![]() |
Yakın zamanda nargile içen var mı? Merhaba, en son 3-4 sene önce nargile içtiğimde fiyatı 50 lira civarındaydı. Bugün yeniden içeyim dedim, adisyon geldi 300 lira yazmışlar nargileye. Bu fiyat diğer yerlerde de bu kadar arttı mı? Eğer kazık yediysem googledan yorum yapacağım :) fiyatını bilsin insanlar ona göre gitsin Not: içtiğim yer huqqa falan değil normal bir kafe |
Altından değilse 300 fazla hocam tabi |
Sağlam kazık başkan 😅😅😅 bugün huqqada içtim 160 TL |
Kazık yemişsiniz hocam. Gönül Kahvesinde içiyorum fiyatı 70 TL'di en son |
70-150 arası değişir. Çok çok lüks olsun ki (???) 200 ₺ olsun. 300 nedir yahu, altın şelalesinden fırlayan kobra yılanı desenli.. Yok, etmez. |
Lise 1 deyken orta boy demlik+nargile 7 tl ah o eşki fiyatlar |
Şimdi benden önceki google yorumlarına baktım, herkes menüde nargile fiyatınının yazmamasından ve nargilenin 300 lira olmasından şikayet etmiş. Bir mekana gitmeden önce google yorumlarına bakmak lazım aslında, bu da ders oldu. |
Hocam bilmediğin mekanlarda önce sormak lazım fiyatı. 300 lira çok. Arkadaşım geçenlerde güzel bir mekanda 130 liraya içmişti. O bile çok geliyor bana. Google yorumlarında yaz 300 lira diye :) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:58:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.