R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Suriyelilerin geri dönüş projesi (https://www.r10.net/off-topic/3203798-suriyelilerin-geri-donus-projesi.html)

FiKRAL 03-05-2022 20:51:08

Suriyelilerin geri dönüş projesi
 
Bizler Türk vatandaşı olarak ekonomiyle adeta cebelleşiyoruz. Acaba doğru düzgün karnımı doyurmadan masraf etmeden, doğalgazı kısıp üşüyerek, ışıkları az yakıp elektrik faturasından kar ederek kaç sene boyunca dişimi sıkarsam çalışırsam bir ev sahibi olabilirim diye düşünüyoruz. Sayın cumhurbaşkanımız bizim ödediğimiz vergilerle 1 milyon Suriyeli kardeşimiz için briket ev yapma projesinden bahsediyor. Yahu senin kendi vatandaşın açken elin Suriyelisine 1 milyon kişilik briket ev yapacağına şu ülkeye üretim yap çiftçine destek olda pazara gidip bakıp bakıp elimiz boş dönmeyelim ne bileyim işe yarar bir şeyler yap. Artık konu siyaseti aştı vatan meselesine dönüştü adam bizim devletimizin gelişmesi güçlenmesi için ödediğimiz vergileri alıp Suriyelilere hibe ediyor, kendi vatandaşına vermediği desteği Suriyelilere veriyor ve bizimkiler de hala "Allah başımızdan eksik etmesin." diye dua ediyor nereye kadar gidecek böyle?

Çarpıtma vb. yapıldığı düşünülmesin diye ekstra kendi yorumunu ekleyen vidolardan ziyade doğrudan en hükümet yanlısı ATV videosunu iletiyorum TIKLAYIN

samethavar 03-05-2022 20:53:28

Adamlar beleş kuyu bulmuş giderler mi hiç keşke gitselerde kurtulsak

MaxKreatif 03-05-2022 20:53:37

allah belalarını verdin diyeceğim zaten vermiş...

arenpi 03-05-2022 20:56:02

seçim çalışmaları başlamış

cembabacom 03-05-2022 20:56:15

İnan bana , aynı şeyleri hissediyorum. Ve sonunda oy verecek bir alternatifde bulduğumu düşünüyorum.

Skeptical 03-05-2022 20:56:23

Değil 1 milyonunu hepsini de göndersen senin devrin geçti Tayyip Erdoğan ve seneye sen de yolcusun suriyeli kardeşlerinle birlikte.

Zns 03-05-2022 20:56:39

proje: lütfen gidin

chechen46 03-05-2022 20:56:43

Ülkesini bırakıp kaçıp gelenden ne hayır gelir sizce kendi ülkelerine hayrı olmayanların kime ne hayrı olacak

bycida 03-05-2022 20:56:58

bizdekilerin arap hayranlığı bitmedikçe daha çok şeyler gelecek başımıza

Felix 03-05-2022 20:57:34

Sizin kardeşiniz cumhurbaşkanım.

webhox 03-05-2022 20:58:00

Tez zamanda hepsinden kurtulmak dileğiyle...

ELCHAVO 03-05-2022 20:58:05

adamlar ekonominin önüne geçtiler:) başka bişey demiyorum

marjinaltasarim 03-05-2022 20:58:22

Türk'ün Türk'den başka dostu yoktur.
Araplar kardeşim değildir.

Saitama 03-05-2022 21:01:46

valla yazınıza katılıyorum ne eksik ne fazla tam istediğimi yazmışsınız

deeptech 03-05-2022 21:01:50

Memur Sendikaları Konfederasyonu (Memur-Sen) ve Mehmet Akif İnan Vakfı ile "Bir Aradayız İdlib'in Yanındayız" Kampanyası kapsamında AFAD koordinasyonunda 12 STK tarafından yaptırılan briket evlerin açılış ve teslim töreni düzenlendi.

https://twitter.com/i/status/1521475263518986243

polemiyk 03-05-2022 21:02:08

Bunlar gitmez biriket ev değil saray yapsanız gitmez.
Gitseler vergiler boşa gitmez ama bunlar gitmez.
Sırada Afganistan ve dada nice ülke var Türkiyeye gelecek 😆

DijitalUzman 03-05-2022 21:02:28

Avrupa bizi kıskanıyor.

chnyrdkl 03-05-2022 21:03:15

Ya bu vatansizlari daha da ülkede tutuyorlar. Bunlar geldi anasını ağlattılar ülkenin.lanet olsun bunlara.

globaltr 03-05-2022 21:03:36

Cehennemin dibine kadar yolları var.
Kurban olduğum güzelim ülkem ne hale geldi.

CoverMedya 03-05-2022 21:03:40

Arınma gecesi olmazsa gitmezler, keşke bizim halkımız da eskisi kadar cesur ve yürekli olsa da yapsak...

Maximusfel 03-05-2022 21:07:09

kılıçdaroğlu adam olsa ümit özdağyı cumhurbaşkanıa adayı gösterir yüzde 60 garanti oyla seçimi kazanır. ama kendiside bir başka proje olduğu için ya kendini adaya gösterecek ya da saçma sapan bir aday çıkaracak.

globaltr 03-05-2022 21:07:15

Alıntı:

resulzade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082556255)
Arınma gecesi olmazsa gitmezler, keşke bizim halkımız da eskisi kadar cesur ve yürekli olsa da yapsak...

Zaten onu istiyorlar. Ama hayır sakin olmak lazım.
Şunun şurasında 1 yıl kaldı...

dll 03-05-2022 21:08:22

Arap hayranlığını bende anlamıyorum. Müslümanım ama bu araplara hayran olmamı gerektirmiyor.
Peygamberler genelde yoldan çıkmış toplumlara iner. Araplar'a mükemmel olduğu için peygamber gelmedi.
Kaldı ki tarihe baktığımızda araplar bize hep yamuk yapmıştır.
Filistin bile, çıkarları için Arakan konusunda Çin'i savunuyor.
Arabistan, Abd ne derse onu yapan bir maşa gibi zaten. Kendinden zayıf olan Yemen'e saldırıyor. Kaç tane bebek, çocuk açlıktan ölüyor orada.
Müslümanlık açısından baktığımızda, Türkler daha çok sahiplenmiştir İslam'ı.

dll 03-05-2022 21:09:25

Alıntı:

Maximusfel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082556272)
kılıçdaroğlu adam olsa ümit özdağyı cumhurbaşkanıa adayı gösterir yüzde 60 garanti oyla seçimi kazanır. ama kendiside bir başka proje olduğu için ya kendini adaya gösterecek ya da saçma sapan bir aday çıkaracak.

Şu Mhp'nin başına da Sinan Oğan geçse keşke.

globaltr 03-05-2022 21:13:43

Alıntı:

dll Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082556286)
Arap hayranlığını bende anlamıyorum. Müslümanım ama bu araplara hayran olmamı gerektirmiyor.
Peygamberler genelde yoldan çıkmış toplumlara iner. Araplar'a mükemmel olduğu için peygamber gelmedi.
Kaldı ki tarihe baktığımızda araplar bize hep yamuk yapmıştır.
Filistin bile, çıkarları için Arakan konusunda Çin'i savunuyor.
Arabistan, Abd ne derse onu yapan bir maşa gibi zaten. Kendinden zayıf olan Yemen'e saldırıyor. Kaç tane bebek, çocuk açlıktan ölüyor orada.
Müslümanlık açısından baktığımızda, Türkler daha çok sahiplenmiştir İslam'ı.

Siyasal İslam demek daha doğru. İslam bu değil. Olmamalı.

steelyasin 03-05-2022 21:13:43

Bir sitede ki yazı sizce doğru mu ?

Suriye Parlamentosu Hatay'ın Suriye toprağı olduğunu öne sürerek Hatay'ı geri almak için her şeyi yapacaklarını açıkladı.
Suriye Parlamentosu Hatay'ın Türkiye’ye katılmasının 82. yıl dönümü vesilesiyle bir açıklama yaparak şehrin “İşgal altındaki Suriye topraklarının bir parçası olduğunu” iddia etti.
Açıklamada, “Hatay’ın Türkiye'nin eline kalmaması ve geri alınması için mümkün olan her şeyin yapılacağı” belirtildi.
Türkiye, Suriye'nin Fransız egemenliğinde olduğu 1939'da Fransa'nın onayıyla İskenderun’da (Hatay) kontrolü ele aldı. İskenderun önce bağımsız devlet ilanına gitti, ardından da Türkiye’ye katılma kararı alarak parlamentosunu feshetti.

Türkiye daha sonra buraya “il” statüsü verdi ve adını “Hatay” olarak değiştirdi.

Kaynak

Saitama 03-05-2022 21:14:02

Alıntı:

Maximusfel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082556272)
kılıçdaroğlu adam olsa ümit özdağyı cumhurbaşkanıa adayı gösterir yüzde 60 garanti oyla seçimi kazanır. ama kendiside bir başka proje olduğu için ya kendini adaya gösterecek ya da saçma sapan bir aday çıkaracak.

daha seçim zamanına varken neden adamı belli etsin seçim zamanı açıklanacak denildi.

Saitama 03-05-2022 21:15:09

Alıntı:

steelyasin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082556321)
Bir sitede ki yazı sizce doğru mu ?

Suriye Parlamentosu Hatay'ın Suriye toprağı olduğunu öne sürerek Hatay'ı geri almak için her şeyi yapacaklarını açıkladı.
Suriye Parlamentosu Hatay'ın Türkiye’ye katılmasının 82. yıl dönümü vesilesiyle bir açıklama yaparak şehrin “İşgal altındaki Suriye topraklarının bir parçası olduğunu” iddia etti.
Açıklamada, “Hatay’ın Türkiye'nin eline kalmaması ve geri alınması için mümkün olan her şeyin yapılacağı” belirtildi.
Türkiye, Suriye'nin Fransız egemenliğinde olduğu 1939'da Fransa'nın onayıyla İskenderun’da (Hatay) kontrolü ele aldı. İskenderun önce bağımsız devlet ilanına gitti, ardından da Türkiye’ye katılma kararı alarak parlamentosunu feshetti.

Türkiye daha sonra buraya “il” statüsü verdi ve adını “Hatay” olarak değiştirdi.

Kaynak

hatay kendi bize katıldı bağımsız olaraktan yani ne suriyeye ne fransıza ait ama bize aitler

Palria 03-05-2022 21:19:46

Ekonomik kriz yokluk sıkıntılar hepsinden daha çok canımı sıkan bir konu bu. Harici olarak bu hükumetin bu kadar yüzsüzce politikaları da canımı sıkıyor.

landcopper 03-05-2022 21:22:03

> 14 Yıldan beridir savaşta olan bir ülke, Suriye
> 21 Yıl önce ABD'nin işgal ettiği ve o günden beridir sırtını doğrultayamayan Afganistan
> 1947'den önce İngiliz sömürgesinde olan ve ondan sonrada açlık, sefalet, cehalet ve bir çok sıkıntı ile uğraşan Pakistan

Bu insanları Türkiye'ye almak sorunlarını da almak demektir. Çok kolay girdiler ülkeye ama onları buradan göndermek öyle kolay olmayacak. Hükümetin başına yeni gelecek olan partiye Allah kolaylık versin çünkü işi çok çok zor.

Bir kaç sorucuk..
Avrupa almadı onları ama hükümete para verdiler onlarda kapıyı açtılar. Peki Avrupa'nın yolladığı paralar nerde?
Bizim bu insanları kendi ülkelerine yollamamız bize ne kadara mal olacak acaba?
Burada doğan bilmem kaç milyon mülteci var. Onlara kimlik verildi mi? Doğumla vatandaşlık bu durumda çok tehlikeli olmaz mı?

Polat 03-05-2022 21:23:06

Türkiyeyi ortadoğu ülkesi yapma adımları başarıyla ilerliyor. şu seçim bi geleydi de gösterebilseydik.

Zns 03-05-2022 21:55:41

Alıntı:

steelyasin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082556321)
Bir sitede ki yazı sizce doğru mu ?

Suriye Parlamentosu Hatay'ın Suriye toprağı olduğunu öne sürerek Hatay'ı geri almak için her şeyi yapacaklarını açıkladı.
Suriye Parlamentosu Hatay'ın Türkiye’ye katılmasının 82. yıl dönümü vesilesiyle bir açıklama yaparak şehrin “İşgal altındaki Suriye topraklarının bir parçası olduğunu” iddia etti.
Açıklamada, “Hatay’ın Türkiye'nin eline kalmaması ve geri alınması için mümkün olan her şeyin yapılacağı” belirtildi.
Türkiye, Suriye'nin Fransız egemenliğinde olduğu 1939'da Fransa'nın onayıyla İskenderun’da (Hatay) kontrolü ele aldı. İskenderun önce bağımsız devlet ilanına gitti, ardından da Türkiye’ye katılma kararı alarak parlamentosunu feshetti.

Türkiye daha sonra buraya “il” statüsü verdi ve adını “Hatay” olarak değiştirdi.

Kaynak

O kadarını bilmiyorum ama Suriye Parlamentosu: ‘’İskenderun sancağı, Suriye'nin ayrılmaz bir parçasıdır. Suriyeliler, İskenderun sancağını vatan topraklarına katmak için her bedeli ödeyecek.’’ demişlerdi.

fasb 03-05-2022 22:02:11

Sorun sadece suriyeliler değil olayı yanlış anlamışlar. Bütün hepsi gitmeli. Arap kültürü ile bezenmiş insanlar bizden daha aşağıda insanlar. Durum tespiti bu aşağılama değil. İngiliz, alman, ukraynalı geldiğinde sorun etmem, çünkü yaşam stilleri hayata bakış açıları çağdaş, modern ve adapte olmak için dil öğrenip yasalara full uyum sağlayabilecek insanlar fakat arap kültürü farklı. Laiklik nedir bilmezler, dışarıda kadın görmemişler, kadın görünce kameralara çekerler. O yüzden sıkıntı çok büyük. Bunlarla ilgili büyük olaylar olacağını öngörmemek için aptal felan olmak lazım. Kimsenin burnun kanaması, toplu linç kavga gürültü gibi olaylara işler varmadan bunları siyasetin desteği ile göndermekten başka çözüm olmamalı. İçişleri bakanı olacak şahıs yalan yanlış bilgilerle belediyelerle uğraşacağına ülkesine sahip çıksın. Kendine milliyetçiyim diyenlere de :) ne bileyim ya onlar da ayrı primatlar.

LordHaseky 03-05-2022 22:24:41

Alıntı:

Skeptical Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082556198)
Değil 1 milyonunu hepsini de göndersen senin devrin geçti Tayyip Erdoğan ve seneye sen de yolcusun suriyeli kardeşlerinle birlikte.

CHP mi gönderecekmiş Suriyeliler hocam size göre?

shijie 03-05-2022 22:36:35

ilk geldiklerinde "siz gidecek biz kalacak" diyene denk gelmiştim, haklı olduğunu bilmezdim.

evet ilk fırsatta herhangi bir ülkeye yerleşeceğim, yabancılık çekmem zaten burada azınlığa düşeriz bu gidişle.

Skeptical 03-05-2022 22:49:52

Alıntı:

LordHaseky Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082556881)
CHP mi gönderecekmiş Suriyeliler hocam size göre?

Hangi partinin olduğunun ne önemi var?

TheKill 03-05-2022 23:08:09

erbakan hocamin kemikleri sizliyordur....

therenas13 03-05-2022 23:14:49

seçim yatırımı

AOA 03-05-2022 23:42:36

Ne 1 milyonu ya verekcesin yetkiyi tüm güvenlik güçlerine hepsiniii hepsiniiiiiiiiii sınırdan çıkana kadar takip edip evlerine memleketlerine yuvalarına göndermelisiniz.

FiKRAL 03-05-2022 23:45:09

Alıntı:

AOA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082557532)
Ne 1 milyonu ya verekcesin yetkiyi tüm güvenlik güçlerine hepsiniii hepsiniiiiiiiiii sınırdan çıkana kadar takip edip evlerine memleketlerine yuvalarına göndermelisiniz.

Benim moralimi en çokta bu bozuyor hocam, Tayyip Erdoğan koltuktan inse ve yerine işini en iyi şekilde yapacak kişi gelse bile nasıl kurtulacağız ki, adamlar yıllarca üredi kimin çocuğunun kaydı var kim nerde yaşıyor belli değil güvenlik güçlerine yetkiyi versek bile ülkeyi bunlardan temizlemek hiç kolay olmayacak gibi


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:10:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.