R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Uludağ tatili konusunda bilgi r10+ (https://www.r10.net/off-topic/3029931-uludag-tatili-konusunda-bilgi-r10.html)

Coaklo 03-12-2021 16:12:33

Uludağ tatili konusunda bilgi r10+
 
Selamlar

Kız arkadaşımla iş yoğunluğu öncesinde 2 günlük Uludağ'a gitmek istiyoruz. Daha önce gidenler bilgilendirirse sevinirim.

Otel tavsiyeleri?
Ekipman kiralama hakkında?
Deneyimleriniz?

Son olarak da varsa indirim vs konuları ile ilgili de bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim. İyi forumlar

Gideceğimiz tarih 21 veya 22 aralık

Ek soru : Otellerde evlilik cüzdanı şartı tarzı şeyler oluyor mu?

r10maina 03-12-2021 16:14:03

Güzel konu takip+

Revilationer 03-12-2021 16:17:59

Alıntı:

Coaklo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081474225)
Selamlar

Kız arkadaşımla iş yoğunluğu öncesinde 2 günlük Uludağ'a gitmek istiyoruz. Daha önce gidenler bilgilendirirse sevinirim.

Otel tavsiyeleri?
Ekipman kiralama hakkında?
Deneyimleriniz?

Son olarak da varsa indirim vs konuları ile ilgili de bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim. İyi forumlar

Gideceğimiz tarih 21 veya 22 aralık

Turla günübirlik gittiydik, sömestra denk geldiği için kalabalıktı sizin tarihiniz güzelmiş hocam. Kayak yapmayı düşünüyorsan ben snowboardı tercih ettiydim hayatımda ilk defa denediydim yardım almadan 3 4 saat sonra kendi kendime gidebilir hale gelmiştim. Snowboard biraz daha aksiyon işi düşme kalkma daha fazla oluyor, endişe ediyorsanız diğer kayak takımlarından tercih edebilirsiniz. Ama ben çok eğlenmiştim o günü hiç unutmam :) Snowboard ile telesiyejden çıkmayı bir türlü beceremedim düşüp duruyordum. Normalde günlük 90 TL civarıydı sanırım, aynı benim gibi çıkamayan birisinden devir aldıydım 50 liraya

TuorElanesse 03-12-2021 16:20:02

Hocam öncelikle ekipmanları pazarlık yaparak almanızı tavsiye ederim. Hemen hemen hepsinde aynı fiyat fakat pazarlıkla güzel fiyatlara düşebiliyor.
Deneyimlere gelirsek kesinlikle skipass alınız yoksa yorgunluktan geberebilirsiniz. Çünkü sürekli kayıp yukarı yürümek zulüm niteliğinde. Onun haricinde snowboard aşırı eğlenceli fakat bir o kadarda zor. Kesinlikle dikkat etmenizi öneririm deneyiminiz yoksa ters bir düşüşte kırık gibi sorunlarla karşılaşabilirsiniz.

gceylan4343 03-12-2021 16:20:23

Ekipman kiraları abartıldıği kadar yok ama ordaki cafelerde kestane yiyeyim çay içmeyim kahve içeyim dersen kredi basvurusu yapmak durumunda kalabilirsin 2 yıl önce 100 Gr kestaneye 60₺ demişlerdi orda bulunan marketlerde sigara cips gibi şeylerin fiyatı biraz farklı ayrıca çok sıkı giyin dostum heleki teleferikle tepeye cikacaksan daha sıkı giyin

omercanuz 03-12-2021 16:22:08

Hocam otel bütçenize göre farklılık gösterir ama kayak ön planda ise, keyif için skipass şart diyebilirim.

Coaklo 03-12-2021 16:23:40

Alıntı:

Revilationer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081474256)
Turla günübirlik gittiydik, sömestra denk geldiği için kalabalıktı sizin tarihiniz güzelmiş hocam. Kayak yapmayı düşünüyorsan ben snowboardı tercih ettiydim hayatımda ilk defa denediydim yardım almadan 3 4 saat sonra kendi kendime gidebilir hale gelmiştim. Snowboard biraz daha aksiyon işi düşme kalkma daha fazla oluyor, endişe ediyorsanız diğer kayak takımlarından tercih edebilirsiniz. Ama ben çok eğlenmiştim o günü hiç unutmam :) Snowboard ile telesiyejden çıkmayı bir türlü beceremedim düşüp duruyordum. Normalde günlük 90 TL civarıydı sanırım, aynı benim gibi çıkamayan birisinden devir aldıydım 50 liraya

İlk defa yapacağım için ve kız arkadaşımla gideceğim için snowboard tercih etmesem daha iyi olur gibi geldi. Günlük 90 tl dediğiniz komple snowboard takımı için miydi hocam? Yorumunuz için çok teşekkür ederim.

Coaklo 03-12-2021 16:24:57

Alıntı:

TuorElanesse Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081474267)
Hocam öncelikle ekipmanları pazarlık yaparak almanızı tavsiye ederim. Hemen hemen hepsinde aynı fiyat fakat pazarlıkla güzel fiyatlara düşebiliyor.
Deneyimlere gelirsek kesinlikle skipass alınız yoksa yorgunluktan geberebilirsiniz. Çünkü sürekli kayıp yukarı yürümek zulüm niteliğinde. Onun haricinde snowboard aşırı eğlenceli fakat bir o kadarda zor. Kesinlikle dikkat etmenizi öneririm deneyiminiz yoksa ters bir düşüşte kırık gibi sorunlarla karşılaşabilirsiniz.

Pazarlık tavsiyesi için teşekkür ederim. Skipass nedir hocam ve ücreti ne oluyor bilgilendirirseniz çok sevinirim. Deneyimim yok evet o yüzden başlangıçta diğer kayak takımını deneyeyim.

Alıntı:

Makaleperest Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081474283)
Hocam otel bütçenize göre farklılık gösterir ama kayak ön planda ise, keyif için skipass şart diyebilirim.

Konuya eklemeyi unuttum. Evlilik cüzdanı tarzı koşulları var mı otellerin? İki kişilik oda için gecelik 2k verebiliriz. Skipass ile ilgili küçük bir bilgi verirseniz çok makbule geçer.

Revilationer 03-12-2021 16:30:44

Alıntı:

Coaklo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081474295)
İlk defa yapacağım için ve kız arkadaşımla gideceğim için snowboard tercih etmesem daha iyi olur gibi geldi. Günlük 90 tl dediğiniz komple snowboard takımı için miydi hocam? Yorumunuz için çok teşekkür ederim.

Hocam snowboard takımını yanlıs olmasın o zaman için 40 liraya mı ne aldıydık ama bu gün aynı fiyatta olmasının imkanı yok. 2019 Ocak ayında gitmiştim. 90 TL dediğim diğer arkadaşların bahsettiği skipass. Tutunuyorsun seni yukarı taşıyor ya da oturaklı olanları da var. O konuyu biraz araştır


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:32:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.