R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Bunun ne olduğunu bilen var mı? (https://www.r10.net/off-topic/3375613-bunun-ne-oldugunu-bilen-var-mi.html)

yergozy 23-09-2022 15:44:46

Adı dilimin ucunda bi çıksa da söylesem bizim burada taze iken yeniyor kurtulunca bitki çayı olarak içiliyor

ErenKumek 23-09-2022 15:47:01

Alıntı:

PowerKing Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083535793)
@ErenKumek; aile yaşam merkrzinin bahçesinde bu ağaçlar. Bazı ağaçlar küçük meyve veriyor. Bahçeden geçerken 1-2 kişinin bunları topladığını gördük. Annem de neyin nesidir diye almış bir tane. Şifa şifa demişler 😄

Annelerin genetik kodu gibidir bu, şifa dersen tek kalemde borca dahi girebilirler 😄


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:47:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.