![]() |
1 senedir konu açmıyorum 1 senedir konu açmıyorum 🤠🤠 Bi hediye verirseniz hayır demem 🥰🥰 |
|
Sesli güldüm 😂😂😂 |
|
Bir senedir yorum yapmıyorum :r26: |
ŞAKACI :r21: |
Bu espiriyi bari burada yapmayın |
/os killed hk0nline |
Kaç kaç kaç |
hahahah 😂 |
bir senedir bu espriyi yapmıyorum |
burada da yapmazsın be :D |
şakacı yaptın yine şakanı |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:21:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.