![]() |
hepimize güzel bir ders oldu... arkadaşlar selamlar, forumda birçok kişi gibi ben de teknoclouds firmasından epey bi domain almıştım. projelendirdiğim domainlerimi dahi sırf biraz daha uygun diye orada tutuyordum.olayın detaylarına zaten tüm forum hakim. biraz önce tüm domainlerim domains priced right'a transfer oldu. buradan sevgili teknoclouds yöneticisine sesleniyorum, allah belanı versin. sevgiler... aylardır içimde tutuyordum kusuruma bakmayın... domainleri transfer için uyguladığım adımları şu konudan bulabilirsiniz https://www.r10.net/domain-genel/289...-a-tasima.html |
Geçmiş olsun. |
Geçmiş olsun. |
Olaydan 1 ay önce tüm domainleri taşımış olmam, verilmiş sadakam varmış. Neyse geçmiş olsun hocam |
Ağliyim mi güleyim mi bilemedim hocam hakkını helal et |
Olay neymiş kısaca açıklar misiniz. Ayrıca ne içten beddua olmuş tutabilir bu :) |
Alıntı:
|
Bedava ekmek fare kapanında olur. |
Alıntı:
bunların olay sonrası bi açıklama metinleri var e-maille gönderdikleri evlere şenlik ahahahhaa. bi dünya insanı mağdur ettikleri gibi bir de olur böyle şeyler kafasında takılıp, telefonlara bile cevap vermedi terbiyesiz herifler... bedduam da sırf bunun içindi. yoksa beceremedik abi diyin, patladık diye açıklama yapın. kimseyi iplemediler bile... |
Alıntı:
Bu çakal Teknoclouds bedavaya almış. Hiçbir kişi bilmiyordu. Ne projeler çöp oldu. İşin kötü tarafı, bazen Google'daki aratmalarımda ilk sayfada çıkan siteye tıklıyorum ve sayfa bulunamadı yazıyor. Düşünebiliyor musunuz zararı? İlk sayfa siteleri gitti. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Beddua yerine maddi manevi sikayetci olsanız daha iyi değil mi ? Yanına kar kalmaz en azından |
Alıntı:
|
1 kişi değilde ayrı ayri 10 kişi madur edildim maddi zarara uğradım diye şikayet etse başı baya agirir diye düşünüyorum |
Geçmiş olsun. |
Alıntı:
kar kalmaz zaten, ki o kafayla pek yaşamaz o arkadaş. ben hakkımı bedduadan yana kullanmak istiyorum. |
Bende çok sorun yaşadım en son çare Google domain . Sitesinden alma kararı aldım |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Arkadaşlar Allah yardım etsin özür dileyerek sorayım bunlar bildiğin tosuncuk gibi dlandırıcı mı yoksa battılar da mı böyle oldu? Ortada kötü niyet var anladığım kadarıyla 1. seçenek? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Burdan herkese iki ders var; Birinci olur olmadık bin bir domain kaydetmeyin. Projelendirmeyi düşündüğünüz domainleri sadece kayıt edin İkincisi Godady Namecheap gibi firmaları kullanın sadece |
Alıntı:
|
Alıntı:
Sadece kesin projelendirilebilecek kadar domain kayıt edilebilse bu tür firmalara ihtiyaç duyulmaz |
Alıntı:
|
1 domainimde sorun yaşamıştım, onu da projelendirmedim sadece adsense onayı aldım, satacaktım. Domain bi düştü, sonra geri geldi, gelir gelmez zaten transfer ettim. 1-2 domain daha var ama girip bakma zahmetinde bulunmadım, Allahlarından bulsunlar. Ama bir çok kişi ben gibi şanslı değildi hem müşterilerine satış yaptı mağdur oldu, belki müşterilerinden davalar yediler. Bir çok kişide projelendirdiği domainlerinden oldu. Evet herkese acı ama güzel bir ders oldu, bundan sonra kimse belki binlerce liralık projeleri için 50 TL daha ucuzuna kaçmayacaktır. Godaddy, Natro, Alastyr ve Google sanırım en temizi. Başka güvenilir firmalarda olsalar bile bütün domainlerimi Google taşıyacağım yada Natro'ya. Tecrübesini, bu firma o zamanlar peynir ekmek gibi satış yaparken paylaşmayanlar (burada olduğu gibi uyarmayanlar), şimdi kalkıp "ben çok tecrübeliyim, çok bilirim" egosu ile gelip yorum yapmasınlar. O zaman akıl verme zahmetine girmediysen, şimdide girme :D |
Ben Natro'yu alan adlarım için kullanıyorum. Tüm alan adları Natro'da öte yandan Hosting olarakta OdeaWeb'i kullanıyorum. Benim Teknoclouds'da 4 tane alan adım vardı kurtarabildim şimdi onlar da Natro'da. Ucuz görülen ürün önceden neden ucuz olduğu araştırılmalı ve de doğrudan oradan uzaklaşılmalı kanımca. |
Alıntı:
Alıntı:
|
https://teknoclouds.com.tr/kurumsal/hakkimizda/ adam her yere şimdiki siyasiler gibi kendi resmini koymuş, nasıl bu kadar kişiyi, bu akılla mağdur ediyor anlamıyorum :( |
Hala ucuz satıyor çok enteresan. |
Buradan çıkarılacak ders: Ucuz mal alacak kadar, zengin olmayın. |
Benim taş gibi domainim kaldı orda diğer 4 tanesini söylemiyorum bile onlar önemli değildi senin söylediğin adimi deneyeceğim bakalım |
Alıntı:
Bu güne kadar hiç bir domainimi yerli firmada tutmadım. Size bunu şimdi söyleyip kızdırmak istemiyorum lütfen kızmayın. Ortada görünen bir gerçekte var. Bir kişi değerinin çok çok altında bir fiyata satıyorsa ortada zaten sorun vardır. Maalesef ülkede insanlarda en çabuk nasıl zengin olurum düşüncesi var. Çiftlikbank ve daha bir sürü sayılabilecek olaylar. Tekrardan geçmiş olsun. |
Allah belanı versin bayro,benim engeli aç |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:35:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.