![]() |
deprem *********** reklamları #deprem HEP BİRLİKTE İFŞA VE ŞİKAYET EDELİM [IMG=614]https://cdn.r10.net/editor/168750/3640884787.png[/IMG] DOMAİN: https://fjhgdjhfdhffdf.net/ Şİkayet adımları: 3 noktaya basıp reklamı bildiriniz https://cdn.r10.net/editor/168750/3209444735.png [IMG=373]https://cdn.r10.net/editor/168750/3767002552.png[/IMG] REKLAMLARI PATLATMAK İÇİN R10 dan arkadaşın yaptığı bot ADS tık botu değildir Alıntı:
|
Nereye şikayet etmemiş lazım |
emin olmamakla beraber ihbar web in çözüm olabileceğine inanmaktayım |
allahsizlar !''''''' |
Bilgileri sallayıp yazı kısmına "WHOİS bilgilerine ulaşıldı 1 saate siber kapında." yazın, 10 dakika sonra koltuğun arkasına saklanır siteyi kapatıp bu fare. |
analarına sövdüm umarım ulaşır |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Şimdi buraya bot yazıyorum. Kapanana kadar hiç olmasa insanların bilgilerini çalmasınlar http://sc.com.ly/show/4d94cff3-eea2-...2-6dafc6d231e6 |
işin kötüsü sadece çevremde bu tuzağa düşecek 50 den fazla kişi var... |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bu tür durumlarda lütfen beni bilgilendirin etiketleyin 10 vds ayırdım bunları düşürmek için, zaten premium google ads kullanmadıkları için hızlı şekilde düşüyorlar |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
botlar artık ne varsa bunların bir vatandaşımızı kandırmasını önlemeliyiz. emeği geçen herkesten allah razı olsun. |
An itibariyle reklamdan kaldırıldı. Ben de report ettim ondan sonra başka tarayıcı ile girdim baktım gitmiş. |
Alıntı:
|
Arkadaşlar R10 Adwords reklamcıları olarak bu konuda şeffaf şekilde çalışma yapıyoruz elimizden geldiğince. Dakikada ortalama 60Thread gönderiyorum. Whatsappdan bu siteleri lütfen bana bildirim bende diğer arkadaşlarla paylaşacağım |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
bot hazır istiyen arkadaşlar lütfen pm göndersinler http://sc.com.ly/show/4d94cff3-eea2-...2-6dafc6d231e6 not: Sanal kartlar gerçek kişilere ait değildir. Random bir şekilde bot tarafında karşılıksız bir şekilde oluşturuluyor. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
farklı kelimeye kaymışlar devam... |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bende google reklamı çıkmıyor fakat site hâlâ aktif olarak gözüküyor. [IMG=659]https://cdn.r10.net/editor/35231/3317078698.png[/IMG] |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
An itibari ile site patladı arkadaşlar. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Diyarbakırlıyım canım yanıyor ama bu lamalara yer bırakmamız lazım. |
Alıntı:
|
Alıntı:
https://fjhgdjhfdhffdf.net/kart.php adsoyad: adsoyad telefon: +90 (555) 555 5555 bkc: 5555 4444 3333 2222 date: 11/22 bkv: 333 şeklinde direkt post yollama yapabilirseniz daha efsane olur dakkada 1000lerce form gider |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:41:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.