![]() |
MMORPG Önerisi R10+ Herkese merhaba. Ben kendime kalan yaklaşık 2 3 saat, belki daha fazla olan süreyi bir mmorpg oyun oynayarak geçirmek istiyorum. Bu zamana kadar oynadığım MMORPG'lerin tümü : Metin2, Silkroad, Knight, Shaiya, Nostale, Black Desert Online bunları oynadım. Bu tarz bir mmorpg önerisinde bulunacak olan var mı ? Mühim olan konu PVE ve PVP tabanında kalabalık bir oyun olması ve sıkmaması. Tam anlamıyla p2w olmaması da iyi olabilir ama p2w olması da sorun olmayacaktır. Eğer öneride bulunursanız çok sevinirim. Herkese iyi forumlar. Not: Türkçe veya İngilizce fark etmez. Yeter ki sağlam bir kitlesi olsun. |
Zula tek kelime ile |
Alıntı:
|
Para kazanmayı da amaçlıyorsanız knight ta başlayın tekrardan. Ciddi anlamda para dönüşü oluyor artık. Yeni serverlere hesap açımı için sms onayı da geldi oradan da para kazanırsınız |
conqueror blade yeni mi çıktı yeni mi patladı bilmiyorum ama yıllarca knight oynamış biri olarak daha iyi buldum bu oyunu |
orta seviye p2w için allods öneririm cidden sağlam oyundur. Onun dışında wow vardır inanılmaz bir kalabalık nüfuslu dünyası vardır. Oda güzeldir |
Archeage steam ucretli olan mukemmel bir oyundu ama bdo gibi zaman alir Ev sistemi, gemi gibi guzel ozellikleri var p2w ogeleri ben oynarken yoktu |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Ultima Online tavsiye ederim. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
metin2 ama pvp, metin2 tr boş. |
RPG demişssin biliyorum ama ben Warframe önericem sana bu oyunda bir nevi rpg yapısı var. Kesinlikle bir bak oyun tamamen ücretsiz oyun parasını bile oyun içinde kasabiliyorsun. |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
wow zaten en kalabalık mmorpg allodsta fena değildir bir indirip girin 7. Seviyede anamapte olacaksınız görürsünüz kitleyi |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Hocam şuan için birşey öneremiyeceğim fakat Knight oyuncularının %90'ı Rise online bekliyor. Bu %90'ının hepsi kalıcı olamaz açık net yani %30u kalıcı oynacağına eminim. Çok iddaalılar eğer optimizasyonda sorun yaşatmazlarsa çok iyi olacağını düşünüyoruz. |
Alıntı:
|
Bu tarz oyunları oynadın bıraktın ise Warframe dene belki istediğin tür olmayabilir ama Oyundan hele ki oyuncuya yönelik sisteminden emin ol çok zevk alacaksın. Oyun fazlasıyla büyük. Oyna oyna dur. Temel yapısı PVE dir |
Alıntı:
|
BDO gayet güzel hocam ama oynamışsınız zaten. 60 dan sonra sarmadı beni. |
Alıntı:
|
Wow, eso, final fantasy bu üçlü hariç diğer seçenekler asla seni tatmin etmeyecektir. Ayrıca bu oyunlarda zerre p2w öğesi yoktur ama wow ve ff aylık ödemeli, eso da ise ekstra içerik icin bir seferlik paket alacaksın |
Alıntı:
|
Aion bir aralar çok iyiydi şimdi nasıl bilemem hocam |
Bekleyin Rise online geliyor :) |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Eskiden 4Story oynardım geçende ramazan'da yakın arkadaşlarım hala oynamaya devam ediyorlardı ve duyduğuma göre baya sarıyormuş. İsterseniz bir araştırıp bakabilirsiniz. |
Eskiden çok oynardım. WoW, Runes of Magic, Knight, Aion, daha saymadığım belki 20 ye yakın oyunu denedim. Aşırı güzeldi be. Konuyu okuyunca hem nostalji oldu hem de oyuna devam etme isteği uyandı. Çok iyi bir sistemim yok. Lenovo Z500 laptop kullanıyorum i7-3632QM CPU 2.20 Ghz İşlemci GeForce GT 740M ekran kartı 6GB Ram (DDR2 dir herhalde kaç olduğunu bulamadım) gibi bir pc de oynayabileceğim MMO oyunları tavsiyelerine ortak olurum. Hatta anlaşalım birlikte başlayalım oyuna. |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
wot da güzel baya sardı şu sıra silkroad cıyım ama buda iyi baya :) |
Alıntı:
|
WOW (World of Warcraft) öneririm.Muazzam bir hikayesi ve görseli var.Oynanabilirlik olarak sizi sıkmayacaktır.Sunucuları kalabalık ve küfür gibi saçma sapan şeyler yok.Yıllarca knight oynamış biri olarak keşke daha önce wowa başlasaymışım dedim bir oyundu. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:15:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.