R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Bu dolandırıcılık mailini alan oldu mu? (https://www.r10.net/off-topic/3845074-bu-dolandiricilik-mailini-alan-oldu-mu.html)

ahmetislamoglu 09-10-2023 20:42:57

Alıntı:

looktr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1086100617)
Prn müstehcen izliyorsunuz derken genelleme yapıp boşa atıp dolu tutmaya çalışıyorlar. Gerçekten truva atı kullanan birisi daha özel ve sizi gerçekten deşifre eden bilgi örneği verirdi. Oysa bu maillerin çoğu gerçek izlenimi uyandıran klişe mesajlar.

Yerinizde olsam saf ayağına yatıp korkmuş numarası yaparak muhabbeti uzatırdım. Yakalanmayabilirler ama makaraya sarıldıklarını anlayınca biraz öfkelenecekler.

Hocam zaten mail atmıştım dönüş yapmadı, yapamayacak da büyük ihtimal.

AldagBilisim 10-10-2023 10:10:55

İstisnasız her gün bana da geliyor, bir ara sıkıldım görüntüleri paylaş biz de izleyelim dedim :)) Kamerasız bilgisayardan nasıl görüntü kaydı aldığını merak ediyorum :))

celalyesil 10-10-2023 10:21:30

Bana dosya ekleriyle geldi. Sözde benim fotoğraflarımı eklemiş. E-posta sağlayıcı sitesinde önizleme ile açtım. 1 tane benimle alakam olmayan bir kişi fotoğrafı, 1 tane bel altı fotoğraf 1 tane de +18 site ekran görüntüsü atmıştı. Spam dedim geçtim.

ahmetislamoglu 12-10-2023 16:13:26

Bugün fark ettim konudaki mailden hariç daha önce böyle bir mail gelmiş mail adresime. Çok sık mail adreslerini kontrol eden birisi değilim. O yüzden yeni gördüm bunu. Benim mail adresimle bana mail atma gibi bir şeyin açığı var mı? Yani gerçekten hacklemiş de göndermiş olabilir mi?



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:25:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.