R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   En son ne yediniz ? (https://www.r10.net/off-topic/1986834-en-son-ne-yediniz.html)

Engin.ilicali 02-02-2019 03:17:05

En son ne yediniz ?
 
Çigköfte diyerek başlıyorum :)

En son yediğinizi yazın kazık hariç onu hergün yemek işimiz :)

maviuan 02-02-2019 03:18:45

Pestil

Temajet 02-02-2019 03:19:21

Az önce yaş pasta yedim.

peakofweb 02-02-2019 03:20:43

Fırında tavuk yanında pilav

Üsyüne uyuyakalmasam iyiydi midem yanıyor

BaranRoot 02-02-2019 03:20:51

Kazık

Milano 02-02-2019 03:22:00

Ne yedim hatırlamıyorum da az önce bir bardak şalgam diktim kafaya misssss.

vasadd 02-02-2019 03:23:01

5 kg çiğköfte aldım bittikcede alırım. Yuvarlak bir tepsim var onun içine yayıyorum börek gibi dilim dilim kesiyorum bir damacana da ayran var dışarıda duruyor o balkon soğuk diye canım çektikce çerez niyetine tepsiden bir parmak alıyorum. Bazen tabağa koyuyorum film izleyeceğim zaman falan yanina balkondan ayran çekiyorum misss. Kısacası anlaşılacağı üzere sizin gibi bende az önce çiğ köfte yedim :)

DijitalFikir 02-02-2019 03:24:27

sucuk ve kaşarlı tost ketcap ve mayanözde içinde :D

Mertba 02-02-2019 03:27:34

mantarlı tavuk sote

BFOlmaz 02-02-2019 03:29:22

Acıktım yahu nerden girdim konuya

xxx786 02-02-2019 03:31:37

Tadi damagimda kalan Adsense ban yedim sayılır mı?

ysf 02-02-2019 03:31:49

kokoreç

Engin.ilicali 02-02-2019 03:32:19

Alıntı:

BFOlmaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074410105)
Acıktım yahu nerden girdim konuya

Erkek adam göbekli olur hemen buzdolabını aç ne varsa göm :D

Sckn 02-02-2019 03:38:49

acili naneli limonlu bir tas mercimek çorbası 😀

MortalKombat 02-02-2019 04:06:10

kumru

serhatitap 02-02-2019 04:53:54

az önce pide + sarma gömdüm

rahmican 02-02-2019 10:14:47

Acı sade kahve ile günü açtık daha bir şey yemedik :D

baymobile 02-02-2019 10:34:12

börek

CytSaiN 02-02-2019 11:09:33

Üzerinize afiyet kavurmalı yumurta yapmıştım, onu yedim en son.:)

Bonital 02-02-2019 11:49:31

Bende en son kahvaltıda sosisli omlet yedim herkese afiyet olsun :raised:

webisyo 02-02-2019 11:56:37

Armut :D

FurkanT 02-02-2019 11:58:13

Herkese afiyet olsun, etli ekmek yedim şimdi. :p

bilgicinitr 02-02-2019 13:41:22

kuru fasulye tursu

SpeedTroller 02-02-2019 14:35:03

Menemen :)

F10 02-02-2019 14:41:11

ekmek arası helva

FoRgEd 02-02-2019 16:21:39

çokomel

GreeNEyeS 02-02-2019 16:30:21

Hatay'ın Meşhur Biberli Ekmeği

dijitalartiz 02-02-2019 16:34:38

Canı çeken olursa affola.
Kavurma, keşkek ve pilav. Üzerinede dondurmalı irmik helvası yedim.
İş yerimizin bugün menüsü buydu :D

RssMonster 02-02-2019 16:37:55

Alıntı:

xxx786 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074410110)
Tadi damagimda kalan Adsense ban yedim sayılır mı?

ne siteniz var dı :D

sReborn 02-02-2019 16:38:21

Patso

AlperDemircan 02-02-2019 16:39:20

:D Aramızda ilginç birşey yiyen, açık açık yazmaz inş....

Ben sanırım tost yedim.. :D

Dirk 02-02-2019 16:39:54

Elma

xxx786 02-02-2019 16:40:31

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074411413)
ne siteniz var dı :D

ing saglik

hozcelik 02-02-2019 17:18:43

En son ne yediğimi hatırlamıyorum da, şu an çay içiyorum :D

doguhansubas 02-02-2019 17:19:06

Ayvayı

mlbdestek 02-02-2019 17:49:16

Fırında sebzeli köfte, nohutlu pilav yanında buz gibi ayran ve hazmetmek için de sonrasında çoban salatası ile kemalpaşa tatlısı :)

wmyazilimcom 02-02-2019 17:53:21

Erciyes, Soğugunda Sucuk Yedik Dona Dona.

Byfresh 02-02-2019 18:03:34

Bu konuyu gördükten sonra rejime başladım, ne kadar çok şey varmış yenecek

Yemiyorum aga... :)
Sabah bir kibrit kutusu büyüklüğün de peynir ve ceviz
Öğlen fırında mantar ve sebze karışımı
Akşam meyve ve ot

NedensizPostalar 02-02-2019 19:36:35

Elma.

SerhattB 02-02-2019 19:46:35

Caramio


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:08:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.