R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   hepimize güzel bir ders oldu... (https://www.r10.net/off-topic/2949590-hepimize-guzel-bir-ders-oldu.html)

baliktasarim 16-09-2021 00:58:47

hepimize güzel bir ders oldu...
 
arkadaşlar selamlar, forumda birçok kişi gibi ben de teknoclouds firmasından epey bi domain almıştım. projelendirdiğim domainlerimi dahi sırf biraz daha uygun diye orada tutuyordum.olayın detaylarına zaten tüm forum hakim. biraz önce tüm domainlerim domains priced right'a transfer oldu.
buradan sevgili teknoclouds yöneticisine sesleniyorum, allah belanı versin. sevgiler...
aylardır içimde tutuyordum kusuruma bakmayın...

domainleri transfer için uyguladığım adımları şu konudan bulabilirsiniz

https://www.r10.net/domain-genel/289...-a-tasima.html

onlinecihan 16-09-2021 00:59:16

Geçmiş olsun.

ZEDILOX 16-09-2021 00:59:57

Geçmiş olsun.

theodyolog 16-09-2021 01:00:29

Olaydan 1 ay önce tüm domainleri taşımış olmam, verilmiş sadakam varmış. Neyse geçmiş olsun hocam

Sturdy4 16-09-2021 01:00:54

Ağliyim mi güleyim mi bilemedim hocam hakkını helal et

Haydarbingol 16-09-2021 01:01:58

Olay neymiş kısaca açıklar misiniz. Ayrıca ne içten beddua olmuş tutabilir bu :)

ODDAK 16-09-2021 01:02:36

Alıntı:

baliktasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969726)
arkadaşlar selamlar, forumda birçok kişi gibi ben de teknoclouds firmasından epey bi domain almıştım. projelendirdiğim domainlerimi dahi sırf biraz daha uygun diye orada tutuyordum.olayın detaylarına zaten tüm forum hakim. biraz önce tüm domainlerim domains priced right'a transfer oldu.
buradan sevgili teknoclouds yöneticisine sesleniyorum, allah belanı versin. sevgiler...
aylardır içimde tutuyordum kusuruma bakmayın...

Hocam ben de yazdım ama 1 haftadır cevap yok.

ugrboz 16-09-2021 01:02:56

Bedava ekmek fare kapanında olur.

baliktasarim 16-09-2021 01:05:31

Alıntı:

Haydar Bingol Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969744)
Olay neymiş kısaca açıklar misiniz. Ayrıca ne içten beddua olmuş tutabilir bu :)

şimdi arkadaşın bir tanesi kıçında donu yokken domain firması kuruyor, sonra forumun büyük bi bölümüne azure üzerinden ucuz domain satıyor. trade puanları arttıkça da güven kazanıyor. derken microsoft mevzuya el koyuyor ve bu arkadaş patlıyor.
bunların olay sonrası bi açıklama metinleri var e-maille gönderdikleri evlere şenlik ahahahhaa. bi dünya insanı mağdur ettikleri gibi bir de olur böyle şeyler kafasında takılıp, telefonlara bile cevap vermedi terbiyesiz herifler... bedduam da sırf bunun içindi. yoksa beceremedik abi diyin, patladık diye açıklama yapın. kimseyi iplemediler bile...

ErenKumek 16-09-2021 01:05:39

Alıntı:

ugrboz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969752)
Bedava ekmek fare kapanında olur.

Kimseye bedava verilmedi. Millet parayla aldı o domainleri.
Bu çakal Teknoclouds bedavaya almış. Hiçbir kişi bilmiyordu.
Ne projeler çöp oldu. İşin kötü tarafı, bazen Google'daki aratmalarımda ilk sayfada çıkan siteye tıklıyorum ve sayfa bulunamadı yazıyor.
Düşünebiliyor musunuz zararı? İlk sayfa siteleri gitti.

baliktasarim 16-09-2021 01:07:06

Alıntı:

temizlikhastasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969750)
Hocam ben de yazdım ama 1 haftadır cevap yok.

forumda bir arkadaş vardı anlattığı adımları tek tek yaptım. 15 gün kadar önce. cevap gelmedi. gönderdiğim maili giden kutusundan son iki günde 3-4 defa daha tekrar gönderdim. bu akşam taşındığına dair onay maili geldi.

ODDAK 16-09-2021 01:08:18

Alıntı:

baliktasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969776)
forumda bir arkadaş vardı anlattığı adımları tek tek yaptım. 15 gün kadar önce. cevap gelmedi. gönderdiğim maili giden kutusundan son iki günde 3-4 defa daha tekrar gönderdim. bu akşam taşındığına dair onay maili geldi.

Aynen aynı adımları uyguladım ben de. 1 Hafta içerisinde 2 kere gönderdim fazla göndermeyeyim uyuz olmasınlar demiştim ama demek ki daha fazla göndermek gerekiyor. Çok teşekkür ederim açıklamanız için.

Haydarbingol 16-09-2021 01:08:24

Beddua yerine maddi manevi sikayetci olsanız daha iyi değil mi ? Yanına kar kalmaz en azından

baliktasarim 16-09-2021 01:08:31

Alıntı:

ugrboz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969752)
Bedava ekmek fare kapanında olur.

bu memleketin oh olsuncular'ından tiksindiğim kadar kimseden tiksinmiyorum.

Haydarbingol 16-09-2021 01:08:54

1 kişi değilde ayrı ayri 10 kişi madur edildim maddi zarara uğradım diye şikayet etse başı baya agirir diye düşünüyorum

Awakea 16-09-2021 01:09:59

Geçmiş olsun.

baliktasarim 16-09-2021 01:10:19

Alıntı:

Haydar Bingol Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969788)
Beddua yerine maddi manevi sikayetci olsanız daha iyi değil mi ? Yanına kar kalmaz en azından


kar kalmaz zaten, ki o kafayla pek yaşamaz o arkadaş. ben hakkımı bedduadan yana kullanmak istiyorum.

Haydarbingol 16-09-2021 01:11:19

Bende çok sorun yaşadım en son çare Google domain . Sitesinden alma kararı aldım

ugrboz 16-09-2021 01:12:51

Alıntı:

baliktasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969790)
bu memleketin oh olsuncular'ından tiksindiğim kadar kimseden tiksinmiyorum.

Bende ders almayan lalelerden tiksiniyorum.

ugrboz 16-09-2021 01:13:25

Alıntı:

ErenKumek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969766)
Kimseye bedava verilmedi. Millet parayla aldı o domainleri.
Bu çakal Teknoclouds bedavaya almış. Hiçbir kişi bilmiyordu.
Ne projeler çöp oldu. İşin kötü tarafı, bazen Google'daki aratmalarımda ilk sayfada çıkan siteye tıklıyorum ve sayfa bulunamadı yazıyor.
Düşünebiliyor musunuz zararı? İlk sayfa siteleri gitti.

Bir siz akıllısınız değil mi yarı fiyatına domain reglerken ?

baliktasarim 16-09-2021 01:14:40

Alıntı:

ugrboz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969820)
Bende ders almayan lalelerden tiksiniyorum.

ortada bedava bir ürün yoktu ama belli ki sen baya mutlu olmuşsun kardeşim bu olaydan sonra. allah mutluluğunu daim etsin...

ugrboz 16-09-2021 01:18:05

Alıntı:

baliktasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969831)
ortada bedava bir ürün yoktu ama belli ki sen baya mutlu olmuşsun kardeşim bu olaydan sonra. allah mutluluğunu daim etsin...

Niye mutlu olayım. 12 senedir bu forumdayım ben bunlar gibi binlercesini gördüm. Senin yaşından fazla web sektöründeyim. Yarı fiyatına hiç bilinmeyen bir yerden domain alırsanız normal. Okuduğunu anlamada sorunun var sanırım.

baliktasarim 16-09-2021 01:19:19

Alıntı:

ugrboz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969823)
Bir siz akıllısınız değil mi yarı fiyatına domain reglerken ?

bu forumda satılıyor, binlerce insan da bunu satın alıyordu. hem madem o kadar akıllısın güzel kardeşim, açsaydın bi konu. izah etseydin, bakın bunun matematiği bu. çok güvenilir bulmuyorum vs diye. he madem açmadın ki böyle bir şeyi yapmak zorunda değildin, şimdi de çekil git köşene. belli ki mağduruyetler giderildikçe canın sıkılıyor. ohh ne güzel oldu demişsindir sen şimdi içten içten ahahahhahaha... hadi git şimdi, biz kendi aramızda sohbet edicez.

Edgn 16-09-2021 01:20:03

Alıntı:

baliktasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969726)
arkadaşlar selamlar, forumda birçok kişi gibi ben de teknoclouds firmasından epey bi domain almıştım. projelendirdiğim domainlerimi dahi sırf biraz daha uygun diye orada tutuyordum.olayın detaylarına zaten tüm forum hakim. biraz önce tüm domainlerim domains priced right'a transfer oldu.
buradan sevgili teknoclouds yöneticisine sesleniyorum, allah belanı versin. sevgiler...
aylardır içimde tutuyordum kusuruma bakmayın...

müşterilerinizin zararı yoktur inşallah. Biraz kötü bir durum oluştu, çoğu kişi aracılık ettiği hizmetlerden dolayı çok sıkıntı çekiyor :(

SauRonn 16-09-2021 01:20:15

Arkadaşlar Allah yardım etsin özür dileyerek sorayım bunlar bildiğin tosuncuk gibi dlandırıcı mı yoksa battılar da mı böyle oldu? Ortada kötü niyet var anladığım kadarıyla 1. seçenek?

ugrboz 16-09-2021 01:20:38

Alıntı:

baliktasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969858)
bu forumda satılıyor, binlerce insan da bunu satın alıyordu. hem madem o kadar akıllısın güzel kardeşim, açsaydın bi konu. izah etseydin, bakın bunun matematiği bu. çok güvenilir bulmuyorum vs diye. he madem açmadın ki böyle bir şeyi yapmak zorunda değildin, şimdi de çekil git köşene. belli ki mağduruyetler giderildikçe canın sıkılıyor. ohh ne güzel oldu demişsindir sen şimdi içten içten ahahahhahaha... hadi git şimdi, biz kendi aramızda sohbet edicez.

Konuşma üslubuna dikkat et. Bu kafayla çok mağdur olursunuz siz. Yaş 5 falan sanırım.

baliktasarim 16-09-2021 01:22:22

Alıntı:

ugrboz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969867)
Konuşma üslubuna dikkat et. Bu kafayla çok mağdur olursunuz siz. Yaş 5 falan sanırım.

tamam

A.AY 16-09-2021 01:25:06

Burdan herkese iki ders var;
Birinci olur olmadık bin bir domain kaydetmeyin. Projelendirmeyi düşündüğünüz domainleri sadece kayıt edin
İkincisi Godady Namecheap gibi firmaları kullanın sadece

baliktasarim 16-09-2021 01:29:54

Alıntı:

A.AY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969887)
Burdan herkese iki ders var;
Birinci olur olmadık bin bir domain kaydetmeyin. Projelendirmeyi düşündüğünüz domainleri sadece kayıt edin
İkincisi Godady Namecheap gibi firmaları kullanın sadece

aynen hocam

A.AY 16-09-2021 01:31:54

Alıntı:

baliktasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969905)
aynen hocam

İnsanların bu tür firmaları seçmesinin yageni tek bir sebebi var. Olur olmadık binbir domain kayıt ettikleri için ucuza kaçıyorlar
Sadece kesin projelendirilebilecek kadar domain kayıt edilebilse bu tür firmalara ihtiyaç duyulmaz

baliktasarim 16-09-2021 01:33:26

Alıntı:

A.AY Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969917)
İnsanların bu tür firmaları seçmesinin yageni tek bir sebebi var. Olur olmadık binbir domain kayıt ettikleri için ucuza kaçıyorlar
Sadece kesin projelendirilebilecek kadar domain kayıt edilebilse bu tür firmalara ihtiyaç duyulmaz

tövbe ettim hocam zaten, namecheap dışında bi yerden domain almam artık.

Padre 16-09-2021 02:11:23

1 domainimde sorun yaşamıştım, onu da projelendirmedim sadece adsense onayı aldım, satacaktım. Domain bi düştü, sonra geri geldi, gelir gelmez zaten transfer ettim. 1-2 domain daha var ama girip bakma zahmetinde bulunmadım, Allahlarından bulsunlar. Ama bir çok kişi ben gibi şanslı değildi hem müşterilerine satış yaptı mağdur oldu, belki müşterilerinden davalar yediler. Bir çok kişide projelendirdiği domainlerinden oldu. Evet herkese acı ama güzel bir ders oldu, bundan sonra kimse belki binlerce liralık projeleri için 50 TL daha ucuzuna kaçmayacaktır. Godaddy, Natro, Alastyr ve Google sanırım en temizi. Başka güvenilir firmalarda olsalar bile bütün domainlerimi Google taşıyacağım yada Natro'ya.

Tecrübesini, bu firma o zamanlar peynir ekmek gibi satış yaparken paylaşmayanlar (burada olduğu gibi uyarmayanlar), şimdi kalkıp "ben çok tecrübeliyim, çok bilirim" egosu ile gelip yorum yapmasınlar. O zaman akıl verme zahmetine girmediysen, şimdide girme :D

AFNaNTiK 16-09-2021 02:42:30

Ben Natro'yu alan adlarım için kullanıyorum. Tüm alan adları Natro'da öte yandan Hosting olarakta OdeaWeb'i kullanıyorum.

Benim Teknoclouds'da 4 tane alan adım vardı kurtarabildim şimdi onlar da Natro'da.

Ucuz görülen ürün önceden neden ucuz olduğu araştırılmalı ve de doğrudan oradan uzaklaşılmalı kanımca.

GÖKTUĞ 16-09-2021 09:15:33

Alıntı:

baliktasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969776)
forumda bir arkadaş vardı anlattığı adımları tek tek yaptım. 15 gün kadar önce. cevap gelmedi. gönderdiğim maili giden kutusundan son iki günde 3-4 defa daha tekrar gönderdim. bu akşam taşındığına dair onay maili geldi.

Alıntı:

AFNaNTiK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080970204)
Ben Natro'yu alan adlarım için kullanıyorum. Tüm alan adları Natro'da öte yandan Hosting olarakta OdeaWeb'i kullanıyorum.

Benim Teknoclouds'da 4 tane alan adım vardı kurtarabildim şimdi onlar da Natro'da.

Ucuz görülen ürün önceden neden ucuz olduğu araştırılmalı ve de doğrudan oradan uzaklaşılmalı kanımca.

Yöntemi yazabilir misiniz arkadaşlar birkaç ay önce panelden yapmaya çalışmıştım kod gelmiyordu

Milenyum 16-09-2021 09:40:09

https://teknoclouds.com.tr/kurumsal/hakkimizda/

adam her yere şimdiki siyasiler gibi kendi resmini koymuş, nasıl bu kadar kişiyi, bu akılla mağdur ediyor anlamıyorum :(

ntka 16-09-2021 10:04:43

Hala ucuz satıyor çok enteresan.

BarisSa 16-09-2021 10:09:40

Buradan çıkarılacak ders: Ucuz mal alacak kadar, zengin olmayın.

mehmetcanayten 16-09-2021 12:35:22

Benim taş gibi domainim kaldı orda diğer 4 tanesini söylemiyorum bile onlar önemli değildi senin söylediğin adimi deneyeceğim bakalım

XcomX 16-09-2021 13:14:03

Alıntı:

baliktasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080969726)
arkadaşlar selamlar, forumda birçok kişi gibi ben de teknoclouds firmasından epey bi domain almıştım. projelendirdiğim domainlerimi dahi sırf biraz daha uygun diye orada tutuyordum.olayın detaylarına zaten tüm forum hakim. biraz önce tüm domainlerim domains priced right'a transfer oldu.
buradan sevgili teknoclouds yöneticisine sesleniyorum, allah belanı versin. sevgiler...
aylardır içimde tutuyordum kusuruma bakmayın...

domainleri transfer için uyguladığım adımları şu konudan bulabilirsiniz

https://www.r10.net/domain-genel/289...-a-tasima.html

Forumda bu firma hakkında çok yazı okudum. İlk olay başladığında maalesef üzücü yazılar vardı. İnsanlar emek verip projelerini bir yerlere getiriyor sonu hüsran maalesef.
Bu güne kadar hiç bir domainimi yerli firmada tutmadım.
Size bunu şimdi söyleyip kızdırmak istemiyorum lütfen kızmayın.
Ortada görünen bir gerçekte var. Bir kişi değerinin çok çok altında bir fiyata satıyorsa ortada zaten sorun vardır.
Maalesef ülkede insanlarda en çabuk nasıl zengin olurum düşüncesi var. Çiftlikbank ve daha bir sürü sayılabilecek olaylar.

Tekrardan geçmiş olsun.

ademakcan 16-09-2021 13:55:55

Allah belanı versin bayro,benim engeli aç


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:35:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.