![]() |
Bunu mu hak ediyoruz????? Yabancı bir forumda gördüm ve dikkatimi çekti. Bu kadar mı kötü durumdayız? bunlarımı hak ediyoruz gerçekten. Görünce sigara yaktım istemsizce. siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında |
hocam konuyu atarmisiniz merak ettim. |
|
Kızamıyorum çünkü haklı :) ekonomik durumu kim bilir ne durumda. Ülkenin hali içler acısı |
Hocam konuyu merak ettim link atarmısınız |
Alıntı:
|
Bu hale dusurenler utansın. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bir tütünde ben sarayım... |
Alıntı:
Şaka bir yana venezuela ile dostluğumuz parayada yansıyor yavaş yavaş hakkımızda hayırlısı . Şimdilik TL > Venezuela Bolivarı |
Alıntı:
yaktım dediğin sigaranın o zamanki fiyatına bak şimdiki fiyatına bak ;) https://www.youtube.com/watch?v=9AxjFnIyo_Y |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
ne demiş hande yener herkes hak ettiği gibi yaşıyor :) |
bu gavuru reportlayıp işin içinden sıyrılıyorum :) |
ÖM yoluyla değil diye biliyorum :) |
Bu kadar kötü durumdayız ve bunları hak etmiyoruz. Söylenecek çok söz var ama gidip bir siteye bunu yazmam. Hele Türklüğü öyle bir cümlede asla kullanmam. Bana yakınmak doğru gelmiyor, bana göre gemi su almış batıyorken kafayı çıkarıp özüne laf getirmenin anlamı yok. Ya o deliği kapatmaya çalışırsın ya da şerefinle batarsın. Bizim içinde yapılacak tek şey su alan yeri sıkıca kapatmak olacak. Umarım yakında o sigaralar keyiften yanar hocam tek dileğim bu. İyi geceler |
acı ama gerçek |
mehmet pişkin geldi aklima |
adam doğruyu söylemiş |
abi kadın doğru söylüyür haa 😅 |
evet türk halkı her şeyi hak ediyor :) |
Gerçekten yazık .. Bunu kesinlikle haketmiyoruz. Türkiye aslında her açıdan çok büyük potansiyele sahip güçlü bir ülke ancak bunu hiçbir şekilde değerlendirmediler. Bunun da tek nedeni yanlış yönetim ve kötü zihniyet. |
Aklıma Atatürk 'ün şu sözü geldi "Şayet bir gün çaresiz kalırsanız, bir kurtarıcı beklemeyin. Kurtarıcı kendiniz olun." Mustafa Kemal ATATÜRK |
Ahahaha bu konuya cevap bile yazmıştım :) site bhw arkadaşlar. |
Alıntı:
|
az onur, gurur olur insanda. okuyunca "ben değersiz bir Türküm olarak" okunuyor. itibar suikastliğine soyunmuş karaktersiz birisi. siz de çanak tutuyorsunuz |
adamlar resmen dalga geçmiş... kaynağı merak edenlere; https://www.blackhatworld.com/seo/he...hless.1359650/ |
verin yetkiyi kardeşinize, dolarla, faizle nasıl baş ediliyor görün.... verdik gördük. sağ olsunlar... |
Buradan ekonominin bu kadar zor durumda olduğunu sezdiğimizde ya için içinde olsaydı acaba düşüncemiz ne olur du |
Arkadaşı buldum konu başlığı üzdü. :r7: "Hello, I'm a Turkish whose money is worthless" |
hint rupisi dolardan çok daha değersiz hiçbir hintli böyle bir konu açıyor mu. adamlar tasarım konusunda tasarım satış sitelerinde hep öndeler. bilgisayar yazılımcılığında rusya'yı yetiştiler neredeyse. bizim uğraştığımız şeylere bak. |
Adam haklı ve ekmeğinin peşinde. Ucuz milliyetçilik taslamanın kimseye faydası yok. Gerçeği kabullenelim. |
Yazan doğru yazmış.Şu gerçeğide unutmamak lazım şu ülkede yaşayan Türklerin yüzde 99u para kazanmayı bilmiyor yada para kazandığını zannediyor.... |
Alıntı:
100 seneyi aşkındır icat edilmiş olan arabalar bizim toplumumuzda bir lüks. Eğer aileden vs gelen bir imkan seçenek yoksa. Sıfırdan başlayan bir genç bir yerde maaşlı çalıştığı zaman ne kadar sürede araba alabilir? Türkiye'nin sınır komşularında ne kadar sürede alabilir? Öyle avrupa ülkelerini filan bırak. Irak ya şu beğenmediğimiz ırak'ta bir genç öyle hiç bir vasfı olmadan garsonluk vs. işler yaparak 15 ay çalışarak 2018 model dodge charger arabaya binebiliyor. Bizim ülkemizde bir gencin dodge charger bırak. 2010 model 2005 model bir ford focus'a binmesi için kaç ay çalışması gerek? Araba bu ya. İnsanlar uçan araba dönemine geçiyor. Biz hala normal arabaları alamıyoruz. Hadi araba size göre lüks. Bu millet yüzlerce yıldır yöneticileri aga paşa şekilde yaşattı. Çok bile bu insanlara demi. Daha temel konulara geçelim. Bir genç diyelim. Memleketinde ilçesinde yeterli iş imkanı yok. İstanbula gitti diyelim. Ankaraya gitti diyelim. İzmire gitti diyelim. Fabrikada işe girsin sayalım. Allah aşkına eve vereceği kira parası, yola vereceği para, faturalara ödeyeceği para ile fabrika maaşı denk olmayacak mı? E bu adam hiç mi kendine göre uygun bir eş aramayacak, birikim yapmayacak, bir yere gidip eğlenmeyecek, giyimine harcamayacak? Bu kadar mı hayvan heriflerden oluşuyor bu insanlar da biz bu kadar değersiz kılıyoruz kendi insanımızı. Alım gücü diye bir şey kalmamış. Gençlere yükleniyorlar tarımda çalışmıyorlar diye. Tarımda çalışınca giden masraf gelen gelirin üstünde. Benim dedemden bana kalan 12 dönüm bahçe var. Fıstık ekme şansım var. Lakin bilin bakalım niye yapmıyorum? 5 sene mahsül vermesini beklemem gerek. 5 sene boyunca harcama yapacağım. Peki 5 seneyi karşılayacak gücüm var mı? Yok. Sonra bol keseden sallamak kolay tabii gençler tarımla ilgilenmiyor. İş beğenmiyorlar. Öyle bir dünya yok. İmzamda websitem yazıyor. Girin orada pazar yerlerinde ürünlerim de var. İnceleyin. Bir bilgisayar 3 asgari ücret. Bir genç yazılımcı olmak istese bilgisayar almak istese 3 ay bir lirasına dokunmadan çalışıp o bilgisayarı alması gerek. Şöyle ki ülkemiz sınırları dışına çıkınca insanlar 15 20 günlük çalışmaya araba alıyorlar. Hadi sizin için 3 ay olsun. Ülkemizde 2007 2008 model BMW'ye 200 300 bin lira diyorlar. Çık herhangi bir sınır kapısından. Mesela Gürcistan... 2008 model BMW araçlar ne kadar ve ne kadarlık bir çalışma ile alınıyor. Bunca veri arasında siz bu duruma bizi sokanlara değil bu durumda olana kızıyorsunuz. Türklüğü mü kötülemiş? Türklüğü kötülemesine sebep olan kim? Bu anlı şanlı Türk gencini bu duruma itekleyecek kadar zor durumda bırakan kim? Ne Demiş Hz. Ali? Nerede olursan ol hakkı bulmaya çalış. Zor da olsa adaletten ve Haktan ayrılma. |
Açıkcası bu tarz konu açması üzücü ve kötü. Kendi içimizde kendimizi yerden yere vurabiliriz fakat dışarıya karşı güçlü olmak zorundayız. Dış ülkelere karşı itibarımızı zedeler. Bu bizi daha iyi yapmaz ama daha kötü hale getirir. Eğer bizi güçsüz görürlerse daha çok üstümüze gelirler. |
İtibar suikastiymiş de bilmem hainlikmiş felan rerörörö, ne yazmış ? Paramız çok değersiz yazmış 1000$ yaklaşık 3 asgari ücrete denk geliyor yazmış. Yanlış olan bir kelimesi var mı ? YOK Yabancı site açıp ülkeye döviz kazandıracak belki de :) Bir de böyle düşünün değerli partizan arkadaşlar. Gemi su almış siz hâlâ keman çalıyorsunuz. [IMG=877]https://cdn.r10.net/editor/47880/1795889368.jpeg[/IMG] |
İçim cız etti. 400 dolar maaşla çalışıyorum ben şuan yani maaşım 400 dolar ediyor.. Ağlanılacak durumdayız |
Tamam ülke harbiden çooook çok kötü durumda bu bi kısım kabul etmesede..Peki dolar 8 oldu 9 oldu 10 olacak 15 olacak ama kaçınız dolarla para kazanma derdinde ? İş yapamayan becerisi olmayan insanlar için felaketken kafası çalışan girişken , düşünen , çabalayan insanlar için bulunmaz bir fırsat... Fakir olabilirsiniz ama akıllı davranmanıza engel değil......Üretin ne olursa olsun bir şeyler üretin.... |
Arkadaş haklı olduğu için bir şey diyemedim, yabancı bazı forumlarda buna benzer daha beter şeyler var. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:07:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.