![]() |
tasarım olarak baktıgımda hoşuma gitti başta bi tık,ama kullanınca hiç sevmedim.zaten degişiklik sevmeyen bi insanım,iyice sogudum.sürekli n11 kullanıyorum her işimde yıllardır,gayetde memnunum normalde.ama kaç gündür almam gereken şeyler var,hiç içimden gelmiyor.kedinin kumu bitmişti,3 gün önce girip 2dkde apar topar alıp çıktım.gerisi ile hiç ugraşmadım dahi... |
Bir sürpriz olmazsa N11'in de sonu yakın zaten. Hepsiburada bile zar zor tutunmaya çalışıyor Trendyol karşısında. |
Dünya genelinde artık minimalist yaklaşım var. Sorun şu ki Ülkemizde minimalist anlayışı "bütçete minimalist" olarak algılanıyor. Site oldukça KÖTÜ. |
Berbat olmuş |
1 senelik frontend bilgimle daha hoş görünen ve modern tasarım yaparım. AliExpress'in yandan yemiş hali olmuş. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:22:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.