R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Birkaç fotoğraf buldum 🥲 (https://www.r10.net/off-topic/3279737-birkac-fotograf-buldum-129394-a.html)

FurkanT 06-07-2022 13:36:37

[IMG=379]https://cdn.r10.net/editor/85191/3454187153.png[/IMG]

[IMG=373]https://cdn.r10.net/editor/85191/1019426352.png[/IMG]

[IMG=375]https://cdn.r10.net/editor/85191/2293855522.png[/IMG]

Görkem 06-07-2022 13:39:44

Alıntı:

OznKya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082999716)
Ahhh biden , ahhh amerikaa.. Hep bizi kıskanmaları yüzünden bu hallerdeyiz.
Hele o Almanya yokmu. Ahhh ahhh

Sen de hesap vereceksin Bill Gates!!!

EmreShn_ 06-07-2022 14:10:23

[IMG=566]https://cdn.r10.net/editor/157557/248217403.png[/IMG]


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:03:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.