında burda da fikirbirliği olursa onu da bastırabilir miyiz? Ön tarafta Visual C#.Net yazacak Arkada C#3.0 (forma gibi) isteyen olurmu bunu? |
Alıntı:
|
10 liraya seve seve alırım :) |
Fiyat uygun alırız :D 10 TL' e |
ayın 20sinden sonra 10 tlye alırım... Ama diğer tasarımda güzel... |
Diğer tasarımdan olursa 2-3 tane alabilirim. Arkalı onlu olması tercihimdir. |
Diğer tasarım arkalı önlü olursa mutlaka alırım. |
Farklı Renk alternatifi olursa örn.Sitenizdeki kırmızı t-shirtler gibi alabilirim.Ancak siyah şuan için kararsızım yazın sıcak havada siyah pek kapalı olur gibi... |
Altın örümcekler. Pek ilgimi çekmedi Google Fan gibi birşey yazılı olsa daha güzel olur. 10 tlye alırız, 100 kişiyi anlayabilmek için bir anket eklerseniz daha kolay anlayabilirsiniz. |
Altın örümcekler yerine Google Fan yazsa daha güzel olurdu... Eğer öyle olursa alırım 10 tl den |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:33:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.