R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Nickinizin anlamı nedir? (https://www.r10.net/off-topic/3459132-nickinizin-anlami-nedir.html)

Malysh 02-12-2022 01:39:19

Nickinizin anlamı nedir?
 
Merhaba r10 ailesi iyi geceler öncelikle.

Nickinizin anlamı nedir?

İlk ben başlıyim.

Malysh, малыш = Rusça da bebek demek.

cuvelious 02-12-2022 01:40:30

anlamı yok. r10 gibi sağlam bir platforma kayıt olurken xx_bombacımulayım__ gibi bişey olmasın diye böyle bişey uydurdum. Güzel de oldu bence :D

CptSLap 02-12-2022 01:40:37

Adım ve Soyadım :)

Bozdurma 02-12-2022 01:41:21

aşkı yasak etti bana.

Uykulu 02-12-2022 01:41:42

Valla hocam dershaneye git gel, çalış et derken yorgunluktan sürekli uykulu geziyorum. Oradan geliyor :D

Egobusch 02-12-2022 01:41:51

Lise yıllarımda NBA takımlarından Houston Rockets taraftarıydım, oradan kalma bir anı benim için.

spotlayn 02-12-2022 01:42:28

Küçükken Google'da sonuç çıkmayan kelime türeterek bulmuştum :)

nasirjones 02-12-2022 01:45:58

Tüm zamanların en iyi rapçisinin tam adı. Vizyonuna hayran olduğum için kullanıyorum 👑

UBB 02-12-2022 01:46:08

Herkezin bildiği Jessie J yani gercek adı Jessica Ellen Cornish olan sanatcının ismi. Nedense bu aklıma gelmişti o zaman onu dinliyordum o yüzden koydum. :)

https://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI

Disturbed 02-12-2022 01:46:17

İngilizceden çevirince "Rahatsız" anlamına geliyor ancak rahatsızın teki olduğumu düşünmüyorum :r21: Sevdiğim bir metal grubunun adı.

Malysh 02-12-2022 01:46:23

Alıntı:

CptSLap Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083996549)
Adım ve Soyadım :)

Ne yalan söyleyeyim nickinizden adınızı soyadınızı cikartamadim:)

nasirjones 02-12-2022 01:46:30

Alıntı:

RocKets Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083996561)
Lise yıllarımda NBA takımlarından Houston Rockets taraftarıydım, oradan kalma bir anı benim için.

Hangi dönem hocam yoksa T-Mac'li dönemde mi tutulmuştunuz siz de benim gibi 😊

Tam35 02-12-2022 01:46:45

Sevdanın buçuğu yarımı olmaz Tam olur hesabı... :D

Egobusch 02-12-2022 01:47:34

Alıntı:

nasirjones Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083996579)
Hangi dönem hocam yoksa T-Mac'li dönemde mi tutulmuştunuz siz de benim gibi 😊

2009 - 2012 arası hocam, sonra ülke futboluna geri döndük.. :)

nasirjones 02-12-2022 01:48:16

Alıntı:

RocKets Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083996585)
2009 - 2012 arası hocam, sonra ülke futboluna geri döndük.. :)

Aynen T-Mac, Yao ming dönemi. Ne takımdı be 😍

keremyagan 02-12-2022 01:50:12

Alıntı:

CptSLap Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083996549)
Adım ve Soyadım :)

Ad: SA****
Soyad: La****
Deşifre oldunuz hocam, hesap başkası adına :)

yergozy 02-12-2022 01:52:43

Soyadım + adımın ilk harfi

AhmetKay4 02-12-2022 01:56:54

Cevaplar harika :joy:

BetaHouse 02-12-2022 01:58:51

https://i.hizliresim.com/a5lubb3.jpg

Amerikan Pastası serisinin 2007 de çıkan 6. filminin adı idi BetaHouse ve Parti Evi olarak tercüme edilir ama üniversitenin en seçtin Beta erkeklerinin kulübü idi esasen, o dönem forum siteleri ve diğer web site işleri için seçkin bir ekip toplama amacım vardı ve tam aradığım seçkinler kulübü ismi idi, gayet memnunum :)

Daha sonra başka bir nick daha türettim 2 filmden karakterleri birleştirip, onu mail için kullanıyorum daha çok. Filmlerden biri Lanetli Ruh2 idi sanırım, filmde gerçek cesetler kullanılmıştı sanırım 4 kere izledim, Hücre 211 adlı film ile birlikte büyük favorilerimdendir :)

LogMane 02-12-2022 01:59:03

Küçüklüğümden beri kullandığım LogMeIN hamachi den gelen bir isim

eHNeRa 02-12-2022 01:59:14

En
Hayırlısını
Nasip
Et
Rabbim
Amin...

shentaweb 02-12-2022 02:01:01

Anlamı yok fakat kuruluş hikayesi var :D

tihacuM 02-12-2022 02:01:39

Mücahit 😄

Tuer 02-12-2022 02:13:10

Ad Soyad ilk 2 harf

Skeptical 02-12-2022 03:12:34

Şüpheci, sorgulayan.

Penthos 02-12-2022 07:30:28

keder tanrısı

KoS 02-12-2022 08:55:01

İnterneti çok küçük yaşta 1998-1999 filan kullanmaya başlamıştım. O zaman IRC üzerinden chat kanallarında takılıyordum ve kendime KOS nickini seçmiştim. Uzun yıllar r10 dahil herkes soyadımı Kos sanıyordu ve o şekilde sesleniyorlardı.

1997 yapımı 187(One Eight Seven) filminden etkilenmiştim. Çok sağlam bir filmdi ve uzun yıllar tekrarını dahi bulamamıştım. Oyuncu kadrosu da iyiydi. Orada bir çete grubu bir duvara K.O.S çizmişti. O bölge onlara aitti ve kamilin biri bilmeden sanırım üstüne graffiti yapmaya çalışıyordu. Tabi adamı pert ettiler. O yaşlarda o sahne aklımda kalmış.

https://images.mediabiz.de/flbilder/...3/b780x450.jpg

Chappia 02-12-2022 09:12:31

https://youtu.be/M3Cl-wnHDec

looktr 02-12-2022 09:34:58

Look to TR: Türkiyeye - Türkçe içeriğe bakmak. Bir arama motoru - sözlük sitesi ve portal için ideal olduğunu düşündüm. Aklımda çok proje var ancak sadece bir sözlük sitesi açabildim. Bilinen sözlük siteleri küfür argo ve geyik muhabbeti yuvası. Ayrıca genel olark bir islam karşıtlığı havası var. Bu içerik tarzından dolayı bilinen sözlük sitelerini kullanmıyorum. Bu amaçla alternatif bir sözlük sitesi kurmayı hep istedim.
Bir sözlük sitesi olarak ne kadar başarılı olur bilmem. Ancak içeriği kendi istediğim gibi kuralları olan bir mecra olsub istiyorum.

looktr 02-12-2022 09:43:40

Alıntı:

spotlayn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083996564)
Küçükken Google'da sonuç çıkmayan kelime türeterek bulmuştum :)

Google'da sonuç çıkmayan kelime türetmek... Bunun üzerine çok fikir çıkar.

TheLaZRaiL 02-12-2022 09:48:59

hastane çalışiyorken bana lazrail diyorlardi ondan dolayı nicki theLazrail yaptım

Mücahit 02-12-2022 11:48:10

Alıntı:

tihacuM Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083996664)
Mücahit 😄

Efendim

mrwoox 02-12-2022 13:17:59

95-99 Arası çok sükse yapmış bir erkek giyim markası vardı MrWooX diye, tişörtlerini pantolanlarını giyerdim bu isim baskılı olarak, hoşuma gitti internete girdiğimden beri hiç değiştirmedim :)

Sonradan Philips WooX sound diye bir hoperlör teknolojisi geliştirdi, birde iyi kötü meşhur bir yabancı DJ kendine MrWooX dedi.

Saitama 02-12-2022 13:18:38

https://media3.giphy.com/media/arbHBoiUWUgmc/200.gif

BLaCK_and_WHiTe 02-12-2022 13:19:46

  1. Siyah ve Beyaz
  2. Beşiktaş
  3. Michael Jackson Şarkısı
  4. Sevdiğim bir bilgisayar oyunu
  5. Genelde giyinmeyi sevdiğim renkler
vs....

Jora 02-12-2022 13:36:43

Lazcada ''güneş'' anlamına geliyor.

DsquaR 02-12-2022 14:15:16

Anlamı yok ama Cs1.6 dan 10 yıllık geçmişi ve hatırası var.

AbdullahAA 02-12-2022 15:05:07

AbdullahAA - Abdullah kısmı ismim AA ise ismimle soy ismim'in baş harfi.

ademakcan 02-12-2022 15:28:31

İsim soyisim :)

drift34 02-12-2022 15:46:41

Zamanında hızlı ve öfkeli tokyo'dan esinlenmiştim sanırım :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:06:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.