R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   İsim bulana 100TL (https://www.r10.net/off-topic/2586988-isim-bulana-100tl.html)

elvet 29-11-2020 17:22:00

Alıntı:

Backlinkim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078651269)
Ünvanınız da ad ve soyadınız olur. İnter siteniz için isim arıyorsanız orası ayrı.



Alıntı:

Backlinkim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078655822)
Onu direkt olarak kendi kafasına göre ekleyemiyor ama. Ticaret sicile tescil ve ticaret sicil gazetesiyle de ilan ettirmesi gerek diye biliyorum. Yani siz direk gidip yarın şahıs firması kurdunuz, ünvan alanına kendinize göre bir isim yazamıyorsunuz.

bilmeden konuşmayı ne çok seviyorsunuz, şahıs firmaları oda kaydı ile ünvan yazdırabilir. bizim insanımızın sorunu bu işte yanılmıyorsam şöyle böyle demiyor; direkt emin konuşuyor. başvurudan 1 gün sonra ünvan aldım. oda kaydı bile yaptırmadım insiyatif kullandı sanıyorum yoklama memuru ama yönetmeliğe göre esnaf ya da ticaret odasına kayıt yeterli. öyle gazete falan bir mevzuat yok.

PaLaCoRDa 29-11-2020 17:22:55

Alıntı:

Backlinkim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078655822)
Onu direkt olarak kendi kafasına göre ekleyemiyor ama. Ticaret sicile tescil ve ticaret sicil gazetesiyle de ilan ettirmesi gerek diye biliyorum. Yani siz direk gidip yarın şahıs firması kurdunuz, ünvan alanına kendinize göre bir isim yazamıyorsunuz.

Yok hocam şahıs şirketinin ticari sicil gazetesiyle falan ne işi olsun, interaktif vergi dairesinden unvan değişikliği dilekçesiyle ekletilebiliyor çok basit.

Backlinkim 29-11-2020 17:23:36

Alıntı:

elvet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078655838)
bilmeden konuşmayı ne çok seviyorsunuz, şahıs firmaları oda kaydı ile ünvan yazdırabilir.

Bir önceki mesajımı okumadan yazmayı ne çok seviyorsunuz.

PaLaCoRDa 29-11-2020 17:24:07

Alıntı:

elvet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078655838)
bilmeden konuşmayı ne çok seviyorsunuz, şahıs firmaları oda kaydı ile ünvan yazdırabilir.

Direk sert çıkmışsınız hocam belki yanlış biliyor olabilir arkadaş, kırmayalım birbirimizi :) Oda kaydına dahi gerek yok, interaktif vergi dairesinde dilekçe ile ekleniyor.

elvet 29-11-2020 17:24:47

Alıntı:

Backlinkim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078655850)
Bir önceki mesajımı okumadan yazmayı ne çok seviyorsunuz.

okudum düzenledim, yine çok bilmişsiniz bir şey değişmedi.

Backlinkim 29-11-2020 17:26:12

Alıntı:

PaLaCoRDa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078655845)
Yok hocam şahıs şirketinin ticari sicil gazetesiyle falan ne işi olsun, interaktif vergi dairesinden unvan değişikliği dilekçesiyle ekletilebiliyor çok basit.

Hocam o şekilde ünvan başkası tarafından tescillenmiş ise firmanın başına bir sıkıntı gelebilir yalnız. Tamam bunu yapanlar var ancak usule uygun olanı öncelikle tescil edilmesi gerek diye biliyorum.

Backlinkim 29-11-2020 17:27:06

Alıntı:

elvet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078655863)
okudum düzenledim, yine çok bilmişsiniz bir şey değişmedi.

Yahu arkadaşım sen kimsin de beni tanımadan bana çok bilmişsin diyorsun. Benim canımı sıkma, konuyu da bulandırma.

elvet 29-11-2020 17:27:19

Alıntı:

PaLaCoRDa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078655855)
Direk sert çıkmışsınız hocam belki yanlış biliyor olabilir arkadaş, kırmayalım birbirimizi :) Oda kaydına dahi gerek yok, interaktif vergi dairesinde dilekçe ile ekleniyor.

haklısın hocam kimsenin birbirini kırmaya hakkı yok lakin arkadaşı düzeltmişler hala acaba ben yanlış biliyor olabilir miyim diye kendine sormak yerine iddiasının arkasında devam etmiş. bilmemek değil öğrenmemek ayıp.

mertege 29-11-2020 19:53:48

Vergi dairesine kayıt yaparken Unvan yazdırabiliyorsun + olarak esnaf odasına kayıt olacağın vakitte unvan yazdırabilirsin. Konuşmak için konuşan insanların söylemlerine bakma marka ismine gelince sektörle alakalı terimleri, ürün ile alakalı terimleri araştırıp yapacağın mal ve vereceğin hizmetleri çağrıştırmayı deneyebilirsin. Şimdiden hakkında hayırlısı olsun, Allah muaffak etsin :muscle: :wave:

Cherkes 29-11-2020 21:03:02

Deplas

egktr 30-11-2020 00:43:43

demplast

cagdasyildirim 30-11-2020 12:11:19

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078651263)
hocam internet işleri için uygun olmaz :) ayrıca ltd değil şahıs firması olacak

demir plastik internet ltd.

cagdasyildirim 30-11-2020 12:11:56

r10plasnet

yaslan 30-11-2020 22:04:34

Plastiques

Demir23 15-01-2021 13:54:33

Alıntı:

PaLaCoRDa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078655855)
Direk sert çıkmışsınız hocam belki yanlış biliyor olabilir arkadaş, kırmayalım birbirimizi :) Oda kaydına dahi gerek yok, interaktif vergi dairesinde dilekçe ile ekleniyor.

Hocam dilekçe örneği var mı?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:18:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.