R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Adsense Toplam Kazanç 1,74m DOLAR (https://www.r10.net/off-topic/2430982-adsense-toplam-kazanc-174m-dolar.html)

taner_izmit 12-07-2020 19:15:10

Adsense Toplam Kazanç 1,74m DOLAR
 
SATIN ALMIŞ OLDUĞUM eski adsenselerimi kurcalarken böyle bir amerika hesabımı buldum
adsensede rakamsal hata olduğunu sanmam
eski raporlara bakayım dedim ve sonuç :D ( keşke ben kazansam :D )

NOT: RESİMLER AŞAĞIDA ARKADAŞLAR
OLANI SS ÇEKİP ATTİM SAÇMA SAPAN RAKAMLA VS OYNADI DEMEYİN LÜTFEN NEYSE O
BU ŞEKİLDE RAKAM HATASIDA OLABİLİR BİLEMİYORUM
ADSENSE 2013 YILINDAN ÖNCEKİ ÖDEMELERİ GÖSTERMEDİĞİNDEN ÖDEMELER KISMINI ATAMADIM
2004 YILINDAN KAZANMIŞ 2011 YILINA KADAR HER KİMSE ARTIK :)






Yorukhun 12-07-2020 19:15:57

. İle , ü karıştırmışsınız.pardon ben körmüşüm

AYJANS 12-07-2020 19:16:31

20 yaşındayım,yeşil gözlüyüm,1.78 boyum var bekarsan pm at bir tanışalım :)

melihrich 12-07-2020 19:17:02

Bu gerçek mi?

MSK 12-07-2020 19:17:27

satısta olan bir hesabınızın daha önce kazandığı mebla mı bu ?

yalinyalniz 12-07-2020 19:18:11

Alıntı:

taner_izmit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077585558)
eski adsenselerimi kurcalarken böyle bir amerika hesabımı buldum
adsensede rakamsal hata olduğunu sanmam
eski raporlara bakayım dedim ve sonuç :D



Sana bayram önceden gelmiş hocam :D

BY5664 12-07-2020 19:18:28

Tıklamalar droptan toplanmış gibi :D

TeoriKod 12-07-2020 19:19:17


DemirayBilisim 12-07-2020 19:19:21

öğeyi denetle ile filan yaptıysanız bile başınıza büyük bela almışsınız hocam.

Şaka oldu k*ka der gibi olay...

Neden biliyor musunuz.

Forumda öyle kişiler var ki şu anda bu ekran görüntüsünü ve r10 profil bilgilerinizi maliyeye çoktan bildirmişlerdir.

Belki ucunda bir sonuç çıkmasa bile uzun süre başınız ağrıyabilir.

nurettin 12-07-2020 19:19:46

Eskiden benzer çok paylaşımları görürdük normal kazançlar bir çokları için

NOC 12-07-2020 19:20:16

Aman Yarabbim :joy: :joy:

taner_izmit 12-07-2020 19:20:35

Alıntı:

thepalabiyik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077585567)
. İle , ü karıştırmışsınız.pardon ben körmüşüm


adsense ekran görüntüsünde ne görüyorsan o hocam

Zekovic 12-07-2020 19:20:59

Maşallah rakamlar güzel :)

taner_izmit 12-07-2020 19:21:19

Alıntı:

DemirayBilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077585600)
öğeyi denetle ile filan yaptıysanız bile başınıza büyük bela almışsınız hocam.

Şaka oldu k*ka der gibi olay...

Neden biliyor musunuz.

Forumda öyle kişiler var ki şu anda bu ekran görüntüsünü ve r10 profil bilgilerinizi maliyeye çoktan bildirmişlerdir.

Belki ucunda bir sonuç çıkmasa bile uzun süre başınız ağrıyabilir.



çok film izleme hocam

PaLaCoRDa 12-07-2020 19:21:56

Alıntı:

taner_izmit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077585609)
adsense ekran görüntüsünde ne görüyorsan o hocam

Adam görmüş yanlış yapmışsın demiş işte :D 1.742.642,91 yazması lazım yanlış yapmışsın.

KingBlogger 12-07-2020 19:23:08

16 yılda adam köşeyi dönmüş :)

MausePad 12-07-2020 19:24:07

1.7 M $ kazanan adsense hesabımı çok uyguna veriyorum ciddi alıcılar pm atsın

taner_izmit 12-07-2020 19:28:49

Alıntı:

PaLaCoRDa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077585619)
Adam görmüş yanlış yapmışsın demiş işte :D 1.742.642,91 yazması lazım yanlış yapmışsın.



eren1989 12-07-2020 19:30:25

Türkçe adsense kullanıcıların gözü yaşlı...

ytibrahim 12-07-2020 19:30:39

Konuyu toplam 76 kişi okuyor. (58 kayıtlı üye ve 18 misafir)

CanKzlsn 12-07-2020 19:30:50

Alıntı:

KingBlogger Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077585632)
16 yılda adam köşeyi dönmüş :)

2011 başında bırakmış hocam 16 sene bile değil :)

PaLaCoRDa 12-07-2020 19:31:46

Alıntı:

taner_izmit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077585681)

Kusura bakma hocam ben tarihlere dikkat etmedim, belki o zamanlar bu şekilde olabilir veya panel dilinden dolayı olabilir. Ben Türkçe panel kullanıyorum benim milyonluk hesapta noktalar ve virgüller tam tersi şekilde o yüzden o şekilde yazdım

akiff 12-07-2020 19:34:19

Dilenci değilim varsa 50 kuruş 1 lira verir misin agam ¿

taner_izmit 12-07-2020 19:35:00

Alıntı:

thepalabiyik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077585567)
. İle , ü karıştırmışsınız.pardon ben körmüşüm


resimlere iyi bak hocam yada wapp ekle teamden bak gözün gönlün açılsın sonra postu düzenlersin
bizde yalan dolan yok kim aldıysa o kadar para hayrını görsün
, . bilmem adsense gösterdiği o yoksa dediğiniz doğru

samimkymk 12-07-2020 19:37:49

ben de gunluk 5tl yi gecermiyim acaba diye sık sık adsense e giriyorum. hayaller hayatlar konusu olmus :)

egeonlinex 12-07-2020 19:43:16

Adam parayı kendim aldım diye iddaa etmiyor ki adamı yalanlamaya çalışıyorsunuz

turgutsahin 12-07-2020 19:51:02

Merhaba biz İstanbul Emniye Müdürlüğünden Yazıyoruz, Bu para terör örgütü tarafından hesabınıza hack ile eklenmiştir eğer bu parayı telefonunuza gelen adrese koymazsanız hapse gireceksiniz birazdan kod gelecek o kodu +677 93 7732 932 telefon numarasına whatsapp' tan atınız ve bizim size attığımız adrese parayı nakit olarak bırakınız!
(Bu mesaj mizah amaçlıdır telefon numarasıda sallamasyondur sonra başımıza bela almayalım :))

onurbesen 12-07-2020 22:01:40

Hayırlı evlat olunur.

Müracaat PM .d

Deepspace 12-07-2020 22:07:24

Google sahibi test etmiş olabilir adsenseyi :):)

Maximusfel 12-07-2020 22:08:33

Alıntı:

DemirayBilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1077585600)
öğeyi denetle ile filan yaptıysanız bile başınıza büyük bela almışsınız hocam.

Şaka oldu k*ka der gibi olay...

Neden biliyor musunuz.

Forumda öyle kişiler var ki şu anda bu ekran görüntüsünü ve r10 profil bilgilerinizi maliyeye çoktan bildirmişlerdir.

Belki ucunda bir sonuç çıkmasa bile uzun süre başınız ağrıyabilir.

Ne alakası var. Arkadaşın banka hesabına adsenseden para girişi olmadıkdan sonra kime neyin hesabını verebilir?

ByHickimse 12-07-2020 22:12:52

Hangi siteden kazanmış hocam kazanan kişi bu kadar kazancı :)

SEOPro 12-07-2020 22:20:28

2004 yılında bizim millet neti bilmezdi varsa yoksa chat karı kız msn ayakları vardı elin oğlu ise döktürmüş bize de tebrik etme adabı düşer. Bildiğiniz gibi rakip olduğunda gelirler de düşer ancak o yıllarda sanmıyorum rakip olduğuna.

ertunc23 12-07-2020 23:33:56

1800 tıklamaya adam 400$ kazanmış.Şimdi olsa yarısını zor alırsınız.

neleroluyo 13-07-2020 00:32:23

yazık ya :D

webcadde 13-07-2020 09:51:42

maşallah bunlar nasıl rakamlar böyle :)

MAS 13-07-2020 10:02:19

Bereketli olsun 👍

bayburt16 13-07-2020 10:09:02

Bu r10 tayfa konuyu okumaktan bile aciz

BCA 13-07-2020 12:06:36

var bi hayalimiz

adanali01 13-07-2020 12:08:12

hangi siteler den kazanmiş ?

ESSA 13-07-2020 13:16:41

10 sene boyunca günde sabit 500 dolar kazanırsa bu kazancı anca görüyor. bi olay var bence :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:36:01.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.