![]() |
|
Alıntı:
Yapmayın hocam yanarız :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Küçük Çamlıca, Üçpınarlar cad, Üçer Sk. No:8, 34696 Üsküdar/İstanbul |
|
Alıntı:
|
bahisçilerin ve bahis sitelerinin gözü yaşlı... |
Alıntı:
BDDK lisanslı olması paranın devlet güvencesinde olduğu anlamına gelmez. Devlet güvencesi 150.000 TL'ye kadar TMSF tarafından sağlanır. TMSF bünyesinde ise sadece bankalar ve kredi kuruluşları yer almaktadır. Papara herhangi bir güvence altında değildir. |
Koca bankalar ve binance ile çalışıyorlar hiç sanmıyorum. |
Alıntı:
|
paparada ayda bir oyle giris problemi vs olur . |
Alıntı:
Banka hesaplarında bile güvence 150.000 TL, bu güvence TMSF tarafından sağlanıyor. Merkez bankası veya bddk aa papara batmış müşterilerin parasını biz ödeyelim demez yani. |
Alıntı:
Şu durumda herhangi bir şey olmasında 2. sorumlu bahsettiğim gibi devlet kurumlardır, mevduat veya katılım hesabı veya bir sözleşmemiz yok. Sadece üye olup bakiyemizi ekliyoruz, aynı sağ cebinizdeki parayı cüzdanınıza koymak gibi, TMSF burada maalesef bir sigorta sunmaz. Fakat bahsettiğim gibi 2. sorumlu olan devlet kuruluşları bu konuda bir şeyler yapmak zorunda olur. |
170 gayme gitti 😂 |
Alıntı:
Devletin sorumluluğu halkın can ve mal güvenliğini sağlamaktır. Ama sizin evinize hırsız girse çalınan malları ödeyeceğini garanti etmez. Bu örnek de bunun gibi aslında. TCMB sorumluluğu var ama bir güvence yok. Sonuç olarak ikimiz de aynı şeylerden bahsediyoruz :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Ya aklım almıyor. 2 saattir sipariş sayfası açık bekliyorum. Adamlar ödemeyi bekliyor ben Papara'yı bekliyorum. Şoför uşağa uşak bahçıvana olayı olduk. Açıldığı an hesabımı kapatıp çıkıyorum. Maddi konularda rezil olmak hayatta istemediğim şeylerde başı çekiyor ve şuan bu durumu yaşıyorum. En basitinden markete girmeden ve kasaya yaklaştığımda defalarca hesabımı kontrol eden ben parama ulaşamıyorum. Neyse ki akşamüstü markette ödeme yaparken sorun olmadı. |
Alıntı:
|
Gitti bizim 25 lira |
En son yine bağlantısı olmuştu, o zamanda vurgun yaptılardı kaçıyorlardı açıldı :) Bizim memleket aksiyon seviyor, kaçsalar diye dua edecekler artık arkadaş. Adamların en ufak sunucu probleminde battı kaçıyorlar vurgun diye başlıyor biri. Ek olarak şikayet var'a bakarken gözlerim kanadı, Allah bol müşteri versin ama mümkünse biraz beyinlisini versin. Şikayetvar denen siteninde ne kadar boş bir site olduğunu görmüş oluyoruz. |
Alıntı:
ben burda hiç bir firmayı kötülemiyorum |
Arkadaş ülke çalkalanmış. Arkadaşlar Papara bu ülkede en son vurgun yapacak şirkettir. Yani yapmasına imkan yokta, biz öyle diyelim. Kesintiler çok sık olmaya başladı. Bakım olsa bile, en aktif saatlerde bu yapılmaz. Hem kendi itibarlarını zedeliyorlar, hemde işleri aksatıyorlar. Herkes Twitter'dan yapılan abuk subuk haberlere inanıyor. * Hack saldırısı, * Sahibi kaçmış vs. vs. Yahu arkadaşlar hiç olur mu öyle şey? Böyle birşey yapılabilir mi? Biraz mantıklı düşünün. Kısa sürede düzelmesi dileğiyle... |
Merhaba, Şirket yerinde duruyor bizim ofislerimiz de konumlanıyorlar, bir sorun yok en kısa sürede gerekli güncelleme yapılacaktır, bahsedilen ve konuşulan sacma haberlere inanmayın 😇👍 Sevgilerimle |
Alıntı:
Ama esas mesele kaçıp kaçmamaları değil. Geçtiğimiz günlerde yine Papara'da yaşanan aynı sıkıntı yüzünden petrolün ortasında oturup ağlamamak için zor tutuyordum kendimi. Akşam gezisine çıkmıştım çıkmışken yakıt da alayım sabah onunla uğraşmayayım istedim. Aracı çektim yakıtı aldım ödeme yapılacak kart hata veriyor. Öyle turlayıp geri gelecem diye yanıma nakit para da almadım ehliyet ile kartları alıp çıkmıştım. Çaresizlikten adamlara benzini geri çekin teklifi bile yaptım. Bırakın para alıp geleyim bir kaç sokak ötede oturuyorum diye yalvardım resmen. Doğal olarak bırakmadılar. Arkadaşlarım sağolsun geldi sorunu çözdük. Ama o 1 saatlik rezilliği telafi edemez kimse. Bir de tüm bu olanları şehirler arası yolculukta yaşadığınızı düşünün. Az önce farklı bir konuya yazmıştım konu silindi. Buradan tekrar belirtmek istedim. |
Onu bunu bilmem şimdi erişenler parasını çekiyor veya başka bankaya aktarıyor. Bence asıl zararı şu anda yaşıyor CEO su şu anda aşırı sinirli olmalı. Ben olsam CTO'nun çekmiştim kulağını :) |
papara saldırı alıyor yine.. |
Bu gece yarısından sonra sistemleri açıldı. Tıkır tıkır çalışıyor. |
Şuan çalışıyor. Amerikaya vs kaçtı diye asparagas haber çıkaranlar şimdi ne yapacaklar acaba |
Alıntı:
|
Kaçsa zaten şaşırmayızki, ne tosunlar ne jet fadıllar geçti bu ülkeden. Buda koymaz insanımıza :D |
asılsız ithamda bulunmak suç mu acaba. |
Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yiyor. Çiftlikbank gibi sistemlere para kaptıran dangalaklar hemen erişim sorunu olduğunda bu tür paniğe kapılıyorlar. :D |
Papara'nın yaşadığı sorunlar çok ciddi bir sorun yarattı gibi duruyor müşteriler adına, markaya olan değer azaldı. Papara nasıl bir hamle yapacak merak etmiyor değilim doğrusu. |
Varant işlemleri yaparken işbankası bile çöküyor. |
Yaklaşık 1 yılı geçecek aktif kullanıyorum. Biraz önce. 1000 TL bankaya para çektim yaklaşık 5 dk sürdü ve para hesapta. Yani zannetmiyorum sağlam yer |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:38:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.