![]() |
Virüs kapmış olmaktan korkuyorum ! Bu olaylardan beri çok fazla evden çıkmadım aslında fakat dün geceden beri Boğazım şişti yutkunamıyorum Ateşim var soguk terliyorum ve üşüyorum 3 kat yorganla burnum tıkalı Öksürünce gögsümde ağrı var Halsizim Sabah hastaneye gittim test için form doldurdular belirtileri yazdılar yurtdışına çıkış yapıp yapmadığımı veya temasda olduğum birinin yurtdışına çıkıp çıkmadığını sordular olmadığını söyledim size ulaşıcaz şuan test yapamayız evden çıkmayın odada izole edin kendinizi grip yüksek ihtimal dediler. Test için zorlamadım ama karantina bekliyordum laptopumu telefonlarımı sarjımı ve bir kaç parça kıyafeti alıp gitmiştim Neyse 27 yaşındayım biz ölmüyoruz sanırım kronik hastalığımda yok ama inşalalh yaşlı birine buluştırmam olumsuz bir durum varsa |
Coronanın etkilerinde burun tıkanması hapşuruk vs yok diye biliyorum. Grip olmuş olabilirsiniz |
Dikkat edin hocam niye test yapmıyorlar acaba ? |
bende de sadece yutkunamama ve burun tıkanıklığı var hepimiz paranoyak olduk |
Geçmiş olsun, umarım sadece mevsimsel grip enfeksiyonudur. Bu sıralar mevsimsel gripte etkiliyor insanları. Acil şifalar diliyorum. |
Grip olmuş olabilirsiniz, Yine de tam emin değilim inşallah supheleriniz doğru çıkmaz. |
Durumun/durumumuz Allaha emanet gerçekten |
Allah korusun abi, inşallah korona değilsindir. @AdsReklamNet; sana ihtiyacımız var gitme bir yere :) |
Alıntı:
|
2-3 gün önce midem bulandi benimde ama acile gitmemek istiyordum akşam saat 9 gibi mecbur gittim mide bulantisi aşırı vardı duramadım , çok düşündüm gitsem corona kaparmiyim diye ama mecbur gittim şuana kadar sorun olmadi umarım bundan sonrada sorun yaşamayız. Allah sağlık versin çok kötü bir durum hayattan bağlantınız kesiliyor böyle durumlar olunca. |
En doğru olanı yapmışsınız hastaneye giderek. Size dönüş mü yapılacak test için? Bu süreç nasıl işliyor acaba |
Boğaz şişkinliği hariç aynı sorunlar bende de var :( |
öncelikle geçmiş olsun hocam ilk sorum niye siz ölmüyosunuz merak ettim :) akciğer tomografi cekilmesi gerekirdi onu bi görselerdi kesin tanı koyarlardi artık kliniği belli covid in direkt akciğer tomo ile kesin tanı konuluyor kan tahlilleri vs ile de yüzde 99 oranında netleşirdi |
Alıntı:
grip şu zamanlar çok yüksek herkeze test yetiştiremiyor olabilirler mağlum baya pahalı yada afyon ilindeyim şuan bu bölgeye henüz test ulaşmamış olabilir belkide sizi arayacağız demeleri test gelince arayacak olmalarıdır. Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Öncelikle geçmiş olsun, Bizim ülkemizde vaka sayısının az olmasının sebebi budur, istesen bile test yapmıyorlar hadi test yapmıyorsun bu tarz şikayeti olan birini eve göndermekte büyük cesaret adamda corona virüsü olabilir ve eve giderken 3-5 kişiye daha bulaştırabilir, böyle gidersek bağışıklık kazanmadığı takdirde bizim ülkemizde corona bitmez |
Alıntı:
|
yok hocam bende ateş öksüruk gibi durumlar yoktu ki zaten bu durum bende 2-3 ayda bir oluyor acilde iğne vuruyorlar tak diye düzeliyorum, 1 sene önce mide bulantisi oldu kusarken bayıldım ondan bulantıdan çok korkuyorum bulanti olunca direk acile gitmem gerekiyor iğne için , benim korkum hastaneden bana bulaşır diye sonuçta iğne vuracaklardı şükürler olsun o günden beri hiç bir sıkıntım yok. |
Alıntı:
|
Yahu bu test işi nasıl bu kadar zor şuan corona olsa biri sizin gibi dikkatli olmasa hastaneden önğne gelene saçar yaşamına devam eder. Kore alkolmetre gibi test yapıyor bizde böyle inanılır gibi değil |
Alıntı:
|
Virüsün genel olarak zarar verdiiği yer cigerler sanırım nefes alma oksijen yetersizligi yaşamıyorsan grip gibi atlatırsın inşallah (Neyse 27 yaşındayım biz ölmüyoruz sanırım ) bunu düşünen insanlar yanlış düşünüyor öldürmüyor deniliyor ama iyileşşen bile ağır hasarlı ciğerlerle hayata devam ediyormuşuz yani solunum cihazıyla yaşamak gibi Allah korusun dikkat edelim |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
Boğaz ağrısı herkeste var. Ya mevsimsel yada psikolojik. |
Eğer nefes alışverişte zorluk hissedersen hemen acile tekrar git. Bizde vaka sayısının düşük olmasının nedeni tam da bu. Elde yeterince test kiti yok. Test yapılamıyor. Senin gibi bir çok insan da başkalarına bulaştırabiliyor. Çok geçmiş olsun. |
Alıntı:
|
Allah korusun Recep abi, bol bol meyve tüket |
Alıntı:
|
Benzer durumu bir tanıdığımız yaşadı. 3 hastane gezdi kimsede kabul etmemiş. En son gittiği üniversite hastanesinde artık yalan söyleyip yurt dışı temasım var demek zorunda kalmış. İlgilensinler diye. Öyle diyince artık zoraki alıp tek başına bir odaya koymuslar. Test negatif cıkmıs fakat bir test daha yapıp negatif oldugundan emin olduklarında taburcu edeceklermiş. |
Alıntı:
|
Üstat aynı hisleri ve aynı hastalığı yaşıyoruz şuan farenjit olduk büyük ihtimal bende gögğüste ağrı var kendi kendime aklıma geldikçe nefesim daralıyor 3 gündür yüksek ateşim vardı bugün annemin destekleriyle düzeldi şuan az toparladım yapman gereken varsa 1-2 antibiyotik zencefil ve bol c vitamini tüket. |
babam söyledi bizim yakın köye aşmanyadan gelen irisi 8 gün köyde kahvede yaşamış girmiş çıkmış sonra adam hastalanmış ankaraya kendisi götürmuş kardeşi ve virüs çıkmış adamda. ve o adama kim bilir kaç kişi hoşgeldine gitti. zaten adam akşama kadar kahveye gelmiş gün içinde üç beş defa. sonra ilçe pazarına gitmiş alışveriş yapmış. bence söylenecek çok şey var ama susmak en iyisi. |
Allah yardım etsin. Paranoyak oldu tamamen. |
HOCAM 112 ARA DURUMUNU anlat eve gelip direkt test ederler. |
Alıntı:
|
Tribe girme kardeşim, çok korkuyorsanız 184 arayın hemen. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
arkadaslar benimde bi sorum var, benimde 2 gündür bogazlarim agriyor hafif. yani ne yersem bogazima takiliyor gibi. yani suan bile bogazimda birsey var. disari cikmadim uzun süredir corona oldugunu sanmiyorum. iki gun daha bekleyecegim gecmezse artik doktora giderim. bu arada konuyu acan arkadasa gecmis olsun |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:16:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.