![]() |
Alıntı:
|
öğrencinin yaptığı yanlış olunca müdür istediğini yapabilir gibi cevap vermişsiniz. Küçükken siz müdürden ve öğrencilerden dayak yediniz diye şimdiki gençlerde dayak yemek zorunda değil. Sayfalarca şiddet güzellemesi yapılmış. ceket ben lisedeyken de hep problem oluyordu ama kimsede çıkıp zorla çıkarttırmıyordu havalar bir soğuk bir sıcak tshirt giysen sıkıntı uzun kollu giysen sıkıntı ne yapacaksın ? öğretmenlerin ve müdürlerin çoğu kendini üstün bir varlık gibi gördüğü için öğrenciye arkadaş canlısı davranma ve hatalarını düzgünce anlatmak yerine bağırıp çağırıyor. 11. sınıfa giden birine bağırıp çağırırsan hatasını anlamaz onun yerine sana sinir olup daha farklı şeyler yapmaya çalışır. Burada ben müdürden 2 saat dayak yedim bunlar normal gibi şeyler yazanları dinlemeni tavsiye etmem öğretmen veya müdür sana şiddet uygularsa ceza alana kadar uğraş. |
Alıntı:
|
Hakkı yok. Ailenize şikayet edin, ek olarak CİMER'e yazabilirsiniz müdürün tutumu hakkında. |
Ellerinden öpülesi bir müdür 👏 |
Alıntı:
1) Bir gün patronuna hastayım işe gelemiyorum de. Sonra da iş yerinin bahçesine git otur çay iç bakalım ne oluyor? Sen sorumsuzluğu disiplinsizliği saygısızlığı özgürlük diye tanımlamaya kalkıyorsun. Ve bu çocuğa ve onun geleceğine zarar veriyorsun. Müdür dövmemiş, canını yakmamış, sadece ergen egosuna zarar vermiş. Hayatta böyle sorumsuz saygısız disiplinsiz hareket edenlerin başına daha kötü durumlar gelir. Böye saçmalayan çocuklara hafif tepkiler göstermek bunu bir daha yap demektir. Hepimiz okulu astık, ama okulu asarsak ailelerimize, öğretmenlerimize görünmezdik, çünkü okulu asmak bir hatadır ama göstere göstere yapmak saygısızlıktır hakarettir. 2) Eğitim özgür olmalı değil mi? Küpe, saç, sakal, kıyafet hepsi özgür olmalı. Çünkü gelişmiş ülkelerde de böyle değil mi. Kalkınmış ülkelerin eğitim sisteminden özgürlükleri alıp gelişmekte olan ülkelere uyarlayamazsınız. Türkiye'de batılı ülkelerde olmayan ciddi bir gelir adaletsizliği var. Bir çocuk abisinin eskilerini giyerken okula giyecek 1 pantolonu varken diğeri her gün farklı pahalı marka bir kıyafet giyebiliyor. Biri 50 liralık küpe alabilirken diğer 5 bin liralık pırlanta küpe alabiliyor. Tek tip kıyafet zorlaması ve takı yasağı çocukları eşitlemek için yapılır. Böylece çocuklar şans eseri ailelerinden gelen servet ile diğer çocukları ezemezler geliri farketmeden herkesin derse ve eğitime erişeceği bir eşitlik olur. Ki tek tipçi kurallara rağmen zorba ergenler ayakkabının, çantanın, kalemin pahalısını kullanarak yaşıtlarına hava atma egolarını tatmin etme derdindedir. 3) Eğitim ile öğretimin farkını anlamayanlar okulu sadece öğretim verilen bir yer zanneder. Öğretim görmek isteyen açık liseye açık öğretime gidebilir. Okullarda eğitim ve öğretim faaliyetleri verilir. Küpe yasağı eğitimin bir parçasıdır. Bir öğrencinin öğretimde yani derslerinde iyi olması ona eğitim alanında ayrıcalık tanınması küpe takmasına izin verilmesini sağlamaz. Okul ergenlerin vasıfsız aykırı hareketleri ile egolarını tatmin edecekleri bir alan değildir. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Kendinden örnek vererek tüm ülke eğitim sistemine yorum yapabiliyorsun. Bu bile eğitim sistemimizin öğrencilere analitik düşünme ve bilgi üretme becerisi veremediğini gösteriyor. Dersten aldığın not ortalaması hiç bir şey ifade etmez eğer birileri sana sorumluluklarını yerine getirmeyi, kendini disipline etmeyi öğretmez ise... |
derde bak. biz okulda dövüşürdük müdür gelirdi üstüne bir de o döverdi allah razı olsun. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:23:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.