R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Millet bu parayı neden buluyor? (https://www.r10.net/off-topic/3618457-millet-bu-parayi-neden-buluyor.html)

tiptu 05-04-2023 22:34:20

Bugün iett otobüsünden dışarı bakarken herkeste peugeot 2008 görünce aynı soruyu sordum kendime, cebimde de 5 tl vardı 🤣

ualan 05-04-2023 23:29:01

Genelde babadan dededen kalma bu işler. babadan ev bırakıyor, babadan araba, babadan kalma iş.... derken hep 1-0 önde başlıyorlar. Aslında onlardan farkı yok kimsenin ama birileri hep elinden tutuyor. kalan kesimde kira ödeyip evi geçindirmekten birşey sahibi olamıyor çünkü çarkı döndürecek kadar 1 yıl hayatta kalacak kadar paraları olmuyor.
Birde 3/4 sene önce kredi faiz oranları düşüktü alım gücü şimdiye göre iyidi insanlar kredi çekerek borçlandı birşey sahibi oldular. Ama şuan bu devirde bunu ancak 10 kişiden 1 kişi yapabiliyor.

Tello1989 05-04-2023 23:41:01

Nasıl alıyor biliyormusun benim bundan 10-15 sene önceki cafcaflı zamanımda yani para kestiğim zamanlarda şu an şu piyasada araba ev alan arkadaşlarım mevcut
O arkadaşlarım kankalarım kardeşim o zamanlarda hadi 2 bira ısmarla hadi mekana götür hadi denize gidelim derken ben kırmamak için kredi bile çekmişliğim var ben şu an icralık sağlık sorunlarımla boğuşuyorum doktora bile gidemeden onlar hergün sosyal medyada hava civa peşinde
Haa arada buluşmak isteyeyim gene benden yemek içmek isterler o an elimde varsa gene yediren bi tipim
Hepsi evlendi barklandı ben ise yaşam umudumu kaybettim

gencprens 06-04-2023 01:24:23

Hayatta şansın olacak, Yiyecek rızkın olacak. Nasibin olacak.

Bunlar varsa sen bile şaşırırsın nasıl kazandığına. Ama yoksa Türkiye şartları için söylüyorum, istediğin okulu bitir istediğin eğitimi al, işinin piri ol. Normal maaşlardan belki az daha fazla alırsın. Bilemedin standart bir maaşın 2 katını alırsın en fazla. Ama öyle hayali rakamlar asla gelmez.

Bu durumu da yaş ilerledikçe görüyorsunuz. Daha iyi kavrıyorsunuz hayatın akışını...

TurkMet 06-04-2023 13:45:59

Onlar eski Türkiye'nin zenginliğini yaşıyorlar.
Malum parti hayata sıfırdan başlayan Türkü afganistan'dan gelen afganla bir tutuyor diyeceğim ama afgan'a bile her türlü desteği veriyor şahsım hükümeti. Ama bu konudaki yorumunda görüldüğü üzere iftardan otobüsle evine dönen gokenim gibi tipler hala bu iktidarı destekliyor.
Dolayısıyla eski Türkiye'den kalan zenginliği olanlar daha rahat yaşantısına devam ederken, özellikle hayata sıfırdan başlayan gençler, ihtiyarların kendilerine olan nefretinden dolayı patronların marabası olmaktan öteye gidemeyecek.

sonsuzjoker 07-04-2023 06:32:44

Alıntı:

Tello1989 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084875700)
Nasıl alıyor biliyormusun benim bundan 10-15 sene önceki cafcaflı zamanımda yani para kestiğim zamanlarda şu an şu piyasada araba ev alan arkadaşlarım mevcut
O arkadaşlarım kankalarım kardeşim o zamanlarda hadi 2 bira ısmarla hadi mekana götür hadi denize gidelim derken ben kırmamak için kredi bile çekmişliğim var ben şu an icralık sağlık sorunlarımla boğuşuyorum doktora bile gidemeden onlar hergün sosyal medyada hava civa peşinde
Haa arada buluşmak isteyeyim gene benden yemek içmek isterler o an elimde varsa gene yediren bi tipim
Hepsi evlendi barklandı ben ise yaşam umudumu kaybettim

Sizin icin tecrube olmus Allah şifa versin. Artik bitirin yenisi gelsin İnşAllah gönlunuzce olur.

Galileo 07-04-2023 12:15:26

Geçmişte Türkiyede çok orantısız bir gelir dağımı vardı ama son 20 yılda aradaki fark inanılmaz açıldı. Sermaye belli bir kesimine geçti komple. Bazılarının ömür boyu çalışıp kazanamayanı paraları birileri bir günde harcıyor.

TurkMet 07-04-2023 12:16:05

Alıntı:

Tello1989 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084875700)
Nasıl alıyor biliyormusun benim bundan 10-15 sene önceki cafcaflı zamanımda yani para kestiğim zamanlarda şu an şu piyasada araba ev alan arkadaşlarım mevcut
O arkadaşlarım kankalarım kardeşim o zamanlarda hadi 2 bira ısmarla hadi mekana götür hadi denize gidelim derken ben kırmamak için kredi bile çekmişliğim var ben şu an icralık sağlık sorunlarımla boğuşuyorum doktora bile gidemeden onlar hergün sosyal medyada hava civa peşinde
Haa arada buluşmak isteyeyim gene benden yemek içmek isterler o an elimde varsa gene yediren bi tipim
Hepsi evlendi barklandı ben ise yaşam umudumu kaybettim

Merak ettiğim şu, böyle insanlarla hala arkadaşlık yapıyor musunuz, yapıyorsanız neden?

KAHVEDAR 07-04-2023 15:55:20

Bizim tek kaybımız
Bizde yok olunca herkes de yok sanıyoruz
Bizde var olunca herkes de var sanıyoruz 😊


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:19:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.