R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Papara vurgunu doğrumu ?? (https://www.r10.net/off-topic/2539335-papara-vurgunu-dogrumu.html)

Jeofix 20-10-2020 21:02:43

https://www.youtube.com/watch?v=f6Oo9axbuXg​​​​

Lutfu 20-10-2020 21:03:26

Alıntı:

Jeofix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078327900)


Yapmayın hocam yanarız :D

Jeofix 20-10-2020 21:04:33

Alıntı:

Lutfu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078327907)
[/URL]
Yapmayın hocam yanarız :D

Maksat gırgır olsun,böyle bir şeyin yaşanması imkansız :D

Palladium 20-10-2020 21:06:47

Alıntı:

furkangorur Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078327864)
Papara kampüsü kullanan görmedim ve duymadım :D Üniversiteliler ( geçen yıl ben ) banka kartı olarak kyk bursu için ziraat bankasını kullanırdık veya enpara. Papara kampüsün tek işlevi para yatır çek değil mi?

Papara kampüs paparanın ofislerinin bulunduğu yer hocam.
Küçük Çamlıca, Üçpınarlar cad, Üçer Sk. No:8, 34696 Üsküdar/İstanbul

Tartaros 20-10-2020 21:07:25

https://www.sikayetvar.com/papara?page=2

sikayetvar patladı :D

sanirimiso 20-10-2020 21:07:51

Alıntı:

jeofix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078327900)

:d :d

BCA 20-10-2020 21:08:41

bahisçilerin ve bahis sitelerinin gözü yaşlı...

F.Gungor 20-10-2020 21:09:22

Alıntı:

krsadlacin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078327894)
Papara BDDK lisanslı bir şirket.

BDDK lisanslı bir şirkette bahsettiğiniz "vurgun" tarzı bir olay yaşanmaz. Sizin Papara 'da görüntülediğiniz bakiyeniz T.C. Merkez Bankası kontrolü altındaki hesaplarda tutuluyor, sizin izniniz olmadan o hesaptan 1 kuruş çıkarılamaz. Dijital cüzdan lisansı bunun için var.

Papara iflas etse bile şirket iflas eder, paralarınız Merkez Bankası tarafından size ödenir.

Şuana kadar ülkemizde BDDK lisanslı hiç bir şirkette bu tarz bir olay yaşanmadı, sadece lisansı iptal edilen 2 firma oldu onlarda da müşteri taraflı sorun yaşanmadı.

Neymiş Papara'nın sahibi Merkez Bankası kontrolünde ki hesaplardaki milyarlarca TL 'yi amerika hesabına alıp kaçmış, hiç mantıklı değil. itibar etmeyin derim.

Çok fazla yanlış bilgi var yazınızda.

BDDK lisanslı olması paranın devlet güvencesinde olduğu anlamına gelmez.

Devlet güvencesi 150.000 TL'ye kadar TMSF tarafından sağlanır. TMSF bünyesinde ise sadece bankalar ve kredi kuruluşları yer almaktadır. Papara herhangi bir güvence altında değildir.

Mutlubiter 20-10-2020 21:11:10

Koca bankalar ve binance ile çalışıyorlar hiç sanmıyorum.

krsadlacin 20-10-2020 21:15:17

Alıntı:

F.Gungor Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078327966)
Çok fazla yanlış bilgi var yazınızda.

BDDK lisanslı olması paranın devlet güvencesinde olduğu anlamına gelmez.

Devlet güvencesi 150.000 TL'ye kadar TMSF tarafından sağlanır. TMSF bünyesinde ise sadece bankalar ve kredi kuruluşları yer almaktadır. Papara herhangi bir güvence altında değildir.

Benim bahsettiğim Papara'nın banka hesaplarının TCMB kontrolü altında olduğudur, sizin bahsettiğiniz TMSF farklı bir olay. Papara bir sigorta acentası veya fiziskel finansal kuruluş değil. E-Para ve Dijital cüzdan lisansı olan bir kuruluş. Papara 'da ki tüm hesap girdi çıktıları TCMB tarafından kontrol edilir, Milyarlarca TL 'nin TCMB kontollü bir hesaptan tek seferde çıkması size mantıklı geliyor mu? Kullandığımız Iyzıco 'dan Ininal 'a Papara 'ya hepsi E-Para ve Dijital Cüzdan lisanslı uygulamalardır. Bu uygulamaların banka hesapları TCMB kontrolündedir. TMSF 'yi ilgilendiren bir konu yok burada ortada bir varlık fonu veya yolsuz kredi alışverişi yok.

SwarTLine 20-10-2020 21:19:34

paparada ayda bir oyle giris problemi vs olur .

F.Gungor 20-10-2020 21:25:53

Alıntı:

krsadlacin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078328003)
Benim bahsettiğim Papara'nın banka hesaplarının TCMB kontrolü altında olduğudur, sizin bahsettiğiniz TMSF farklı bir olay. Papara bir sigorta acentası veya fiziskel finansal kuruluş değil. E-Para ve Dijital cüzdan lisansı olan bir kuruluş. Papara 'da ki tüm hesap girdi çıktıları TCMB tarafından kontrol edilir, Milyarlarca TL 'nin TCMB kontollü bir hesaptan tek seferde çıkması size mantıklı geliyor mu? Kullandığımız Iyzıco 'dan Ininal 'a Papara 'ya hepsi E-Para ve Dijital Cüzdan lisanslı uygulamalardır. Bu uygulamaların banka hesapları TCMB kontrolündedir. TMSF 'yi ilgilendiren bir konu yok burada ortada bir varlık fonu veya yolsuz kredi alışverişi yok.

TCMB ve BDDK konusunda denetlendiği doğru fakat benim demek istediğim eğer papara'nın veya papara hesabınızdaki paranın başına bir iş gelirse devletten bir güvence alamayacağınızdır.

Banka hesaplarında bile güvence 150.000 TL, bu güvence TMSF tarafından sağlanıyor.

Merkez bankası veya bddk aa papara batmış müşterilerin parasını biz ödeyelim demez yani.

krsadlacin 20-10-2020 21:34:50

Alıntı:

F.Gungor Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078328090)
TCMB ve BDDK konusunda denetlendiği doğru fakat benim demek istediğim eğer papara'nın veya papara hesabınızdaki paranın başına bir iş gelirse devletten bir güvence alamayacağınızdır.

Banka hesaplarında bile güvence 150.000 TL, bu güvence TMSF tarafından sağlanıyor.

Merkez bankası veya bddk aa papara batmış müşterilerin parasını biz ödeyelim demez yani.

Doğrudur, benim demek istediğim de paramıza bir şey olmayacağı zaten :) Fakat olursa da TMSF karışmaz, mevduat veya katılım hesabı olarak geçmiyor. Normal fiziksel cüzdanımızın mobil uygulaması olarak geçiyor. Örneğin sizin Papara cüzdanınızda 100 TL var ise o para fiziksel olarak Papara 'nın banka hesabında bulunuyordur. TCMB ve BDDK bu kuruluşlarda 3 adet iç kontrolcü görevlendirir. Yani eğer Papara Cüzdan'daki paramıza bir şey olur ise bunun ilk sorumlusu papara ikinci sorumlusu TCMB ve BDDK olarak geçer. Papara veya herhangi bir BDDK lisanslı firma her yıl toplam nakit akışının %50'si kadar Merkez Bankasına garanti sunar.

Şu durumda herhangi bir şey olmasında 2. sorumlu bahsettiğim gibi devlet kurumlardır, mevduat veya katılım hesabı veya bir sözleşmemiz yok. Sadece üye olup bakiyemizi ekliyoruz, aynı sağ cebinizdeki parayı cüzdanınıza koymak gibi, TMSF burada maalesef bir sigorta sunmaz. Fakat bahsettiğim gibi 2. sorumlu olan devlet kuruluşları bu konuda bir şeyler yapmak zorunda olur.

Sizofren 20-10-2020 21:42:49

170 gayme gitti 😂

F.Gungor 20-10-2020 21:48:01

Alıntı:

krsadlacin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078328201)
Doğrudur, benim demek istediğim de paramıza bir şey olmayacağı zaten :) Fakat olursa da TMSF karışmaz, mevduat veya katılım hesabı olarak geçmiyor. Normal fiziksel cüzdanımızın mobil uygulaması olarak geçiyor. Örneğin sizin Papara cüzdanınızda 100 TL var ise o para fiziksel olarak Papara 'nın banka hesabında bulunuyordur. TCMB ve BDDK bu kuruluşlarda 3 adet iç kontrolcü görevlendirir. Yani eğer Papara Cüzdan'daki paramıza bir şey olur ise bunun ilk sorumlusu papara ikinci sorumlusu TCMB ve BDDK olarak geçer. Papara veya herhangi bir BDDK lisanslı firma her yıl toplam nakit akışının %50'si kadar Merkez Bankasına garanti sunar.

Şu durumda herhangi bir şey olmasında 2. sorumlu bahsettiğim gibi devlet kurumlardır, mevduat veya katılım hesabı veya bir sözleşmemiz yok. Sadece üye olup bakiyemizi ekliyoruz, aynı sağ cebinizdeki parayı cüzdanınıza koymak gibi, TMSF burada maalesef bir sigorta sunmaz. Fakat bahsettiğim gibi 2. sorumlu olan devlet kuruluşları bu konuda bir şeyler yapmak zorunda olur.

Aslında yine başa dönüyoruz :)
Devletin sorumluluğu halkın can ve mal güvenliğini sağlamaktır. Ama sizin evinize hırsız girse çalınan malları ödeyeceğini garanti etmez.
Bu örnek de bunun gibi aslında. TCMB sorumluluğu var ama bir güvence yok.

Sonuç olarak ikimiz de aynı şeylerden bahsediyoruz :)

krsadlacin 20-10-2020 21:49:55

Alıntı:

F.Gungor Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078328348)
Aslında yine başa dönüyoruz :)
Devletin sorumluluğu halkın can ve mal güvenliğini sağlamaktır. Ama sizin evinize hırsız girse çalınan malları ödeyeceğini garanti etmez.
Bu örnek de bunun gibi aslında. TCMB sorumluluğu var ama bir güvence yok.

Sonuç olarak ikimiz de aynı şeylerden bahsediyoruz :)

Evet, sonuca baktığımız da aynı yere çıkıyoruz :) Sadece gidiş yollarımız farklı :D Bilgi alışverişi yaptık fena olmadı hem Papara 'da gelmiş zaten. İyi akşamlar hocam :)

msnbsgl 20-10-2020 21:54:12

Alıntı:

krsadlacin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078328372)
Evet, sonuca baktığımız da aynı yere çıkıyoruz :) Sadece gidiş yollarımız farklı :D Bilgi alışverişi yaptık fena olmadı hem Papara 'da gelmiş zaten. İyi akşamlar hocam :)

Hala giremiyorumn

FSK 20-10-2020 21:54:59

Ya aklım almıyor. 2 saattir sipariş sayfası açık bekliyorum. Adamlar ödemeyi bekliyor ben Papara'yı bekliyorum. Şoför uşağa uşak bahçıvana olayı olduk. Açıldığı an hesabımı kapatıp çıkıyorum. Maddi konularda rezil olmak hayatta istemediğim şeylerde başı çekiyor ve şuan bu durumu yaşıyorum. En basitinden markete girmeden ve kasaya yaklaştığımda defalarca hesabımı kontrol eden ben parama ulaşamıyorum. Neyse ki akşamüstü markette ödeme yaparken sorun olmadı.

krsadlacin 20-10-2020 21:55:32

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078328419)
Hala giremiyorumn

https://www.r10.net/off-topic/253939...-bilgiler.html

yaren 20-10-2020 21:57:11

Gitti bizim 25 lira

nurettinselcuk 20-10-2020 22:07:52

En son yine bağlantısı olmuştu, o zamanda vurgun yaptılardı kaçıyorlardı açıldı :)
Bizim memleket aksiyon seviyor, kaçsalar diye dua edecekler artık arkadaş. Adamların en ufak sunucu probleminde battı kaçıyorlar vurgun diye başlıyor biri.
Ek olarak şikayet var'a bakarken gözlerim kanadı, Allah bol müşteri versin ama mümkünse biraz beyinlisini versin.
Şikayetvar denen siteninde ne kadar boş bir site olduğunu görmüş oluyoruz.

yunusdm 20-10-2020 22:18:23

Alıntı:

semiih Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078327793)
Lütfen öyle mesajlara inanmayın.

Papara Kart Güvenilir Midir? Papara Kart'ın güvenilirliği Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) tarafından işlem yapmasına izin verilmiş ve onaylanmıştır. Bu sayede tüm bankalar ile güvenli bir şekilde anlaşma yapılmıştır.

tamam inandım bu devirde kimseye güvenmeyeceksin bunun şunun şu belgesi var ona bakarsan istanbul bilişimin belgesi yokmuydu?
ben burda hiç bir firmayı kötülemiyorum

AmazingMedya 20-10-2020 22:24:08

Arkadaş ülke çalkalanmış.

Arkadaşlar Papara bu ülkede en son vurgun yapacak şirkettir. Yani yapmasına imkan yokta, biz öyle diyelim.

Kesintiler çok sık olmaya başladı. Bakım olsa bile, en aktif saatlerde bu yapılmaz. Hem kendi itibarlarını zedeliyorlar, hemde işleri aksatıyorlar.

Herkes Twitter'dan yapılan abuk subuk haberlere inanıyor.

* Hack saldırısı,
* Sahibi kaçmış vs. vs.

Yahu arkadaşlar hiç olur mu öyle şey? Böyle birşey yapılabilir mi? Biraz mantıklı düşünün.

Kısa sürede düzelmesi dileğiyle...

yllcn 20-10-2020 22:29:27

Merhaba,

Şirket yerinde duruyor bizim ofislerimiz de konumlanıyorlar, bir sorun yok en kısa sürede gerekli güncelleme yapılacaktır, bahsedilen ve konuşulan sacma haberlere inanmayın 😇👍

Sevgilerimle

FSK 20-10-2020 23:02:22

Alıntı:

yllcn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078328805)
Merhaba,

Şirket yerinde duruyor bizim ofislerimiz de konumlanıyorlar, bir sorun yok en kısa sürede gerekli güncelleme yapılacaktır, bahsedilen ve konuşulan sacma haberlere inanmayın 😇👍

Sevgilerimle

Bilgilendirme için teşekkür ederiz hocam.

Ama esas mesele kaçıp kaçmamaları değil. Geçtiğimiz günlerde yine Papara'da yaşanan aynı sıkıntı yüzünden petrolün ortasında oturup ağlamamak için zor tutuyordum kendimi. Akşam gezisine çıkmıştım çıkmışken yakıt da alayım sabah onunla uğraşmayayım istedim. Aracı çektim yakıtı aldım ödeme yapılacak kart hata veriyor. Öyle turlayıp geri gelecem diye yanıma nakit para da almadım ehliyet ile kartları alıp çıkmıştım. Çaresizlikten adamlara benzini geri çekin teklifi bile yaptım. Bırakın para alıp geleyim bir kaç sokak ötede oturuyorum diye yalvardım resmen. Doğal olarak bırakmadılar. Arkadaşlarım sağolsun geldi sorunu çözdük. Ama o 1 saatlik rezilliği telafi edemez kimse.

Bir de tüm bu olanları şehirler arası yolculukta yaşadığınızı düşünün.
Az önce farklı bir konuya yazmıştım konu silindi. Buradan tekrar belirtmek istedim.

Geunes 20-10-2020 23:53:06

Onu bunu bilmem şimdi erişenler parasını çekiyor veya başka bankaya aktarıyor. Bence asıl zararı şu anda yaşıyor CEO su şu anda aşırı sinirli olmalı. Ben olsam CTO'nun çekmiştim kulağını :)

ergorenserhan 20-10-2020 23:54:47

papara saldırı alıyor yine..

ASametYildirim 21-10-2020 02:32:52

Bu gece yarısından sonra sistemleri açıldı. Tıkır tıkır çalışıyor.

CGLR 21-10-2020 02:59:54

Şuan çalışıyor. Amerika’ya vs kaçtı diye asparagas haber çıkaranlar şimdi ne yapacaklar acaba

Anıl 21-10-2020 04:27:07

Alıntı:

AvrupaGelinlik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078330622)
Şuan çalışıyor. Amerika’ya vs kaçtı diye asparagas haber çıkaranlar şimdi ne yapacaklar acaba

kaçtı geri geldi hocam

GodLessTurtLe 21-10-2020 04:58:54

Kaçsa zaten şaşırmayızki, ne tosunlar ne jet fadıllar geçti bu ülkeden. Buda koymaz insanımıza :D

chnyrdkl 21-10-2020 05:17:29

asılsız ithamda bulunmak suç mu acaba.

kertenkele01 21-10-2020 13:52:08

Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yiyor. Çiftlikbank gibi sistemlere para kaptıran dangalaklar hemen erişim sorunu olduğunda bu tür paniğe kapılıyorlar. :D

Antocio 21-10-2020 13:53:48

Papara'nın yaşadığı sorunlar çok ciddi bir sorun yarattı gibi duruyor müşteriler adına, markaya olan değer azaldı. Papara nasıl bir hamle yapacak merak etmiyor değilim doğrusu.

vBDesTabe 21-10-2020 14:05:45

Varant işlemleri yaparken işbankası bile çöküyor.

RmzGnL 23-10-2020 14:46:23

Yaklaşık 1 yılı geçecek aktif kullanıyorum. Biraz önce. 1000 TL bankaya para çektim yaklaşık 5 dk sürdü ve para hesapta. Yani zannetmiyorum sağlam yer


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:38:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.