![]() |
Suriyelilerin geri dönüş projesi Bizler Türk vatandaşı olarak ekonomiyle adeta cebelleşiyoruz. Acaba doğru düzgün karnımı doyurmadan masraf etmeden, doğalgazı kısıp üşüyerek, ışıkları az yakıp elektrik faturasından kar ederek kaç sene boyunca dişimi sıkarsam çalışırsam bir ev sahibi olabilirim diye düşünüyoruz. Sayın cumhurbaşkanımız bizim ödediğimiz vergilerle 1 milyon Suriyeli kardeşimiz için briket ev yapma projesinden bahsediyor. Yahu senin kendi vatandaşın açken elin Suriyelisine 1 milyon kişilik briket ev yapacağına şu ülkeye üretim yap çiftçine destek olda pazara gidip bakıp bakıp elimiz boş dönmeyelim ne bileyim işe yarar bir şeyler yap. Artık konu siyaseti aştı vatan meselesine dönüştü adam bizim devletimizin gelişmesi güçlenmesi için ödediğimiz vergileri alıp Suriyelilere hibe ediyor, kendi vatandaşına vermediği desteği Suriyelilere veriyor ve bizimkiler de hala "Allah başımızdan eksik etmesin." diye dua ediyor nereye kadar gidecek böyle? Çarpıtma vb. yapıldığı düşünülmesin diye ekstra kendi yorumunu ekleyen vidolardan ziyade doğrudan en hükümet yanlısı ATV videosunu iletiyorum TIKLAYIN |
Adamlar beleş kuyu bulmuş giderler mi hiç keşke gitselerde kurtulsak |
allah belalarını verdin diyeceğim zaten vermiş... |
seçim çalışmaları başlamış |
İnan bana , aynı şeyleri hissediyorum. Ve sonunda oy verecek bir alternatifde bulduğumu düşünüyorum. |
Değil 1 milyonunu hepsini de göndersen senin devrin geçti Tayyip Erdoğan ve seneye sen de yolcusun suriyeli kardeşlerinle birlikte. |
proje: lütfen gidin |
Ülkesini bırakıp kaçıp gelenden ne hayır gelir sizce kendi ülkelerine hayrı olmayanların kime ne hayrı olacak |
bizdekilerin arap hayranlığı bitmedikçe daha çok şeyler gelecek başımıza |
Sizin kardeşiniz cumhurbaşkanım. |
Tez zamanda hepsinden kurtulmak dileğiyle... |
adamlar ekonominin önüne geçtiler:) başka bişey demiyorum |
Türk'ün Türk'den başka dostu yoktur. Araplar kardeşim değildir. |
valla yazınıza katılıyorum ne eksik ne fazla tam istediğimi yazmışsınız |
Memur Sendikaları Konfederasyonu (Memur-Sen) ve Mehmet Akif İnan Vakfı ile "Bir Aradayız İdlib'in Yanındayız" Kampanyası kapsamında AFAD koordinasyonunda 12 STK tarafından yaptırılan briket evlerin açılış ve teslim töreni düzenlendi. https://twitter.com/i/status/1521475263518986243 |
Bunlar gitmez biriket ev değil saray yapsanız gitmez. Gitseler vergiler boşa gitmez ama bunlar gitmez. Sırada Afganistan ve dada nice ülke var Türkiyeye gelecek 😆 |
Avrupa bizi kıskanıyor. |
Ya bu vatansizlari daha da ülkede tutuyorlar. Bunlar geldi anasını ağlattılar ülkenin.lanet olsun bunlara. |
Cehennemin dibine kadar yolları var. Kurban olduğum güzelim ülkem ne hale geldi. |
Arınma gecesi olmazsa gitmezler, keşke bizim halkımız da eskisi kadar cesur ve yürekli olsa da yapsak... |
kılıçdaroğlu adam olsa ümit özdağyı cumhurbaşkanıa adayı gösterir yüzde 60 garanti oyla seçimi kazanır. ama kendiside bir başka proje olduğu için ya kendini adaya gösterecek ya da saçma sapan bir aday çıkaracak. |
Alıntı:
Şunun şurasında 1 yıl kaldı... |
Arap hayranlığını bende anlamıyorum. Müslümanım ama bu araplara hayran olmamı gerektirmiyor. Peygamberler genelde yoldan çıkmış toplumlara iner. Araplar'a mükemmel olduğu için peygamber gelmedi. Kaldı ki tarihe baktığımızda araplar bize hep yamuk yapmıştır. Filistin bile, çıkarları için Arakan konusunda Çin'i savunuyor. Arabistan, Abd ne derse onu yapan bir maşa gibi zaten. Kendinden zayıf olan Yemen'e saldırıyor. Kaç tane bebek, çocuk açlıktan ölüyor orada. Müslümanlık açısından baktığımızda, Türkler daha çok sahiplenmiştir İslam'ı. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bir sitede ki yazı sizce doğru mu ? Suriye Parlamentosu Hatay'ın Suriye toprağı olduğunu öne sürerek Hatay'ı geri almak için her şeyi yapacaklarını açıkladı. Suriye Parlamentosu Hatay'ın Türkiyeye katılmasının 82. yıl dönümü vesilesiyle bir açıklama yaparak şehrin İşgal altındaki Suriye topraklarının bir parçası olduğunu iddia etti. Açıklamada, Hatayın Türkiye'nin eline kalmaması ve geri alınması için mümkün olan her şeyin yapılacağı belirtildi. Türkiye, Suriye'nin Fransız egemenliğinde olduğu 1939'da Fransa'nın onayıyla İskenderunda (Hatay) kontrolü ele aldı. İskenderun önce bağımsız devlet ilanına gitti, ardından da Türkiyeye katılma kararı alarak parlamentosunu feshetti. Türkiye daha sonra buraya il statüsü verdi ve adını Hatay olarak değiştirdi. Kaynak |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Ekonomik kriz yokluk sıkıntılar hepsinden daha çok canımı sıkan bir konu bu. Harici olarak bu hükumetin bu kadar yüzsüzce politikaları da canımı sıkıyor. |
> 14 Yıldan beridir savaşta olan bir ülke, Suriye > 21 Yıl önce ABD'nin işgal ettiği ve o günden beridir sırtını doğrultayamayan Afganistan > 1947'den önce İngiliz sömürgesinde olan ve ondan sonrada açlık, sefalet, cehalet ve bir çok sıkıntı ile uğraşan Pakistan Bu insanları Türkiye'ye almak sorunlarını da almak demektir. Çok kolay girdiler ülkeye ama onları buradan göndermek öyle kolay olmayacak. Hükümetin başına yeni gelecek olan partiye Allah kolaylık versin çünkü işi çok çok zor. Bir kaç sorucuk.. Avrupa almadı onları ama hükümete para verdiler onlarda kapıyı açtılar. Peki Avrupa'nın yolladığı paralar nerde? Bizim bu insanları kendi ülkelerine yollamamız bize ne kadara mal olacak acaba? Burada doğan bilmem kaç milyon mülteci var. Onlara kimlik verildi mi? Doğumla vatandaşlık bu durumda çok tehlikeli olmaz mı? |
Türkiyeyi ortadoğu ülkesi yapma adımları başarıyla ilerliyor. şu seçim bi geleydi de gösterebilseydik. |
Alıntı:
|
Sorun sadece suriyeliler değil olayı yanlış anlamışlar. Bütün hepsi gitmeli. Arap kültürü ile bezenmiş insanlar bizden daha aşağıda insanlar. Durum tespiti bu aşağılama değil. İngiliz, alman, ukraynalı geldiğinde sorun etmem, çünkü yaşam stilleri hayata bakış açıları çağdaş, modern ve adapte olmak için dil öğrenip yasalara full uyum sağlayabilecek insanlar fakat arap kültürü farklı. Laiklik nedir bilmezler, dışarıda kadın görmemişler, kadın görünce kameralara çekerler. O yüzden sıkıntı çok büyük. Bunlarla ilgili büyük olaylar olacağını öngörmemek için aptal felan olmak lazım. Kimsenin burnun kanaması, toplu linç kavga gürültü gibi olaylara işler varmadan bunları siyasetin desteği ile göndermekten başka çözüm olmamalı. İçişleri bakanı olacak şahıs yalan yanlış bilgilerle belediyelerle uğraşacağına ülkesine sahip çıksın. Kendine milliyetçiyim diyenlere de :) ne bileyim ya onlar da ayrı primatlar. |
Alıntı:
|
ilk geldiklerinde "siz gidecek biz kalacak" diyene denk gelmiştim, haklı olduğunu bilmezdim. evet ilk fırsatta herhangi bir ülkeye yerleşeceğim, yabancılık çekmem zaten burada azınlığa düşeriz bu gidişle. |
Alıntı:
|
erbakan hocamin kemikleri sizliyordur.... |
seçim yatırımı |
Ne 1 milyonu ya verekcesin yetkiyi tüm güvenlik güçlerine hepsiniii hepsiniiiiiiiiii sınırdan çıkana kadar takip edip evlerine memleketlerine yuvalarına göndermelisiniz. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:10:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.