R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Bitci yatırdı sonunda 100₺’yi (https://www.r10.net/off-topic/2982843-bitci-yatirdi-sonunda-1008378-iyi.html)

WPD 18-10-2021 10:22:02

Alıntı:

BatuhanCLSKN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081186828)
Aha onaylanmış sizde kontrol edin :D

Benim de onaylanmış :D

Cagss 18-10-2021 10:47:32

Alıntı:

BatuhanCLSKN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081186828)
Aha onaylanmış sizde kontrol edin :D

hocam benim daha kimlik onaylanmadı ki testleri bile yapamıyorum :d bekleme listesindesin diyip duruyor

Yusuf35 18-10-2021 11:33:12

Hocam 40$lık testmi vardı gece ? Şuan göremiyorumda

BatuhanCLSKN 18-10-2021 12:26:56

Alıntı:

Cagss Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081186933)
hocam benim daha kimlik onaylanmadı ki testleri bile yapamıyorum :d bekleme listesindesin diyip duruyor

Kimlik 20 dakikaya onaylandı benim :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:32:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.