R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Davalık oldum 160 k istiyorlar (https://www.r10.net/off-topic/3626137-davalik-oldum-160-k-istiyorlar.html)

Paşa 17-02-2024 10:18:36

Herhangi bir sonuç çıktımı

constantine38 17-02-2024 11:47:16

Geçmiş olsun.
Arkadaşlar 3 kuruş için neden böyle risklere giriyorsunuz ki? Daha öncede konuları açılmasına rağmen çoğu kişi aynı hataya düşüyor. Toplasan belki o kadar kazanmamışsındır.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:30:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.