R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Ne iş yapıyorsunuz ? (https://www.r10.net/off-topic/1824917-ne-is-yapiyorsunuz.html)

WaLL 04-03-2018 19:44:20

Ne iş yapıyorsunuz ?
 
Merhaba arkadaşlar sektörlerin durumları belli ne iş yapıyorsunuz konusalım tartışalım :)

Wagner Creative 04-03-2018 19:45:16

bilişim + emlak :) + öğrenci

Berkay24 04-03-2018 19:46:04

öğrenciyim+freelance işler

IyibirNet 04-03-2018 19:47:19

Torbacıydım efenim :D (şaka değil pazarcılara torba sattığımız oldu küçükken :D )

kampanyasozluk 04-03-2018 19:47:28

güvenlik görevlisiyim birde organik instagram işlerim var :)

tecnomedya 04-03-2018 19:48:13

Kıdemli kaldırım mühendisi :D :D

Hattushil 04-03-2018 19:48:49

Bilişim,

whitesoft 04-03-2018 19:49:05

bilişim + öğrenci + freelancer

GoogleChrome 04-03-2018 19:51:40

takı tasarım 3d

agg1401 04-03-2018 19:54:38

Oyun yapımı, benim piyasa ölü hocam. Başkasının piyasası yaşıyor.

firtinalim 04-03-2018 19:57:46

Babamın yanında çalışıyorum

DokuzAlti 04-03-2018 19:58:38

Yazılım şirketim var hocam. Grafik tasarımı ve web tabanlı uygulama yazdığımız 5 kişilik bir ekip ile çalışıyoruz. Ufak da bir stajerimiz var bu siteden bize ufak işler buluyor.

zaynet 04-03-2018 19:58:43

Demiryolu makinist

FerhatAYYILDIZ 04-03-2018 19:59:11

BT Uzmanı - E-ticaret

Dirk 04-03-2018 20:00:03

Turizm :)

anfidya 04-03-2018 20:01:04

Hayalperest :D Benim sektör canlı baya ^^

AygunInciroglu 04-03-2018 20:04:48

Sigortaci + facebook + instagram uye çekimi vb

agg1401 04-03-2018 20:07:05

Alıntı:

anfidya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073239647)
Hayalperest :D Benim sektör canlı baya ^^

Alıcısı da çok.

Alengirik 04-03-2018 20:09:24

Film Sektörü

ATKNU 04-03-2018 20:17:20

E-ticaret.
Meşguliyetimiz, bahçemiz & doğa... :)

Metin2Dizayn 04-03-2018 20:18:41

Belediye Başkanının Gözüyüm :)
-Fotografçısıyım

MERCAN 04-03-2018 20:20:56

Alıntı:

IyibirNet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073239595)
Torbacıydım efenim :D (şaka değil pazarcılara torba sattığımız oldu küçükken :D )

Malları ben kamyonla getiriyordum.Bu arkadaş da dağıtımını yapıyordu.

Aile şirketini yöneten sanayiciyim efendim.

Bora 04-03-2018 20:21:58

okuyom ben ya

Metin2Dizayn 04-03-2018 20:21:59

Alıntı:

MERCAN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073239708)
Malları ben kamyonla getiriyordum.Bu arkadaş da dağıtımını yapıyordu.

Aile şirketini yöneten sanayiciyim efendim.

Abi en son paraları koycak yer bulamıyorum diye düşünüyordun hala bıraktığım gibi misin :joy::joy:
işin şakası tabi

UMUT 04-03-2018 20:22:08

https://www.savunmasanayi.org/wp-con...si-790x490.jpg

Metin2Dizayn 04-03-2018 20:23:35

Alıntı:

UMUT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073239715)

Hocam bizim altaya ne zaman motor gelicek sizin bilginiz vardır :D

MERCAN 04-03-2018 20:24:34

Alıntı:

Metin2Dizayn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073239714)
Abi en son paraları koycak yer bulamıyorum diye düşünüyordun hala bıraktığım gibi misin :joy::joy:
işin şakası tabi

Paraları artık zula diye tabir edilen yerler de saklıyorum.Bu işin kralı Pablo reis den böyle öğrendik.

Yakında sana ihtiyacım olacak.Tadı damağımda kalan bir sosyal sorumluluk projem vardı bir yeni sosyal sorumluluk projesine daha imza atacağım.Gençler bu aralar neler ile ilgileniyor diye kapını çalacağım.

UMUT 04-03-2018 20:29:53

Alıntı:

Metin2Dizayn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073239720)
Hocam bizim altaya ne zaman motor gelicek sizin bilginiz vardır :D

yerli motor ihalesi yeni bitti yanılmıyorsam
2020 de teslimi istenecek. Resmi bir açıklama yok ama benim gönlümde üretimi için bu konuda daha tecrübeli olan tei veya tülomsaş firmaları var

isyerlerimcom 04-03-2018 20:30:49

Turizm. Ama maaş alamadığımızdan, bir süre sonra kendim bazı işler yapmayı düşünüyorum.

theykk 04-03-2018 20:33:26

freelance backend devoloper

Valx 04-03-2018 20:39:04

Elektrik - elektronik mühendisi

Videocuyum 04-03-2018 20:46:51

size ne lazım adem bey :)

Selanik 04-03-2018 20:46:56

İngilizce Öğretmeniyim MEB'te. Ayrıca babadan sabun-tohum üretimi satışı bayiliği de var. . .

İnternetten ufak ufak birşeyler geliyordu ama şu an yatırım yaptığım projeeen uzun vadede iyi bir başarı bekliyorum bakalım :) Hayırlısı Allah'tan :)

efeyusuf 04-03-2018 21:02:20

Psikolojik danışman + web yazılım + Seo

Erken yaşlanacam

iyi 04-03-2018 21:09:55

Niye 1 kişi Webmaster forumunda Webmaster'ım dememiş? Yemeğini yediğiniz iş mesleğinizdir, diğeri ek iştir. Çoğu insan burada mesleğim dediği işten daha fazla para kazanıyor ama iş meslek söylemeye gelince webmaster işinin garantisi olmadığını düşünüp diğerini söylüyor. Ayıp değil yahu Webmaster olmak. Amatörlükte değil. Yaptığınız işi 10 insan birleşip öyle yapabiliyor, hatta çoğu yapamıyor bile. Emeğinizi savunun yahu. Ben yazılım mühendisliği bitirdim ama %90 sorulduğu zaman Webmaster'ım diyorum. çünkü yaptığım iş bu, yazılımdan para kazanmıyorum. Dangalak dangalak video çeken adam Youtuber oldum diyor övünüyor, sanki bi *** yemiş dünyayı kurtarmış gibi, neden Webmaster olarak siz övünmüyorsunuz? Buradakilerin %90'ı webmaster, %10'u dedikleri meslek.

F3rh4t 04-03-2018 21:18:08

2 aydır çalışmıyorum işi biraktım internetten kazanüyürük illegale bulaşmamak için kendimi zorlasamda eski tecrübelerimdende yararlanmak kaydı ile uzaktan uzaktan site çıkartıp satıyorum

harddepo 04-03-2018 21:23:24

Issiz muhendis.

Tabut 04-03-2018 21:26:50

Telefoncu :)

Zorluer 04-03-2018 21:30:21

Türk Telekom Teknikeri ( Elektronik Mezunu ) :)

Crazy 04-03-2018 21:36:47

Alıntı:

WaLL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073239583)
Merhaba arkadaşlar sektörlerin durumları belli ne iş yapıyorsunuz konusalım tartışalım :)

pazarda limon satıyorum neyini tartışıcaz :joy:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:22:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.