![]() |
R10'un Geleceği 1 Yaşında! Değerli Ailem; Oğlum Atlas Çetin 1 Yaşına girdi. Hayat epey kısa ve zaman hızlı geçiyor. R10'da kaptan koltuğuna oturarak dümene geçtiğimden bu yana tam 11 yıl geçti.. Atlas biraz büyüdüğü zaman 2. ailesi olan sizlerle tanıştırmayı planlıyorum.. Sizden aşağıdaki instagram gönderisine yazın, Atlas yıllar sonra okusun.. 👇🏻:r65: Hatıralar en güzel hediyedir.. LİNK https://www.instagram.com/p/Cv6p9e9o...RlODBiNWFlZA== |
Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere Atlas Reis. :r3: |
Allahım analı babalı büyütsün, doğum günü kutlu olsun hocam. |
Allah sana bağışlasın |
Doğum günü kutlu olsun :r55: Edit : R10u sakın satma Atlas, iyi para da pasif gelir :r21: daha iyi |
Doğum günün kutlu olsun Atlas :) |
Sen soluklan atlas, Coşkun abi yorulmaz asla :) https://www.youtube.com/watch?v=Mj7X...F0bGFzYQ%3D%3D |
Doğum günü kutlu olsun :rokito23: |
Evlat gerçekten çok başka bir varlık. Nice senelere Atlas Baba :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:38:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.