R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   R10 emojisi WhatsApp a gelmiş (https://www.r10.net/off-topic/3229226-r10-emojisi-whatsapp-a-gelmis.html)

ysozmen 25-05-2022 00:48:39

Alıntı:

DenqeSiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082710778)
ben kullandığım için bana özel :D

Fazla şapşik bir emoji :r3:

kvp 25-05-2022 00:49:02

https://cdn.r10.net/gifs/1.gif

pastelboya 25-05-2022 00:52:37

https://cdn.r10.net/gifs/1.gif

tab2yunus 25-05-2022 00:54:14

yansın o zaman piyasa

eyefive5 25-05-2022 00:54:35

en sevdiğim emojiyi giflememişler ama :r64:

rahmia 25-05-2022 00:55:52

Bunları yapan arkadaş çıkartma olarak yüklesede kullansak :r26:

ysozmen 25-05-2022 00:56:30

Alıntı:

eyefive5 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082710834)
en sevdiğim emojiyi giflememişler ama :r64:

Oda olur inşallah :)

ysozmen 25-05-2022 00:57:23

Alıntı:

rahmia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082710840)
Bunları yapan arkadaş çıkartma olarak yüklesede kullansak :r26:

@Bip; hocam sen bilirsin kimin yaptığını :)

eyefive5 25-05-2022 00:57:48

Alıntı:

ysozmen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082710847)
Oda olur inşallah :)

he birde gözlüğğnde kalp olan r10 ikisi favorim :r64: :r65:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:32:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.