R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Yurtdışı iPhone KULLANANLAR BURAYA 🔥 (https://www.r10.net/off-topic/3365955-yurtdisi-iphone-kullananlar-buraya-128293-a.html)

MFK 15-09-2022 21:58:20

Alıntı:

RoxiRox Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083482100)
Şimdi sizden aldım bir cihaz hocam, 4 ay devlet 4 ayda esim 8 ay açık diyorsunuz bunun garantisini veriyor musunuz. Veriyorsanız sizden almak isterim bi cihaz.

Direkt fiziki çift sim girişli olan iPhonelerde mevcut
Sim 1 sim2 diye teker teker kullanır iseniz e sim ile uğraşmadan direkt her yıl 8 ay aktiftir o sistemde.
E sim li istiyorum diyorsanız fiziki sim 4 ay kullanırsınız 4 ay da e sim i
Garantisini veriyorum. Hayırlı geceler :)

Arwensen 15-09-2022 22:03:25

Ağzına sağlık üstad.

mustafagoksenjt 15-09-2022 22:08:15

Panik satış yapmamakta yarar var

Zaox 15-09-2022 22:10:28

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083481979)
Cihazlarınızı Mediamarkt üzerinden değerlendirebilirsiniz, yeni cihaz alınca normal tr fiyatının 3-4k altına alıyorlar, ama 4k₺ de bonus veriyorlar. 12 P max vardı 17k verdiler 4k da üzerinde eklendi.

mediamark faturasız yurt dışı alıyor mu hocam

homeless33 15-09-2022 22:16:05

Dün çoğu kişi btk müşteri hizmetlerini arayıp sormuş, soranlardan biri de benim, geçici kayıt olayı bitti kimse ortamı yumuşatmaya çalışmasın. Çok iyi kusursuz cihaz satarsınız buna asla lafım yok, hele ki ticaretinize asla gölge düşürme niyetinde de olmam lakin bu saatten sonra dediğiniz gibi iphonelar 4 ay gibi kullanım süresi olacak, e sim ile birlikte bu süre 8 aya çıkıyor. Forumda bizde onlarca cihaz sattık ancak şöyle bir gerçek var iPhone'ların güvenlik açıklarını kırmak çok çok zor, yanı kimse Xiaomi gibi yazılım ile imei olayı halledilecek diye rüyada yaşamasın. Bu arada @MFK; tebrik ederim sattığınız cihazlarında arkasında duruyorsunuz ancak daha gerçekçi konuşun lütfen.

MFK 15-09-2022 22:18:54

Alıntı:

homeless33 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083482276)
Dün çoğu kişi btk müşteri hizmetlerini arayıp sormuş, soranlardan biri de benim, geçici kayıt olayı bitti kimse ortamı yumuşatmaya çalışmasın. Çok iyi kusursuz cihaz satarsınız buna asla lafım yok, hele ki ticaretinize asla gölge düşürme niyetinde de olmam lakin bu saatten sonra dediğiniz gibi iphonelar 4 ay gibi kullanım süresi olacak, e sim ile birlikte bu süre 8 aya çıkıyor. Forumda bizde onlarca cihaz sattık ancak şöyle bir gerçek var iPhone'ların güvenlik açıklarını kırmak çok çok zor, yanı kimse Xiaomi gibi yazılım ile imei olayı halledilecek diye rüyada yaşamasın. Bu arada @MFK; tebrik ederim sattığınız cihazlarında arkasında duruyorsunuz ancak daha gerçekçi konuşun lütfen.

Farklı bi konuşmamı sergiledim ? Arkadaşlar 😂

homeless33 15-09-2022 22:21:34

Alıntı:

MFK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083482297)
Farklı bi konuşmamı sergiledim ? Arkadaşlar 😂

Ortalığı karıştıranlara fırsat vermeyin tarzı açıklamalar yapmışsınız ona istinaden yazdım, insanlara boşa umut pompalamayın diyorum


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:25:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.