![]() |
Sağlıkta son nokta.. Günaydın.Konuyu acmam da ki en büyük etken bazen tartismalarda bakıyorsunuz yandaslar hemen atlıyor yok yollar yapildi yok saglikta son nokta falan filan da filan. Birşeyleri milletin gözüne gözüne sokmak lazim ki uyandirasin Gelelim konumuza iki bobregimde de tas var aylık kontrole gitmem sart firat uni. Sira almaya gidiyorum sira yok TAM UC GUN UST USTE SABAH SAAT 6 DA SİRA ALMAK İCİN HASTANEYE GİTTİM AMA NAFİLE HER DEFASINDA KONTENJAN DOLDU DİYİP GERİ GÖNDERİLDİM ( GÜNLÜK HASTA LİMİTİ 25 ) amcasi dayısı teyzesi olan torpil ile sirayi aliyor geriye kalan 10 kisi de kuyruk bekliyor artik sansli 10 kisi kim olursa.. Aksam bobrek tasi yuzunden devletin aciline gittim ( acisini bilen bilir ) agri agri kesici yapip gonderdiler elimizden gelen bu diyip. Eve geldiğim de bir umut 182 arayıp sira alayim dedim TAM 2.5 AY SONRASINA UROLOJİ POLİKLİNİGİNE GÜN VERDİ olmez sag kalırsak İnşallah 2.5 ay sonraya gun aldik :) Kendimizden gectik evladimizin tirnagina tas degmesin diyoruz akslik hep devam ediyor Bir hafta once 2 yaşında ki oglumun disi apse yapti sira almak üroloji kadar zor olmasa da rica minnet bir sekilde sira aldik ilac ilac verdiler kullanın gelin diye ilaci kullanip gittik cocugun acil kanal tedavisi olmasi lazim aksi halde tum dislerine zarar verecek diyip firat uni sevk ettiler kontrol sonrasi 3 ay sonraya gun verdiler ( verilen tam tarihde gelmeyin biz sizi arayacagiz ) yahu cocuk nasil dayanacak 3 ay ? yemek yiyemiyor dokunulduğunda salya sumuk agliyo dedigim de isinize gelirse gelmiyorsa ozele gidin diyecek kadar ŞEREFSİZLER Kendi ulkemiz de mukteci gibi yasiyoruz **** Bu saatten sonra bir Allah in kulu derse cag atlamış bir ulkeyiz kalbini cok pis kirarim He dogru bir konuda cag atlamisiz calip cirpma konusunda mukemmel cag atladik.. |
Imza atarim bir benzerinide ben yasadim aynen dedigin gibi oldu |
kücük yerde yaşiyorum bir kere diş hastanesine gittim acil kanal tedavisi olmam lazımdı 2 ay sonraya randevu verdi o gündür diş hastanesine gitmem.. büyük yerde yaşamanın sıkıntısı o hocam çok geçmiş olsun size ve ufaklığa |
Geçmiş olsun, benim de eklemek istediğim şeyler var ek olarak.Bende halkın cahil ve birbirine kazık atmaktan zevk alan bir halk olmasından şikayetçiyim. Hastanelerde görüyorum, doktorla yakınlığı olan kendine torpil yaptırıyor, sıra mıra bekleyen yok, herkes direk atlıyor, danışmaya bağırıyor öne geçmeye çalışıyor, sırası gelmeden odadan adam çıkınca giriyorlar falan. Sonrasında sağlık ocaklarının 5 para ettiğini düşünmüyorum, onun yerine orda çalışan adamları hastanelere alıp hastanelerin oda sayısını çoğaltsalar daha karlı olur ama yapmazlar tabi sonuçta sağlık ocağındakiler beleş ekmek yemeli... Vesaire vesaire bende içimi dökmüş oldum. |
2,5 ay diyorsunuz ama sisyem 15 günden sonrasina izin veriyor 15 güngsonra arayın demiş olmasınlar 15 gunde üst limittir |
Birde öğrenmişler isinize gelmiyor ise ozele gidinYanu ben nicin aylik 700 tl sigorta veriyorum ? Ozele gideceksem sene de 8500 tl devlete sigorta parasi veriyorum yahu sene de bir iki rahatsız oluyoruz ondan da elimiz bos dönüyoruz İlac alirsin muayene ucreti İlac alırsın devlet odemiyor İlac alirsin devlet bu kadar oduyor gerisini siz vereceksiniz Tahlil yapilacak devlet su kadar oduyor gerisini siz odeyin Film çekilecek hastane de yok falan yerde cektir gel Mr cekilecek 3 4 ay sonra gun veriyorlar ( oda gecenin bir yarisi ) Allah belami versin annemin tahlil sonuclarini doktora gostereyim dedim doktor denen mahlukat elinde telefon acmis GittiGidiyor sitesini karsida telefonda kine anlatıyor aaaaa falan saate kampanya var falan cantada indirim var anlatıyor. Tahlil sonucu diyorum bir dk beyfendi diyor isim var ( mesai saatinde kendine urun almakla mesgul ) sonra sonuca bakti birsey yok dedi 😂😂😂😂 ilaclari aynen kullanmaya devam etsin dedi Annemin de sekeri 500 firlamis ondan gidil tahlil verdik varin gerisini siz düşünün Ondan sonra diyorlar ki saglik personeline siddete hayir Alıntı:
|
hastanelerde artık sıra beklemiyoruz. ölmemiz için bizi evimize yollayıp 2,5 ay sonra hala hayatta be hasta isek tedavi ediyorlar. yahu insan 2,5 ayda iyileşir kendi kendine. |
Saglıkta çag filan atladıgımız yok. Abd de kurulmuş ve ardından ab nin uyguladıgı sıfır sorunlu randevu sistemini ülkemize getirmiş olmamaıza ragmen 10 yıldır bu meseleyi hala halledemediler. Geçen yıl özel dişçime gittim 20 lik diş çürüdü çekim yaptırıcam.. Diş,çi çekim sırasında kökü içeride bıraktı, ben bu kökü ordan alamam ters mudahale olursa yüz felci geçirebilirsin riske girmeyelim dedi, tamam dedim ne yapıcaz o zaman. Bu kötü ordan yanlızca üniversitenin ameliyat bölümünde operasyon ile alırlar dedi. Üniversite ye gittim, ameliyat bölümünde profesor ile görüştüm, kısa bir ameliyat ile dişi ordan alırız dedi, Tamam , hemen ameliyata sokun beni çünkü diş çürük yerimde duramıyorum beynime kadar agrı gidiyor dedim. Kalktı bana 2 ay sonra ya randevu verdi, hocam dedim şaka mı yapıyorsun agzım yüzüm şiş, beynime kadar agrı gidiyor, ne 2 ayından bahsediyorsun. Yapacak bişiy yokmuş gitti kahvesini yudumladı içeride...2 ay lık bekleme süresi boyunca 4 kutu apranax fort agrı kesici kullandım, geceleri uyumadım, uyumadıgım için de yanlış hatırlamıyorsam 10 gün kadar da işe gidemedim...Şekil ortada, kimse saglıkta çag atladık demesin, acından gebersende, kafanı duvarlara vursan da agrından hiç bir şekilde mudahale edilmiyor. Bizim sorunumuz diş sonuçta, deli gibi agrı yasasak ta, bizden daha beter hastalıklar ile boguşan insanlarıda düşünmek gerek. Bu saate kadar çözememişler, bu saatten sonra da çözeceklerini beklemek hayal |
Bende bir anımı anlatayım, Allerjik Astım Hastasıyım Hemde Raporlu Bazen hissediyorum hasta olacağımı gözüm flan sulanıyor hapşuruk başlıyor alerjim başlıyor diye ilaç evde varsa kullaıyorum ağır olmadan geçiyor. Geçenlerde ilacım bitmiş ve aynı şekilde hastalık başlangıcı olmuştu randevu sistemiyle randevu alıp hastaneye gittim salya sümük zor attım kendimi randevu saatim geldi, bekle bekle doktor yok asistanına ulaştım beyefendi bugün bizim doktor çalışmıyor dedi ulan randevu aldım dedm biz bilemeyz deyip paketlediler. :) Doğru çağ atladık sağlıkta. Ama İleri değil Geri atlamışız farkında değiliz. |
Aynı şekilde bir yakınımın diş problemi yüzünde 4 ay sonrasına randevu verdiler, hastalığı ağır olduğu için devleti beklemedi, özelde tedavi gördü. Yine farklı bir yakınım kulağındaki problem için çok uzun bir tarihe randevu aldı, o da hastalığı ağır olduğu için özelde tedavi gördü. Diyeceğim o ki sağlıkta çağ atladık diyen, 15 günde tedavi oluyoruz diyenin ben ****** |
Kimse kızmasin bizde gidiyoruz camiiye ama her sokakta 3 4 camii fazla onun yerine hastahane ,lazim camii cumadan cumaya doluyor yazin yarisida boş |
Beğenmiyorsan özele git! Tek bildikleri şey bu. Çünkü devlet hasteneleri yerine özel hastanelere destek veren ve müşteri göndermeye endeksli bir sistem mevcut. Detaylı bir analiz sunabilirdim fakat burada doğru olmaz.. |
Kendinize eşinize ve çocuğunuza kesinlikle tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırın. Ben kendime yaptırdım devlet hastanelerinin kapısından içeri adım atmıyorum. Tüm işlemlerimi özelde sıra beklemeden hallediyorum. Özelde 50-60 tl doktor muayene ücreti, 300 tl tutan kan ve idrar tahlillerine sadece 15 tl devlet katılım payı ödeyerek işlerimi hallediyorum. Bu durum ileride daha belirgin hale gelecek düzelme olmasını beklemeyin. Sosyal güvenlik sistemi tüm dünyada devletlere yük, kurtulmak istiyorlar. Ne ilerideki emekli maaşınızdan dişe dokunur satın alma gücü bekleyin ne de eskisi gibi sağlık hizmeti. |
Acil olmayan hastalar ile aciller dolarsa; gerçekten ihtiyacı olan kişilere ne personel ne de malzeme yetiştirebilir sağlıkçılar. |
Samsun da 2.5 Yıl sonrasına ortodonti randevusu veriyorlar . Sağlıkta çok geliştik. |
Öncelikle bu sorunların kaldırılması için statü farkının ortadan kalkması lazım. Doktor adamın yüzüne bile bakmadan 2 kutu şundan deyip 1 ay sonraya postalıyor. Amcası dayısı olan erkenden hastaneye bile gitmeden sırasını alıyorken ben hergün mhrsye bakıyorum sıra yok. 182'yi arıyorsun bana çıkan hata mesajını okuyor sonuç bulunamadı diye. Madem elinde doktorun çalışma takvimi yok bu sistemi neden böyle kör topal yürümesine göz yumuyorsunuz. Kimse sıra alamıyorsa bu sırayı kim alıyor diye sormazlarmı adama ? |
Şayet imkanınız varsa özel sağlık sigortası yaptırın. Özellikle ufaklık için. Yoksa bu sistemde çok zor. Diş çekimi için 3 ay sonraya randevu nedir yahu. Diş ağrısı acısına 10 dakka dayanamıyorsun. Ufacık çocuğa ağrı kesicimi verilir 3 ay boyunca. Allah yardımcınız olsun. Kendi halkına sağlık hizmetini 3 ay sonra veriyor ve hala dışarıdan insan alınıyor ülkeye. Bu stratejiyle devam edilirse 3 ay beklemek yerine 6 ay bekleyeceğiz. Kontrolsüz bir şekilde nüfus artıyor. Allah sonumuzu hayr etsin. |
öyle demeyin hocam, çok ilerledik, her şeyimizi kendimiz yapıyoruz, arabamızı uçağımızı, kendi halkımızı da biz bu hale getirdik. Mersin Üniversitesinde ameliyat için 6 ay sonrasına verdiler. Bende tabi ölmemek için özele gittim. yazıp yazıp sildim ya neyse. yine küfür etmicem. |
Hocam izninle face sayfamda paylasabilir miyim |
Maaşallah evladına. Bahtı açık olsun. Allah nazarlardan saklasın. |
Geçmiş olsun hocam, yazacak çok şey varda.... Neyse... |
Oğlunuzada sizede çok geçmiş olsun.Sağlıkta değişen hiçbirşey yok yani 15 yıl önce ve sonra baktığımızda çokta değişmedi aslında göz için sabahın 5 devlet hastanesine gitmem gerekiyor onda da izdiham oluyor. Türkiye sağlıkta hiç öne geçemedi bence, annemi ameliyat ettirme için bile kaç kişi araya soktukta 1 ayda anca sıra geldi. |
Eskiden hastanede sabah 7 den aksam 3'e kadar bekliyorlardi.Simdi hastaneye gitmiyosun 3 ay evde bekliyorsun... |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
2.5 yıl olamaz, olmamalı yani. Allah sabır versin vallahi. |
mhrs den randevu alıp sıra beklemeden muayene olabilirsiniz. Hastanelere bodoslama giderseniz çok sıra beklersiniz. |
sağlıkta problem büyük talepi karşılayacak seviyeden çok uzak |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Kadın doğum için direkt hastanesi var samsunda o yüzden öyledir. |
Kanal tedavi içinde bana 6 ay sonraya gün vermişlerdi yıllar önce. Oradaki profesör olmasa ya ölcem yada paşa paşa özele gidecektim. Profesör görünce dedi olurmu öyle şey bu çocuk nasıl beklesin o kadar ay diyip direk almıştı. Yanında 4 tane daha dolgumu olmuştum sağolsun onun sayesinde yıllardır diş problemi çekmiyorum. ama sağlıkta çok kötü durumdayız 2 yıl önceki muhayane paramı aldılar geçenlerde. Bir yere sıra alacak olsun min. 15 gün sonrasına alıyorsun. Böylemi çağ atlamışız yerim çağını 24 haziranda her şey netleşecek güzel günler gelecek inşallah. Alıntı:
Ek olarak bazı hastaneler hala yerel sıra veriyorlar hatta fakültelere gittiğinde mecbur yere sıra almak durumunda kalıyorsun. Yoksa internetten randevu alınmıyor bizzat yaşadım bunu. |
Alıntı:
http://www.star.com.tr/yasam/ameliya...haber-1328843/ |
bimere yaz hocam bimere %100 çözüm bulacaklardır. yazmadığınız her an daha çok pişman olacaksınız. |
çok acil durumda olanları zaten direk alıyorlar.yine olayı herkes siyasete kaydırmış fakat ******** olanlar doktorlar ve personeller.üstte bir arkadaş demiş acil olmayanlar acile giderse olan bu.Burnu akan acile giderse gerçekten talebe yetişilmez.Daha acil durumlarda özel hastaneye götürebilirsiniz ve para ödemek zorunda değilsiniz çünkü acil devlette doluysa özel bakmak zorunda.konu sahibi haklı olarak tabiki sitemini dile getirebilir fakat herkes olayı siyasete yıkmaya çalışmış.büyük şehirlerde istanbul gibi evet çok büyük problem fakat ben küçük şehirde bugün diş randevusu aldım yarın yapıldı.ama gel görki ******** devlet hastanesindeki doktor yüzünden babamı kaybediyorduk.Sistem yeterli mi hayır değil.Daha iyi olmalı mı evet.üstte diğer arkadaş demiş bimere şikayet et diye.Aynen edin.Fakat burada mesele kardeşimizin sağlığı iken olayı başka yere çekmeyin. |
Her geçen gün daha berbat oluyor. Batıyoruz Fuat abi 🤔 |
Eskiden sağlık, eğitim, ekonomi vs.. eleştirirken, kimse konuyu siyasete çekmezdi. Fakat şu an yapılan en ufak eleştiri, hemen siyasete çekiliyor. 39 yaşındayım ve bunu ilk kez yaşıyorum. Zamanımızın gençleri, desteklediği siyasi partinin en ufak yanlışını bile kabul etmiyor. Aslında sadece gençler değil, orta yaş ve üzeri kesim bile tahammül edemiyor. Bakın arkadaşlar; sağlık alanında devrim oldu denilen şey, tamamen teknolojik gelişme ile alakalı. 15 yıl öncesinin teknolojisi ile bugünün teknolojisi arasında çok fark var. Fark yok diyen karşıma çıkabilir. Mümkünse benimle yaşıt ya da benden büyük olsun. 18 yaşındaki genç arkadaşımız çıkıp da, eskiden böyleydi şimdi böyle oldu demesin. Konu sahibi kardeşim, seni çok iyi anlıyorum. Benim de 5 yaşında bir kızım var. Onun gözünden dökülecek bir damla yaş için dünyayı yakarım. Fakat elden bir şey gelmiyor. Sabredecek ve ülkemizin refah içinde yaşayacağı günü bekleyeceğiz. |
Alıntı:
|
hocam İstanbul dayım ve birçok defa rahatlıkla tedavi için sıra aldım. zamanında gittim ve en kısa sürede çıktım. Elbette eksiklikler oluyor olabiliyor. daha güzeli olmasını herkes ister ama yazılanları ülkeyi bilmeyen okusa Afrikadan geri kaldığımızı düşünecek... Ancak bu aksaklıkların daha fazlası o gelişmiş diye özlemle bakılan ülkelerde daha fazlası var. bakın İngiltereden Türkiyeye tedavi için gelenlerin anlattıklarına... bakın daha bugünkü haber: https://www.memurlar.net/haber/74400...kip-kacti.html ayrıca tamamlayıcı sigortayı tavsiye edenler var. bence de tamamlayıcı sigorta yapılmalı. ancak arkadaşlar bir şeyi atlıyor, devletin olanakları olmasa tamamlayıcı sigortayı yaptıramayacakları gerçeği...mesela ben daha yeni yaptırayım dedim. doktor SSK üyesi olmadığı için 10 bin tl vereyim dedim(evet 10 bin tl) (bu arada sigortalı olsa ödenecek tutar 5 bin tl civarı ) yine de kabul etmediler. Ayrıca tedavim süresinde aldığım ilaçların tamamına (5 çeşit) 70 tl ödüyordum. doktorumuz şuan ssk lı olmadığından sadece tek kutuya 130 tl verdim. diğerlerini eklediğimizde 300 tl yi geçiyor...bunları da göz ardı etmeyelim evet eksiklikler çok ancak, bir olumszulukta yerin dibine batırmak pek hakkaniyetli gelmiyor.... |
Alıntı:
|
Ahh kardeşum ahhh çok şeyler yazarim ama neyse kalsin |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:59:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.