R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   n11 Yenilendi. İkinci YS (https://www.r10.net/off-topic/3295693-n11-yenilendi-ikinci-ys.html)

fatihbaz 20-07-2022 16:00:10

tasarım olarak baktıgımda hoşuma gitti başta bi tık,ama kullanınca hiç sevmedim.zaten degişiklik sevmeyen bi insanım,iyice sogudum.sürekli n11 kullanıyorum her işimde yıllardır,gayetde memnunum normalde.ama kaç gündür almam gereken şeyler var,hiç içimden gelmiyor.kedinin kumu bitmişti,3 gün önce girip 2dkde apar topar alıp çıktım.gerisi ile hiç ugraşmadım dahi...

caminci 20-07-2022 16:12:55

Bir sürpriz olmazsa N11'in de sonu yakın zaten. Hepsiburada bile zar zor tutunmaya çalışıyor Trendyol karşısında.

BarisSa 20-07-2022 16:15:20

Dünya genelinde artık minimalist yaklaşım var. Sorun şu ki Ülkemizde minimalist anlayışı "bütçete minimalist" olarak algılanıyor. Site oldukça KÖTÜ.

Extralarge 20-07-2022 16:34:58

Berbat olmuş

mucurlutalha 20-07-2022 18:39:22

1 senelik frontend bilgimle daha hoş görünen ve modern tasarım yaparım. AliExpress'in yandan yemiş hali olmuş.

ByMaster 20-07-2022 18:41:21

Alıntı:

Trust Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083093865)
Forumda 250 liraya satılan e-ticaret scriptine dönmüş.

bunu yazmaya gelmiştim


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:22:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.