R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Aracınız ŞUAN Ne Kadar Yakıyor? (https://www.r10.net/off-topic/3743336-araciniz-suan-ne-kadar-yakiyor.html)

aztech 18-07-2023 09:23:16

ne yazıkkiiii
i20 1.4 benzin otomatik şehir içi ortalama 9Litre :(
lpg taktırmak zorunda kaldım

MasterLaw 18-07-2023 09:23:31

Şuan can dan başka bişey yaktığı yok hocam

lancewood 18-07-2023 09:57:04

Linea 2012 - 1.3 mjet - 7,1lt

omrfarukarpa 18-07-2023 10:16:32

Alıntı:

boss1903 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085545705)
konuyu açan arkadaş şehir içi 3.8 litre yaktığını söylemiş. 2000 devir geçmiyorsun ve hiç trafiğe girmiyorsun sanırım. Egsoz tıkanınca 10binlik olursun. Arada bir bas öyle bir yakıt tüketimi yok tıkarsın egzosu. Benim tüketim 6 litre clio 1.5dci otomatik

Hocam durum aslında öyle değil siz dizel partikül filtresini diyorsunuz yüksek sıcaklıklara çıkmayınca içinde ki pisliği partikilü yakmıyor diyorsunuz. Elbette ki bu durumu biliyorum yorumlarda önceden sıfır 2021 egeam olduğunuda söyledim 2 yıl içerisinde 50bin km yapıp satıp 2023 aldım ve bir kere bile sanayiye gitmedim hep serviste bakımını yaptırdım ve bunlar yağ bakımları oldu

elbette ki bazen aracımı devirli bir şekilde kullanıyorum 3500 devirde yarım saat 1 saat boyunca gidiyorum. ama o zamanda yakıta çok çok etkisi olmuyor. ankarada yaşıyorum dur kalklarım vs sakince kullanıyorum şehir içi genellikle 90 ı geçmiyorum uzun yolda 120-130 seyahat ediyorum.

benim aracımın kasası ağır motoru küçük diye çok yakıyor sanıyordum ancak yorumlara bakınca en düşük ben yakıyorum gibi duruyor.

Yeniceri 18-07-2023 10:19:21

1998 model pejo 106 var. 50 beygir 1.4 motor. Zamdan önce 1 tl civarı yakıyordu. Az önce yakıt aldım. 1.40 TL'ye geldi şu an km başına.

hurdijital 18-07-2023 13:15:32

Karma 6, şehiriçi 7 civarı (litre)

ADMevlit 19-07-2023 13:29:02

Accent blue 6 lt

vuralmert 19-07-2023 15:34:52

Alıntı:

omrfarukarpa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085539769)
İlk ben başlıyım

Fiat Egea 2023 1.3 MultiJet aracım ortalama yakıt tüketimi 3.8 gösteriyor ancak mazot alırken bu 4.1 civarına geliyor.

Yani şuan ki mazot hesaplamasına gidersek 100KM de araç 4.1x33 der isek 135TL yakmakta. Yani KM başına 1.35TL gibi bir fiyat çıkıyor. Şehir içi kullanım bilgisidir.
Not: Mazot 19-20TL iken araç 75-85TL arası yakıyordu 100KM de.

Yakıt tipinizi de yazarsanız diğer arkadaşlar bilgilenebilir :r7: .

Siz fabrika verilerinin üzerinden bir performans ile kullanmışsınız. Yada daha çok az yol yaptınız şehir içi.


arifagcakaya 19-07-2023 16:16:44

Chrsyler 300c 3.5 Benzin Şehir içi 17.5 Şehir dışı 15.5


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:13:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.