![]() |
Sigaraya 4 TL ZAM! Biraz önce bakkal gittim ve sigara aldım kasadaki abimiz bir kaç gün içinde 4 TL zam geleceğini söyledi hepimize hayırlı olsun. |
Zam geldikçe kullanan sayısı artıyo gibi geliyo bana |
Alıntı:
|
Zaman yok deyince garipserdim |
Al ver ekonomiye can ver. %99,999999 vergi alıyolar :) |
boykot kültürü yok ki millette gram acımıyorum size almaya devam edin :) |
Ne zaman gidecek bunlar |
Eksisozluk de vardı. Üfe arttıkça, sigara fiyatları da artacak diye. https://eksisozluk.com/en-ucuz-sigar...masi--7272293? |
Yeter da yıldık artık yeter |
Alıntı:
Adamın birisi evini satışına çıkartmış bu fiyat fazla değilmi vicdansız? yazarak kendini tatmin ediyor. Halbuki isyan etmesi gereken evini o fiyattan satışa koyan değil, bizleri bu duruma itenler ama milletimizde akıl yok, hepsi eski kafalı Din ile Devlet yönetilmesinden çıkan sorunları yaşıyoruz |
ekonomihhğğ çohh iyi yeğenimm !! |
Alıntı:
|
Zam zevk vermeye başladı son zamanlarda tabi oldukça alaası geliyor insanın |
İnsan sağlığına ciddi derecede zarar veren şeyler konusunda acımıyorum keşke 20₺ daha ekleseler. Ancak ülkemiz her gün zam haberleri ile vatandaşlarını soğutuyor. Ne zaman biter bilmiyorum ancak gençler, gençlerimizin geleceğini mahfettiler. Anlatsak destan gibi kutu kutu kitapları doldururuz ancak başımızda ki şahıslar herkes 5000$ maaş alıyormuş gibi takıldıkları için ümidim yok ülke adına şahsi fikrimce.. Yazıklar olsun. |
Son yol ülkeye kaçak sokmak herhalde 😂 |
Sizi kandirmislar veya bizi kandırıyorlar tutuncuyuz hani zam geleceği bilgisi vs verilmedi bizd |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Böyle devam ederse önümde iki seçenek var ya intihar yada illegal işler. Bu hayat böyle yaşanılmaz forumda yaşını almış ev geçindiren çoluk çocuğa karışmış kişiler vardır elbet ben daha evli olmadığım halde para nasıl bitti diye düşünüyorum ay sonuna gelmeden. Allah herkesin yardımcısı olsun daha zor günler bizi bekliyor |
Alıntı:
|
50 lira olduğu gün başlayacağım. |
içimden neler neler diyorum buraya yazsam kesin hapse atılırım, çarşının karışmasını bekliyorum şu içimdekilerini çıkarmak için. ah ulan ahhh. |
Alıntı:
|
Daha geçen gün Marlboro grubu 28-29 lira fiyatlara çıkmadı mı? yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum |
Bir arkadaşım parlament 13 tl iken 50 tl bile olsa içerim demişti şakayla karışık . 50 tl olduğunda onu arayıp soracagım acaba gercekten alıyor mu yoksa bıraktı mı merak ediyorum . Allah herkese sabır versin bu zamlar normal değil |
Hiç içmeyen ben :r41: |
Çevremdeki çoğu kişi tütün içiyor artık ;) |
Dünyada şuana kadar Covid-19 dan vefat sayısı 6,29 milyon kişi... Dünyada her yıl 8 milyondan fazla kişi tütün ürünü kullanımına bağlı hastalıklar sebebiyle hayatını kaybeden sayısı covid-19'u sollamış iken, neden corona kadar korkumuz halen yok? |
Herkes demiyormuydu 50tl olsada paketi içeriz diye, yapacaklar işte.. İçen insanların yarısı bıraksın bak nasıl iniyor fiyatlar.. Zamlara rağmen satışlarda düşüş yok, zama alıştı insanlar boykot falan etmez, halka ne dayarsan keyif alıyor artık. |
Alıntı:
dolmuşa biniyorum arabaya zam gelebilir umrumda değil yürüyerek gidiyorum toplu taşımaya zam gelebilir umrumda değil arabam benzinli mazota zam gelebilir umrumda değil arabam dizel benzine zam gelebilir umrumda değil cips yemiyorum zam gelebilir umrumda değil çekirdeği sevmiyorum zam gelebilir umrumda değil ekmek zararlı ekmek yemiyorum zam gelebilir umrumda değil ben ev sahibiyim kiralara zam gelebilir umrumda değil ben ev almıycam zaten kiracıyım evlere zam gelebilir umrumda değil ... 10 IQ işte |
Ekşide 9 TL zam gelcekmiş diyola. |
Alıntı:
|
En kaliteli sigaranın bile paketi maksimum 1TL veya 2TL bandında gideri var. Kar marjı basit bir matematik ile hesaplayacak olursak, Alış Fiyatı (Maliyet Tutarı): 2 TL Satış Fiyatı (Gelir Tutarı): 30 TL Brüt Kâr Tutarı: 28 TL Kâr Oranı: %1.400 (Brüt kârın maliyet tutarına göre yüzde oranı) Kâr Marjı: %93,33 (Brüt kârın gelir tutarına göre yüzde oranı) varın düştüğümüz hali siz düşünün. Başka hiçbir şey demek istemiyorum. Bu hallere düşürenler utansın. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Zam gelecek, zam geleceke Yine bugün zam gelecek İktidardan ısmarladık, yine bugün zam gelecek. Latif DOĞAN'dan çalın-tı :( |
Şikayet etmeyin, şükredin. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:02:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.