R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   MMORPG Önerisi R10+ (https://www.r10.net/off-topic/2475793-mmorpg-onerisi-r10.html)

Softgeni 24-08-2020 18:11:32

MMORPG Önerisi R10+
 
Herkese merhaba. Ben kendime kalan yaklaşık 2 3 saat, belki daha fazla olan süreyi bir mmorpg oyun oynayarak geçirmek istiyorum. Bu zamana kadar oynadığım MMORPG'lerin tümü : Metin2, Silkroad, Knight, Shaiya, Nostale, Black Desert Online bunları oynadım. Bu tarz bir mmorpg önerisinde bulunacak olan var mı ? Mühim olan konu PVE ve PVP tabanında kalabalık bir oyun olması ve sıkmaması. Tam anlamıyla p2w olmaması da iyi olabilir ama p2w olması da sorun olmayacaktır. Eğer öneride bulunursanız çok sevinirim. Herkese iyi forumlar.

Not: Türkçe veya İngilizce fark etmez. Yeter ki sağlam bir kitlesi olsun.

İsmetKerem 24-08-2020 18:12:11

Zula tek kelime ile

Softgeni 24-08-2020 18:13:12

Alıntı:

ismetkerem44 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905723)
Zula tek kelime ile

Hocam mmofps değil tercihim mmorpg oyun olması. :) Yine de çok teşekkür ederim

onuruska 24-08-2020 18:13:19

Para kazanmayı da amaçlıyorsanız knight ta başlayın tekrardan. Ciddi anlamda para dönüşü oluyor artık. Yeni serverlere hesap açımı için sms onayı da geldi oradan da para kazanırsınız

yusufk 24-08-2020 18:13:21

conqueror blade yeni mi çıktı yeni mi patladı bilmiyorum ama yıllarca knight oynamış biri olarak daha iyi buldum bu oyunu

Dishekimi 24-08-2020 18:13:25

orta seviye p2w için allods öneririm cidden sağlam oyundur.
Onun dışında wow vardır inanılmaz bir kalabalık nüfuslu dünyası vardır. Oda güzeldir

Thecrack 24-08-2020 18:13:31

Archeage steam ucretli olan mukemmel bir oyundu ama bdo gibi zaman alir

Ev sistemi, gemi gibi guzel ozellikleri var p2w ogeleri ben oynarken yoktu

Softgeni 24-08-2020 18:14:24

Alıntı:

onuruska Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905733)
Para kazanmayı da amaçlıyorsanız knight ta başlayın tekrardan. Ciddi anlamda para dönüşü oluyor artık. Yeni serverlere hesap açımı için sms onayı da geldi oradan da para kazanırsınız

Hocam knight bütün günü alıyor bagımlılık yapıyor ben bırakamıyorum o oyunu ondan istemiyorum artık knight :)

Softgeni 24-08-2020 18:14:49

Alıntı:

yusufk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905735)
conqueror blade yeni mi çıktı yeni mi patladı bilmiyorum ama yıllarca knight oynamış biri olarak daha iyi buldum bu oyunu

bakacağım hocam çok teşekkür ederim :)

onuruska 24-08-2020 18:15:06

Alıntı:

Softgeni Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905747)
Hocam knight bütün günü alıyor bagımlılık yapıyor ben bırakamıyorum o oyunu ondan istemiyorum artık knight :)

Seafight 😂

UD10 24-08-2020 18:15:19

Ultima Online tavsiye ederim.

Softgeni 24-08-2020 18:15:29

Alıntı:

Dishekimi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905738)
orta seviye p2w için allods öneririm cidden sağlam oyundur.
Onun dışında wow vardır inanılmaz bir kalabalık nüfuslu dünyası vardır. Oda güzeldir

Hocam oyuncu kitlesi nasıl? Kalabalık mı?

Softgeni 24-08-2020 18:16:04

Alıntı:

Thecrack Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905740)
Archeage steam ucretli olan mukemmel bir oyundu ama bdo gibi zaman alir

Anladım hocam önceliğim ücretsiz olan varsa onları değerlendirmek ama bunu da alıyorum listeye

celebiselli 24-08-2020 18:20:09

metin2 ama pvp, metin2 tr boş.

VincentVega 24-08-2020 18:21:19

RPG demişssin biliyorum ama ben Warframe önericem sana bu oyunda bir nevi rpg yapısı var. Kesinlikle bir bak oyun tamamen ücretsiz oyun parasını bile oyun içinde kasabiliyorsun.

Softgeni 24-08-2020 18:23:20

Alıntı:

onuruska Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905752)
Seafight 😂

Hocam ben zamanında baya oynamıştım :D İnci ve pırıltı için millet birbirini vuruyordu
Alıntı:

UD10 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905754)
Ultima Online tavsiye ederim.

İnceleyeceğim fakat yapısı 2 boyutlu geldi pek hoşuma gitmedi açıkçası

Alıntı:

celebiselli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905794)
metin2 ama pvp, metin2 tr boş.

Teşekkür ederim hocam öneriniz için metin2 oynamak istemiyorum artık eğer olsa tekrar başlardım.

Alıntı:

VincentVega Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905805)
RPG demişssin biliyorum ama ben Warframe önericem sana bu oyunda bir nevi rpg yapısı var. Kesinlikle bir bak oyun tamamen ücretsiz oyun parasını bile oyun içinde kasabiliyorsun.

Bakacağım hocam :) Teşekkür ederim

Dishekimi 24-08-2020 18:23:47

Alıntı:

Softgeni Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905755)
Hocam oyuncu kitlesi nasıl? Kalabalık mı?


wow zaten en kalabalık mmorpg allodsta fena değildir bir indirip girin 7. Seviyede anamapte olacaksınız görürsünüz kitleyi

Softgeni 24-08-2020 18:25:09

Alıntı:

Dishekimi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905832)
wow zaten en kalabalık mmorpg allodsta fena değildir bir indirip girin 7. Seviyede anamapte olacaksınız görürsünüz kitleyi

Allods inceledim hocam da fena gelmedi açıkçası oyuncu kitlesini merak ediyorum eğer siz oynadıysanız ve iyi derseniz denemek isterim. Wow için çok öneri aldım başkalarından falan ama oyun geliştiği için sonradan başlayıp adapte olabilir miyim?

Dishekimi 24-08-2020 18:30:11

Alıntı:

Softgeni Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905846)
Allods inceledim hocam da fena gelmedi açıkçası oyuncu kitlesini merak ediyorum eğer siz oynadıysanız ve iyi derseniz denemek isterim. Wow için çok öneri aldım başkalarından falan ama oyun geliştiği için sonradan başlayıp adapte olabilir miyim?

valla wow için şöyle söyleyeyim bir ara başladım 25 levelekadar sahiden eğlendim uzun zamandır Olmayan bağımlı olma hissini yaşattı. Gerçekten güzel bir dünyasıvar adapte olursunuz bence . Allods derseniz ilk açıldığında (daha gün alımı vardı)oynuyordum. Bir ara p2w‘i abarttılar sahiden şimdi gerçekten oynanır olmuş biraz karışıktır ama öğrenmesi keşfetmesi güzeldir. Kendine has bir dünyasıvar.

Softgeni 24-08-2020 18:31:57

Alıntı:

Dishekimi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905893)
valla wow için şöyle söyleyeyim bir ara başladım 25 levelekadar sahiden eğlendim uzun zamandır Olmayan bağımlı olma hissini yaşattı. Gerçekten güzel bir dünyasıvar adapte olursunuz bence . Allods derseniz ilk açıldığında (daha gün alımı vardı)oynuyordum. Bir ara p2w‘i abarttılar sahiden şimdi gerçekten oynanır olmuş biraz karışıktır ama öğrenmesi keşfetmesi güzeldir. Kendine has bir dünyasıvar.

Anladım hocam bilgilendirme için çok teşekkür ederim :)

Saye 24-08-2020 18:35:04

Alıntı:

onuruska Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905752)
Seafight 😂

Hala oynayan var mı ya ? :D

Hocam şuan için birşey öneremiyeceğim fakat Knight oyuncularının %90'ı Rise online bekliyor. Bu %90'ının hepsi kalıcı olamaz açık net yani %30u kalıcı oynacağına eminim. Çok iddaalılar eğer optimizasyonda sorun yaşatmazlarsa çok iyi olacağını düşünüyoruz.

Softgeni 24-08-2020 18:36:47

Alıntı:

Saye Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905927)
Hala oynayan var mı ya ? :D

Hocam şuan için birşey öneremiyeceğim fakat Knight oyuncularının %90'ı Rise online bekliyor. Bu %90'ının hepsi kalıcı olamaz açık net yani %30u kalıcı oynacağına eminim. Çok iddaalılar eğer optimizasyonda sorun yaşatmazlarsa çok iyi olacağını düşünüyoruz.

:D Takip edeceğim hocam. Kafam çok karıştı herkes bir şey önerince bu kadar öneri beklemiyordum açıkçası :) Teşekkür ederim cevap veren herkese

Mr_information 24-08-2020 18:49:22

Bu tarz oyunları oynadın bıraktın ise Warframe dene belki istediğin tür olmayabilir ama Oyundan hele ki oyuncuya yönelik sisteminden emin ol çok zevk alacaksın. Oyun fazlasıyla büyük. Oyna oyna dur. Temel yapısı PVE dir

Softgeni 24-08-2020 18:50:30

Alıntı:

Mr_information Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077906004)
Bu tarz oyunları oynadın bıraktın ise Warframe dene belki istediğin tür olmayabilir ama Oyundan hele ki oyuncuya yönelik sisteminden emin ol çok zevk alacaksın. Oyun fazlasıyla büyük. Oyna oyna dur. Temel yapısı PVE dir

hocam bir arkadaş daha önerdi. Merak ettim hemen inceleyeceğim :)Teşekkür ederim

mbinbasi 24-08-2020 18:58:27

BDO gayet güzel hocam ama oynamışsınız zaten. 60 dan sonra sarmadı beni.

Softgeni 24-08-2020 18:59:53

Alıntı:

mbinbasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077906077)
BDO gayet güzel hocam ama oynamışsınız zaten. 60 dan sonra sarmadı beni.

Evet hocam istediğim verimi alamadım açıkçası. Hala devam eden arkadaşlarım var fakat beni de aynı şekilde çok sarmadı

jackspow 24-08-2020 20:00:40

Wow, eso, final fantasy bu üçlü hariç diğer seçenekler asla seni tatmin etmeyecektir. Ayrıca bu oyunlarda zerre p2w öğesi yoktur ama wow ve ff aylık ödemeli, eso da ise ekstra içerik icin bir seferlik paket alacaksın

Softgeni 24-08-2020 20:17:31

Alıntı:

jackspow Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077906534)
Wow, eso, final fantasy bu üçlü hariç diğer seçenekler asla seni tatmin etmeyecektir. Ayrıca bu oyunlarda zerre p2w öğesi yoktur ama wow ve ff aylık ödemeli, eso da ise ekstra içerik icin bir seferlik paket alacaksın

Yazınız için çok teşekkür ederim hocam wow için çok fazla mesaj aldım. Ek olarak final fantasy ve eso konusuna ise göz atacağım. Teşekkür ederim :)

demircanuzer 25-08-2020 09:14:55

Aion bir aralar çok iyiydi şimdi nasıl bilemem hocam

Tatoglubilisim 25-08-2020 09:20:24

Bekleyin Rise online geliyor :)

Softgeni 25-08-2020 09:26:57

Alıntı:

demircanuzer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077909989)
Aion bir aralar çok iyiydi şimdi nasıl bilemem hocam

Hocam su an pek tavsiye etmiyorlar ben baya baktım.

Alıntı:

Tatoğlubilişim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077910009)
Bekleyin Rise online geliyor :)

Benim de beklediğim oyunlar arasına eklendi. Hocam kapalı beta vs tam olark sistem özellikleri gibi detayları biliyor musunuz?

Tatoglubilisim 25-08-2020 09:49:42

Alıntı:

Softgeni Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077910029)
Hocam su an pek tavsiye etmiyorlar ben baya baktım.


Benim de beklediğim oyunlar arasına eklendi. Hocam kapalı beta vs tam olark sistem özellikleri gibi detayları biliyor musunuz?

Bu ayın 30 ' unda ön gösteri biletim mevcut. Nasip olursa pazar günü giderek incelemede bulunacağız. Süreç hakkında bilgi vereceğim

Softgeni 25-08-2020 09:52:51

Alıntı:

Tatoğlubilişim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077910106)
Bu ayın 30 ' unda ön gösteri biletim mevcut. Nasip olursa pazar günü giderek incelemede bulunacağız. Süreç hakkında bilgi vereceğim

Hocam bana da bilgi verebilirseniz çok sevinirim. :)

BatuHan00 25-08-2020 11:32:34

Alıntı:

Softgeni Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077905747)
Hocam knight bütün günü alıyor bagımlılık yapıyor ben bırakamıyorum o oyunu ondan istemiyorum artık knight :)

Knight dün başladım, şuan solucan kesiyorum sadece. Kazandığım madeni para tam ne işe yarıyor öğrenemedim.

napionkrds 25-08-2020 11:40:22

Eskiden 4Story oynardım geçende ramazan'da yakın arkadaşlarım hala oynamaya devam ediyorlardı ve duyduğuma göre baya sarıyormuş. İsterseniz bir araştırıp bakabilirsiniz.

trkvrl 25-08-2020 11:58:50

Eskiden çok oynardım. WoW, Runes of Magic, Knight, Aion, daha saymadığım belki 20 ye yakın oyunu denedim. Aşırı güzeldi be. Konuyu okuyunca hem nostalji oldu hem de oyuna devam etme isteği uyandı.

Çok iyi bir sistemim yok. Lenovo Z500 laptop kullanıyorum

i7-3632QM CPU 2.20 Ghz İşlemci
GeForce GT 740M ekran kartı
6GB Ram (DDR2 dir herhalde kaç olduğunu bulamadım)

gibi bir pc de oynayabileceğim MMO oyunları tavsiyelerine ortak olurum. Hatta anlaşalım birlikte başlayalım oyuna.

Softgeni 25-08-2020 12:23:26

Alıntı:

BatuHan00 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077910631)
Knight dün başladım, şuan solucan kesiyorum sadece. Kazandığım madeni para tam ne işe yarıyor öğrenemedim.

Hocam oynadığım oyunları oynamak istemiyorum o sebepten yeni bir arayış içerisindeyim :)

Alıntı:

napionkrds Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077910687)
Eskiden 4Story oynardım geçende ramazan'da yakın arkadaşlarım hala oynamaya devam ediyorlardı ve duyduğuma göre baya sarıyormuş. İsterseniz bir araştırıp bakabilirsiniz.

İnceleyeceğim hocam gerçekten merak ettim :)

Alıntı:

trkvrl Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077910789)
Eskiden çok oynardım. WoW, Runes of Magic, Knight, Aion, daha saymadığım belki 20 ye yakın oyunu denedim. Aşırı güzeldi be. Konuyu okuyunca hem nostalji oldu hem de oyuna devam etme isteği uyandı.

Çok iyi bir sistemim yok. Lenovo Z500 laptop kullanıyorum

i7-3632QM CPU 2.20 Ghz İşlemci
GeForce GT 740M ekran kartı
6GB Ram (DDR2 dir herhalde kaç olduğunu bulamadım)

gibi bir pc de oynayabileceğim MMO oyunları tavsiyelerine ortak olurum. Hatta anlaşalım birlikte başlayalım oyuna.

Merhaba. Sanırım aynı şekilde ben de bundan açtım konuyu. Ufak bir hasret geçirmelik hem de güzel bir atmosfer ile denenebilir birkaç oyun. Ben su an rise online için bekliyorum. Forumda da yazdılar. Açıkçası beklemedeyim :)

Rodvay 25-08-2020 12:30:39

wot da güzel baya sardı şu sıra silkroad cıyım ama buda iyi baya :)

Softgeni 25-08-2020 12:34:15

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077910977)
wot da güzel baya sardı şu sıra silkroad cıyım ama buda iyi baya :)

Hocam onu da denedim de ben daha çok level kasma farm yapma pvp olan tarzı oyunları seviyorum :)

Byozdemir 25-08-2020 12:49:36

WOW (World of Warcraft) öneririm.Muazzam bir hikayesi ve görseli var.Oynanabilirlik olarak sizi sıkmayacaktır.Sunucuları kalabalık ve küfür gibi saçma sapan şeyler yok.Yıllarca knight oynamış biri olarak keşke daha önce wowa başlasaymışım dedim bir oyundu.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:15:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.