![]() |
Hayirli olsun |
Hayırlı olsun inşallah. Ciddi bir emek vardı ve baştan aşağı el emeği bir proje çıktı. :) |
Tasarım, optimizasyon ve hız konusunda muazzam bir emek var. Çok beğendim |
Hayırlı uğurlu olsun. R10 ailesinin daha güzel yerlere gelmesi dileğiyle. |
Hayırlı olsun, umduğunuz gibi olsun. |
Hayırlı olsun 🙏 |
İnşaAllah tez zamanda r10 mağazayı da görürüz amin |
Hayırlı olsun. İlk bakış oldukça güzel. Başarılı bir proje olacağına adım gibi eminim. |
R10.net/oauth sayfası döngüde kalıyor ve giriş yapılmıyor maalesef. @Burti; |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:55:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.