R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Sigaraya 4 TL ZAM! (https://www.r10.net/off-topic/3216959-sigaraya-4-tl-zam.html)

YoutubeMaster 14-05-2022 19:10:05

Sigaraya 4 TL ZAM!
 
Biraz önce bakkal gittim ve sigara aldım kasadaki abimiz bir kaç gün içinde 4 TL zam geleceğini söyledi hepimize hayırlı olsun.

Elma 14-05-2022 19:11:09

Zam geldikçe kullanan sayısı artıyo gibi geliyo bana

YoutubeMaster 14-05-2022 19:11:48

Alıntı:

Dreamer_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082637341)
Zam geldikçe kullanan sayısı artıyo gibi geliyo bana

Bir yerde zevk almaya başladık her halde.

Umutsuz78 14-05-2022 19:11:56

Zaman yok deyince garipserdim

MehmetAds 14-05-2022 19:12:34

Al ver ekonomiye can ver.

%99,999999 vergi alıyolar :)

rhadmir 14-05-2022 19:12:46

boykot kültürü yok ki millette gram acımıyorum size almaya devam edin :)

Peyz 14-05-2022 19:13:29

Ne zaman gidecek bunlar

Lens 14-05-2022 19:14:02

Eksisozluk de vardı. Üfe arttıkça, sigara fiyatları da artacak diye.

https://eksisozluk.com/en-ucuz-sigar...masi--7272293?

eTicra 14-05-2022 19:15:16

Yeter da yıldık artık yeter

MusLumcu 14-05-2022 19:16:14

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082637352)
boykot kültürü yok ki millette gram acımıyorum size almaya devam edin :)

Boykot edenlerde birbirini boykot ediyorlar,

Adamın birisi evini satışına çıkartmış bu fiyat fazla değilmi vicdansız? yazarak kendini tatmin ediyor.
Halbuki isyan etmesi gereken evini o fiyattan satışa koyan değil, bizleri bu duruma itenler ama milletimizde akıl yok, hepsi eski kafalı
Din ile Devlet yönetilmesinden çıkan sorunları yaşıyoruz

Mun 14-05-2022 19:17:27

ekonomihhğğ çohh iyi yeğenimm !!

HazarHizmet 14-05-2022 19:17:29

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082637352)
boykot kültürü yok ki millette gram acımıyorum size almaya devam edin :)

Katılıyorum halbuki tüketimden gelen devada bir satın alma güçü var biz almaz isek satamazlar öyle ki parti kursak hükümeti şaşarız ama bunu anlamıyorlar

Alengirik 14-05-2022 19:18:00

Zam zevk vermeye başladı son zamanlarda tabi oldukça alaası geliyor insanın

ELLAS 14-05-2022 19:18:24

İnsan sağlığına ciddi derecede zarar veren şeyler konusunda acımıyorum keşke 20₺ daha ekleseler.

Ancak ülkemiz her gün zam haberleri ile vatandaşlarını soğutuyor. Ne zaman biter bilmiyorum ancak gençler, gençlerimizin geleceğini mahfettiler.

Anlatsak destan gibi kutu kutu kitapları doldururuz ancak başımızda ki şahıslar herkes 5000$ maaş alıyormuş gibi takıldıkları için ümidim yok ülke adına şahsi fikrimce..

Yazıklar olsun.

Qyxius 14-05-2022 19:23:44

Son yol ülkeye kaçak sokmak herhalde 😂

AnaBayin 14-05-2022 19:23:56

Sizi kandirmislar veya bizi kandırıyorlar tutuncuyuz hani zam geleceği bilgisi vs verilmedi bizd

Rothstein 14-05-2022 19:24:06

Alıntı:

emirdrlx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082637388)
İnsan sağlığına ciddi derecede zarar veren şeyler konusunda acımıyorum keşke 20₺ daha ekleseler.

Ancak ülkemiz her gün zam haberleri ile vatandaşlarını soğutuyor. Ne zaman biter bilmiyorum ancak gençler, gençlerimizin geleceğini mahfettiler.

Anlatsak destan gibi kutu kutu kitapları doldururuz ancak başımızda ki şahıslar herkes 5000$ maaş alıyormuş gibi takıldıkları için ümidim yok ülke adına şahsi fikrimce..

Yazıklar olsun.

Nikotin bağımlılığını bu şekilde yok edemezsiniz, sigara içmenin cezası idam bile olsa kara borsa’dan alırlar gene de içerler. Sigara içmiyorum, ancak içenlere saygı duyuyorum.

Nookta 14-05-2022 19:24:48

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082637344)
Bir yerde zevk almaya başladık her halde.

elma yiyordum püskürdüm :) sigara kullanmıyorum ama :) zamlar fena

algoritmik 14-05-2022 19:25:57

Alıntı:

emirdrlx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082637388)
İnsan sağlığına ciddi derecede zarar veren şeyler konusunda acımıyorum keşke 20₺ daha ekleseler.

Ancak ülkemiz her gün zam haberleri ile vatandaşlarını soğutuyor. Ne zaman biter bilmiyorum ancak gençler, gençlerimizin geleceğini mahfettiler.

Anlatsak destan gibi kutu kutu kitapları doldururuz ancak başımızda ki şahıslar herkes 5000$ maaş alıyormuş gibi takıldıkları için ümidim yok ülke adına şahsi fikrimce..

Yazıklar olsun.

Zihniyetiniz pırıl pırılmış hocam markete girseniz 1 market arabası doldursanız aldığınız şeylerin %80'i sağlığınıza zararlıdır.

ELLAS 14-05-2022 19:27:19

Alıntı:

algoritmik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082637448)
Zihniyetiniz pırıl pırılmış hocam markete girseniz 1 market arabası doldursanız aldığınız şeylerin %80'i sağlığınıza zararlıdır.

Demek istediğim bu değildi.

webloggi 14-05-2022 19:46:08

Alıntı:

AnaBayin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082637422)
Sizi kandirmislar veya bizi kandırıyorlar tutuncuyuz hani zam geleceği bilgisi vs verilmedi bizd

Umuyorum ki konu sahibini kandırmış olsunlar

Aliaydinoglu48 14-05-2022 19:48:22

Böyle devam ederse önümde iki seçenek var ya intihar yada illegal işler.
Bu hayat böyle yaşanılmaz forumda yaşını almış ev geçindiren çoluk çocuğa karışmış kişiler vardır elbet ben daha evli olmadığım halde para nasıl bitti diye düşünüyorum ay sonuna gelmeden. Allah herkesin yardımcısı olsun daha zor günler bizi bekliyor

YoutubeMaster 14-05-2022 19:55:47

Alıntı:

fullmanyak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082637575)
Umuyorum ki konu sahibini kandırmış olsunlar

Umarım

shijie 14-05-2022 20:04:11

50 lira olduğu gün başlayacağım.

Geokomplo 14-05-2022 20:06:50

içimden neler neler diyorum buraya yazsam kesin hapse atılırım, çarşının karışmasını bekliyorum şu içimdekilerini çıkarmak için. ah ulan ahhh.

ademsahin 14-05-2022 21:05:36

Alıntı:

emirdrlx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082637388)
İnsan sağlığına ciddi derecede zarar veren şeyler konusunda acımıyorum keşke 20₺ daha ekleseler.

Ancak ülkemiz her gün zam haberleri ile vatandaşlarını soğutuyor. Ne zaman biter bilmiyorum ancak gençler, gençlerimizin geleceğini mahfettiler.

Anlatsak destan gibi kutu kutu kitapları doldururuz ancak başımızda ki şahıslar herkes 5000$ maaş alıyormuş gibi takıldıkları için ümidim yok ülke adına şahsi fikrimce..

Yazıklar olsun.

Sigaraya gelen zamların doğrudan ve dolaylı olarak kendisine de etki ettiğini bilmeyenler genelde sizin dedikleriniz diyor.

dogusocial 14-05-2022 21:40:27

Daha geçen gün Marlboro grubu 28-29 lira fiyatlara çıkmadı mı? yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum

tacsizkiral 14-05-2022 23:55:47

Bir arkadaşım parlament 13 tl iken 50 tl bile olsa içerim demişti şakayla karışık . 50 tl olduğunda onu arayıp soracagım acaba gercekten alıyor mu yoksa bıraktı mı merak ediyorum . Allah herkese sabır versin bu zamlar normal değil

royalenes 15-05-2022 01:18:25

Hiç içmeyen ben :r41:

bondcemil 15-05-2022 01:36:16

Çevremdeki çoğu kişi tütün içiyor artık ;)

itcodermaneger 15-05-2022 01:42:51

Dünyada şuana kadar Covid-19 dan vefat sayısı 6,29 milyon kişi...

Dünyada her yıl 8 milyondan fazla kişi tütün ürünü kullanımına bağlı hastalıklar sebebiyle hayatını kaybeden sayısı covid-19'u sollamış iken, neden corona kadar korkumuz halen yok?

GodLessTurtLe 15-05-2022 02:07:08

Herkes demiyormuydu 50tl olsada paketi içeriz diye, yapacaklar işte.. İçen insanların yarısı bıraksın bak nasıl iniyor fiyatlar.. Zamlara rağmen satışlarda düşüş yok, zama alıştı insanlar boykot falan etmez, halka ne dayarsan keyif alıyor artık.

Amxmodx 15-05-2022 09:33:34

Alıntı:

Rothstein Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082637426)
Nikotin bağımlılığını bu şekilde yok edemezsiniz, sigara içmenin cezası idam bile olsa kara borsa’dan alırlar gene de içerler. Sigara içmiyorum, ancak içenlere saygı duyuyorum.

sigara içmiyorum zam gelebilir umrumda değil
dolmuşa biniyorum arabaya zam gelebilir umrumda değil
yürüyerek gidiyorum toplu taşımaya zam gelebilir umrumda değil
arabam benzinli mazota zam gelebilir umrumda değil
arabam dizel benzine zam gelebilir umrumda değil
cips yemiyorum zam gelebilir umrumda değil
çekirdeği sevmiyorum zam gelebilir umrumda değil
ekmek zararlı ekmek yemiyorum zam gelebilir umrumda değil
ben ev sahibiyim kiralara zam gelebilir umrumda değil
ben ev almıycam zaten kiracıyım evlere zam gelebilir umrumda değil
...

10 IQ işte

Turkic 15-05-2022 11:18:54

Ekşide 9 TL zam gelcekmiş diyola.

MaxKreatif 15-05-2022 12:01:42

Alıntı:

Turkic Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082641565)
Ekşide 9 TL zam gelcekmiş diyola.

içmiyorum ama 9 tl nedir 9 tl geleceğine daha düz 50 yapsınlar insanlar daha rahatlasın allah yardım etsin biz sessiz durdukça 50 değil 100 de olur.

BadTrips 15-05-2022 12:20:14

En kaliteli sigaranın bile paketi maksimum 1TL veya 2TL bandında gideri var. Kar marjı basit bir matematik ile hesaplayacak olursak,

Alış Fiyatı (Maliyet Tutarı): 2 TL
Satış Fiyatı (Gelir Tutarı): 30 TL
Brüt Kâr Tutarı: 28 TL
Kâr Oranı: %1.400 (Brüt kârın maliyet tutarına göre yüzde oranı)
Kâr Marjı: %93,33 (Brüt kârın gelir tutarına göre yüzde oranı) varın düştüğümüz hali siz düşünün. Başka hiçbir şey demek istemiyorum. Bu hallere düşürenler utansın.

tacsizkiral 15-05-2022 12:52:07

Alıntı:

BadTrips Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082641862)
En kaliteli sigaranın bile paketi maksimum 1TL veya 2TL bandında gideri var. Kar marjı basit bir matematik ile hesaplayacak olursak,

Alış Fiyatı (Maliyet Tutarı): 2 TL
Satış Fiyatı (Gelir Tutarı): 30 TL
Brüt Kâr Tutarı: 28 TL
Kâr Oranı: %1.400 (Brüt kârın maliyet tutarına göre yüzde oranı)
Kâr Marjı: %93,33 (Brüt kârın gelir tutarına göre yüzde oranı) varın düştüğümüz hali siz düşünün. Başka hiçbir şey demek istemiyorum. Bu hallere düşürenler utansın.

Alışl fiyatı nasıl 2 tl oluyor hocam 3- sene önceki rakamları yazmışssınız

BadTrips 15-05-2022 12:57:26

Alıntı:

tacsizkiral Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082642018)
Alışl fiyatı nasıl 2 tl oluyor hocam 3- sene önceki rakamları yazmışssınız

Alış fiyatından kasıt maliyet. Bir paket sigaranın maliyeti ne olabilir ki? Yanlışsa düzeltin hocam

vatanist_ 15-05-2022 13:08:05

Zam gelecek, zam geleceke
Yine bugün zam gelecek
İktidardan ısmarladık, yine bugün zam gelecek.

Latif DOĞAN'dan çalın-tı :(

bozkaplan 15-05-2022 15:47:48

Şikayet etmeyin, şükredin.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:02:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.