R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Virüs kapmış olmaktan korkuyorum ! (https://www.r10.net/off-topic/2280722-virus-kapmis-olmaktan-korkuyorum.html)

AdsReklamNet 24-03-2020 17:31:59

Virüs kapmış olmaktan korkuyorum !
 
Bu olaylardan beri çok fazla evden çıkmadım aslında fakat dün geceden beri
Boğazım şişti yutkunamıyorum
Ateşim var soguk terliyorum ve üşüyorum 3 kat yorganla
burnum tıkalı
Öksürünce gögsümde ağrı var
Halsizim
Sabah hastaneye gittim test için form doldurdular belirtileri yazdılar yurtdışına çıkış yapıp yapmadığımı veya temasda olduğum birinin yurtdışına çıkıp çıkmadığını sordular olmadığını söyledim size ulaşıcaz şuan test yapamayız evden çıkmayın odada izole edin kendinizi grip yüksek ihtimal dediler.
Test için zorlamadım ama karantina bekliyordum laptopumu telefonlarımı sarjımı ve bir kaç parça kıyafeti alıp gitmiştim
Neyse 27 yaşındayım biz ölmüyoruz sanırım kronik hastalığımda yok ama inşalalh yaşlı birine buluştırmam olumsuz bir durum varsa

harosa 24-03-2020 17:34:09

Coronanın etkilerinde burun tıkanması hapşuruk vs yok diye biliyorum. Grip olmuş olabilirsiniz

Millikan 24-03-2020 17:34:10

Dikkat edin hocam niye test yapmıyorlar acaba ?

darkazov 24-03-2020 17:35:01

bende de sadece yutkunamama ve burun tıkanıklığı var hepimiz paranoyak olduk

Padre 24-03-2020 17:35:11

Geçmiş olsun, umarım sadece mevsimsel grip enfeksiyonudur. Bu sıralar mevsimsel gripte etkiliyor insanları. Acil şifalar diliyorum.

real2018 24-03-2020 17:35:27

Grip olmuş olabilirsiniz, Yine de tam emin değilim inşallah supheleriniz doğru çıkmaz.

Emka 24-03-2020 17:35:42

Durumun/durumumuz Allaha emanet gerçekten

Celilkilic 24-03-2020 17:36:20

Allah korusun abi, inşallah korona değilsindir. @AdsReklamNet; sana ihtiyacımız var gitme bir yere :)

AdsReklamNet 24-03-2020 17:37:15

Alıntı:

harosa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533775)
Coronanın etkilerinde burun tıkanması hapşuruk vs yok diye biliyorum. Grip olmuş olabilirsiniz

hapşırma değilde öksürük var

miracuzunlar 24-03-2020 17:37:40

2-3 gün önce midem bulandi benimde ama acile gitmemek istiyordum akşam saat 9 gibi mecbur gittim mide bulantisi aşırı vardı duramadım , çok düşündüm gitsem corona kaparmiyim diye ama mecbur gittim şuana kadar sorun olmadi umarım bundan sonrada sorun yaşamayız.

Allah sağlık versin çok kötü bir durum hayattan bağlantınız kesiliyor böyle durumlar olunca.

akafo 24-03-2020 17:38:02

En doğru olanı yapmışsınız hastaneye giderek. Size dönüş mü yapılacak test için? Bu süreç nasıl işliyor acaba

kalipsotr 24-03-2020 17:38:10

Boğaz şişkinliği hariç aynı sorunlar bende de var :(

saulzaents 24-03-2020 17:38:52

öncelikle geçmiş olsun hocam ilk sorum niye siz ölmüyosunuz merak ettim :) akciğer tomografi cekilmesi gerekirdi onu bi görselerdi kesin tanı koyarlardi artık kliniği belli covid in direkt akciğer tomo ile kesin tanı konuluyor kan tahlilleri vs ile de yüzde 99 oranında netleşirdi

AdsReklamNet 24-03-2020 17:39:17

Alıntı:

Millikan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533777)
Dikkat edin hocam niye test yapmıyorlar acaba ?

bilmiyorum açıklamadı doktor bir kaç teorim var çok ilgilenemedi zaten benimle kalabalıktı baya acil almadı bile
grip şu zamanlar çok yüksek herkeze test yetiştiremiyor olabilirler mağlum baya pahalı
yada afyon ilindeyim şuan bu bölgeye henüz test ulaşmamış olabilir
belkide sizi arayacağız demeleri test gelince arayacak olmalarıdır.



Alıntı:

miracuzunlar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533819)
2-3 gün önce midem bulandi benimde ama acile gitmemek istiyordum akşam saat 9 gibi mecbur gittim mide bulantisi aşırı vardı duramadım , çok düşündüm gitsem corona kaparmiyim diye ama mecbur gittim şuana kadar sorun olmadi umarım bundan sonrada sorun yaşamayız.

Allah sağlık versin çok kötü bir durum hayattan bağlantınız kesiliyor böyle durumlar olunca.

size test yaptılar mı form doldurup gönderdiler mi ?



Alıntı:

Celil53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533805)
Allah korusun abi, inşallah korona değilsindir. @AdsReklamNet; sana ihtiyacımız var gitme bir yere :)

saol celilim allah korusun kaptıysak bile ölmeyiz herhalde yaşlı birine bulaştırmaktan korkuyorum ben



Alıntı:

kalipsotr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533823)
Boğaz şişkinliği hariç aynı sorunlar bende de var :(

doktora gittiniz mi ve size test yaptılar mı ?

kalipsotr 24-03-2020 17:42:04

Alıntı:

AdsReklamNet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533833)
bilmiyorum açıklamadı doktor bir kaç teorim var çok ilgilenemedi zaten benimle kalabalıktı baya acil almadı bile
grip şu zamanlar çok yüksek herkeze test yetiştiremiyor olabilirler mağlum baya pahalı
yada afyon ilindeyim şuan bu bölgeye henüz test ulaşmamış olabilir
belkide sizi arayacağız demeleri test gelince arayacak olmalarıdır.




size test yaptılar mı form doldurup gönderdiler mi ?




saol celilim allah korusun kaptıysak bile ölmeyiz herhalde yaşlı birine bulaştırmaktan korkuyorum ben




doktora gittiniz mi ve size test yaptılar mı ?

Hocam ben evden sınava hazırlanıyorum 1 senedir evdeyim gripten başka ihtimal veremiyorum :) (inşallah öyledir yani xd)

birkan2096 24-03-2020 17:42:40

Öncelikle geçmiş olsun,

Bizim ülkemizde vaka sayısının az olmasının sebebi budur, istesen bile test yapmıyorlar hadi test yapmıyorsun bu tarz şikayeti olan birini eve göndermekte büyük cesaret adamda corona virüsü olabilir ve eve giderken 3-5 kişiye daha bulaştırabilir, böyle gidersek bağışıklık kazanmadığı takdirde bizim ülkemizde corona bitmez

AdsReklamNet 24-03-2020 17:42:53

Alıntı:

akafo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533821)
En doğru olanı yapmışsınız hastaneye giderek. Size dönüş mü yapılacak test için? Bu süreç nasıl işliyor acaba

dönüş yapılabileceğini söyledi ama doktorda bilmiyordu 1 hafta bekle iyileşmezsen yine gel dedi veya çok kötü olursan

miracuzunlar 24-03-2020 17:43:22

yok hocam bende ateş öksüruk gibi durumlar yoktu ki zaten bu durum bende 2-3 ayda bir oluyor acilde iğne vuruyorlar tak diye düzeliyorum, 1 sene önce mide bulantisi oldu kusarken bayıldım ondan bulantıdan çok korkuyorum bulanti olunca direk acile gitmem gerekiyor iğne için , benim korkum hastaneden bana bulaşır diye sonuçta iğne vuracaklardı şükürler olsun o günden beri hiç bir sıkıntım yok.

AdsReklamNet 24-03-2020 17:44:28

Alıntı:

miracuzunlar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533875)
yok hocam bende ateş öksüruk gibi durumlar yoktu ki zaten bu durum bende 2-3 ayda bir oluyor acilde iğne vuruyorlar tak diye düzeliyorum, 1 sene önce mide bulantisi oldu kusarken bayıldım ondan bulantıdan çok korkuyorum bulanti olunca direk acile gitmem gerekiyor iğne için , benim korkum hastaneden bana bulaşır diye sonuçta iğne vuracaklardı şükürler olsun o günden beri hiç bir sıkıntım yok.

valla ana baba günü bulaşır mı bulaşır lastik eldiven bile taktım ben arabada kolanya banyosu yaptım hatta

Sigma 24-03-2020 17:45:54

Yahu bu test işi nasıl bu kadar zor şuan corona olsa biri sizin gibi dikkatli olmasa hastaneden önğne gelene saçar yaşamına devam eder. Kore alkolmetre gibi test yapıyor bizde böyle inanılır gibi değil

AdsReklamNet 24-03-2020 17:47:56

Alıntı:

Sigma Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533895)
Yahu bu test işi nasıl bu kadar zor şuan corona olsa biri sizin gibi dikkatli olmasa hastaneden önğne gelene saçar yaşamına devam eder. Kore alkolmetre gibi test yapıyor bizde böyle inanılır gibi değil

valla bende şaşırdım ciddi ciddi yatış karantina bekliyordum

tunatun 24-03-2020 17:48:34

Virüsün genel olarak zarar verdiiği yer cigerler sanırım nefes alma oksijen yetersizligi yaşamıyorsan grip gibi atlatırsın inşallah

(Neyse 27 yaşındayım biz ölmüyoruz sanırım )
bunu düşünen insanlar yanlış düşünüyor öldürmüyor deniliyor ama iyileşşen bile ağır hasarlı ciğerlerle hayata devam ediyormuşuz yani solunum cihazıyla yaşamak gibi Allah korusun dikkat edelim

enderun69 24-03-2020 17:50:17

Alıntı:

AdsReklamNet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533759)
Bu olaylardan beri çok fazla evden çıkmadım aslında fakat dün geceden beri
Boğazım şişti yutkunamıyorum
Ateşim var soguk terliyorum ve üşüyorum 3 kat yorganla
burnum tıkalı
Öksürünce gögsümde ağrı var
Halsizim
Sabah hastaneye gittim test için form doldurdular belirtileri yazdılar yurtdışına çıkış yapıp yapmadığımı veya temasda olduğum birinin yurtdışına çıkıp çıkmadığını sordular olmadığını söyledim size ulaşıcaz şuan test yapamayız evden çıkmayın odada izole edin kendinizi grip yüksek ihtimal dediler.
Test için zorlamadım ama karantina bekliyordum laptopumu telefonlarımı sarjımı ve bir kaç parça kıyafeti alıp gitmiştim
Neyse 27 yaşındayım biz ölmüyoruz sanırım kronik hastalığımda yok ama inşalalh yaşlı birine buluştırmam olumsuz bir durum varsa

Koronafobik oldu toplum. Bişeyin yok. Bu sene normal grip ağır geçiyor. Ben normalde pek olmam bu sene ilk defa yatağa düştüm. Sıkıntı yaparsan vücut bağışıklığı düşürür dikkat et

AdsReklamNet 24-03-2020 17:54:10

Alıntı:

tunatun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533907)
Virüsün genel olarak zarar verdiiği yer cigerler sanırım nefes alma oksijen yetersizligi yaşamıyorsan grip gibi atlatırsın inşallah

(Neyse 27 yaşındayım biz ölmüyoruz sanırım )
bunu düşünen insanlar yanlış düşünüyor öldürmüyor deniliyor ama iyileşşen bile ağır hasarlı ciğerlerle hayata devam ediyormuşuz yani solunum cihazıyla yaşamak gibi Allah korusun dikkat edelim

okudum baya hocam su toplaması vs tespit ediyorlarmış



Alıntı:

enderun69 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533921)
Koronafobik oldu toplum. Bişeyin yok. Bu sene normal grip ağır geçiyor. Ben normalde pek olmam bu sene ilk defa yatağa düştüm. Sıkıntı yaparsan vücut bağışıklığı düşürür dikkat et

inşallah griptir meletin belirtileri bile ayni arkadaş insan stress yapıyor işte

Befo 24-03-2020 18:15:22

Boğaz ağrısı herkeste var. Ya mevsimsel yada psikolojik.

digiklan 24-03-2020 18:16:14

Eğer nefes alışverişte zorluk hissedersen hemen acile tekrar git.
Bizde vaka sayısının düşük olmasının nedeni tam da bu.
Elde yeterince test kiti yok. Test yapılamıyor.
Senin gibi bir çok insan da başkalarına bulaştırabiliyor.
Çok geçmiş olsun.

AdsReklamNet 24-03-2020 18:18:28

Alıntı:

digiklan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076534060)
Eğer nefes alışverişte zorluk hissedersen hemen acile tekrar git.
Bizde vaka sayısının düşük olmasının nedeni tam da bu.
Elde yeterince test kiti yok. Test yapılamıyor.
Senin gibi bir çok insan da başkalarına bulaştırabiliyor.
Çok geçmiş olsun.

Teşekkürler öyle yapmayı düşünüyorum zaten hocam

AZADE 24-03-2020 18:20:06

Allah korusun Recep abi, bol bol meyve tüket

dertliA 24-03-2020 18:21:07

Alıntı:

Millikan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076533777)
Dikkat edin hocam niye test yapmıyorlar acaba ?

yok demekki

scrol 24-03-2020 18:24:06

Benzer durumu bir tanıdığımız yaşadı. 3 hastane gezdi kimsede kabul etmemiş. En son gittiği üniversite hastanesinde artık yalan söyleyip yurt dışı temasım var demek zorunda kalmış. İlgilensinler diye. Öyle diyince artık zoraki alıp tek başına bir odaya koymuslar. Test negatif cıkmıs fakat bir test daha yapıp negatif oldugundan emin olduklarında taburcu edeceklermiş.

AdsReklamNet 24-03-2020 18:25:30

Alıntı:

cnazade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076534087)
Allah korusun Recep abi, bol bol meyve tüket

ewyallah amin cümlemizi öyle yapıyorum artık nabim

umutxa 24-03-2020 18:27:38

Üstat aynı hisleri ve aynı hastalığı yaşıyoruz şuan farenjit olduk büyük ihtimal bende gögğüste ağrı var kendi kendime aklıma geldikçe nefesim daralıyor 3 gündür yüksek ateşim vardı bugün annemin destekleriyle düzeldi şuan az toparladım yapman gereken varsa 1-2 antibiyotik zencefil ve bol c vitamini tüket.

dertliA 24-03-2020 18:30:14

babam söyledi bizim yakın köye aşmanyadan gelen irisi 8 gün köyde kahvede yaşamış girmiş çıkmış sonra adam hastalanmış ankaraya kendisi götürmuş kardeşi ve virüs çıkmış adamda. ve o adama kim bilir kaç kişi hoşgeldine gitti. zaten adam akşama kadar kahveye gelmiş gün içinde üç beş defa. sonra ilçe pazarına gitmiş alışveriş yapmış. bence söylenecek çok şey var ama susmak en iyisi.

chnyrdkl 24-03-2020 18:32:30

Allah yardım etsin.
Paranoyak oldu tamamen.

Ofisto 24-03-2020 18:34:54

HOCAM 112 ARA DURUMUNU anlat eve gelip direkt test ederler.

sialhosting 24-03-2020 18:37:12

Alıntı:

umutxa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076534149)
Üstat aynı hisleri ve aynı hastalığı yaşıyoruz şuan farenjit olduk büyük ihtimal bende gögğüste ağrı var kendi kendime aklıma geldikçe nefesim daralıyor 3 gündür yüksek ateşim vardı bugün annemin destekleriyle düzeldi şuan az toparladım yapman gereken varsa 1-2 antibiyotik zencefil ve bol c vitamini tüket.

Hocam göğüs ağrısı bendede var nefes almamda hiçbir sorun yok boğazlarım ve ciğerlerimçok ağrıyor

Reis 24-03-2020 18:42:34

Tribe girme kardeşim, çok korkuyorsanız 184 arayın hemen.

gencseen 24-03-2020 18:43:59

Alıntı:

elbistanli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076534211)
HOCAM 112 ARA DURUMUNU anlat eve gelip direkt test ederler.

112 yi ararsan onlarda diyorki 184 ara

AdsReklamNet 24-03-2020 18:47:30

Alıntı:

gencseen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076534264)
112 yi ararsan onlarda diyorki 184 ara

adamlarada hak veriyorum şuan rahat 2 milyon grip vardır ülkede e bunlara test yapsa işin içinden çıkamaz hem pahalı hem maliyetli bu test zaten dünyada'da stok yok yok satıyor

serhad_ 24-03-2020 18:47:41

arkadaslar benimde bi sorum var, benimde 2 gündür bogazlarim agriyor hafif. yani ne yersem bogazima takiliyor gibi. yani suan bile bogazimda birsey var. disari cikmadim uzun süredir corona oldugunu sanmiyorum. iki gun daha bekleyecegim gecmezse artik doktora giderim.

bu arada konuyu acan arkadasa gecmis olsun


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:16:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.