![]() |
Ne iş yapıyorsunuz ? Merhaba arkadaşlar sektörlerin durumları belli ne iş yapıyorsunuz konusalım tartışalım :) |
bilişim + emlak :) + öğrenci |
öğrenciyim+freelance işler |
Torbacıydım efenim :D (şaka değil pazarcılara torba sattığımız oldu küçükken :D ) |
güvenlik görevlisiyim birde organik instagram işlerim var :) |
Kıdemli kaldırım mühendisi :D :D |
Bilişim, |
bilişim + öğrenci + freelancer |
takı tasarım 3d |
Oyun yapımı, benim piyasa ölü hocam. Başkasının piyasası yaşıyor. |
Babamın yanında çalışıyorum |
Yazılım şirketim var hocam. Grafik tasarımı ve web tabanlı uygulama yazdığımız 5 kişilik bir ekip ile çalışıyoruz. Ufak da bir stajerimiz var bu siteden bize ufak işler buluyor. |
Demiryolu makinist |
BT Uzmanı - E-ticaret |
Turizm :) |
Hayalperest :D Benim sektör canlı baya ^^ |
Sigortaci + facebook + instagram uye çekimi vb |
Alıntı:
|
Film Sektörü |
E-ticaret. Meşguliyetimiz, bahçemiz & doğa... :) |
Belediye Başkanının Gözüyüm :) -Fotografçısıyım |
Alıntı:
Aile şirketini yöneten sanayiciyim efendim. |
okuyom ben ya |
Alıntı:
işin şakası tabi |
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Yakında sana ihtiyacım olacak.Tadı damağımda kalan bir sosyal sorumluluk projem vardı bir yeni sosyal sorumluluk projesine daha imza atacağım.Gençler bu aralar neler ile ilgileniyor diye kapını çalacağım. |
Alıntı:
2020 de teslimi istenecek. Resmi bir açıklama yok ama benim gönlümde üretimi için bu konuda daha tecrübeli olan tei veya tülomsaş firmaları var |
Turizm. Ama maaş alamadığımızdan, bir süre sonra kendim bazı işler yapmayı düşünüyorum. |
freelance backend devoloper |
Elektrik - elektronik mühendisi |
size ne lazım adem bey :) |
İngilizce Öğretmeniyim MEB'te. Ayrıca babadan sabun-tohum üretimi satışı bayiliği de var. . . İnternetten ufak ufak birşeyler geliyordu ama şu an yatırım yaptığım projeeen uzun vadede iyi bir başarı bekliyorum bakalım :) Hayırlısı Allah'tan :) |
Psikolojik danışman + web yazılım + Seo Erken yaşlanacam |
Niye 1 kişi Webmaster forumunda Webmaster'ım dememiş? Yemeğini yediğiniz iş mesleğinizdir, diğeri ek iştir. Çoğu insan burada mesleğim dediği işten daha fazla para kazanıyor ama iş meslek söylemeye gelince webmaster işinin garantisi olmadığını düşünüp diğerini söylüyor. Ayıp değil yahu Webmaster olmak. Amatörlükte değil. Yaptığınız işi 10 insan birleşip öyle yapabiliyor, hatta çoğu yapamıyor bile. Emeğinizi savunun yahu. Ben yazılım mühendisliği bitirdim ama %90 sorulduğu zaman Webmaster'ım diyorum. çünkü yaptığım iş bu, yazılımdan para kazanmıyorum. Dangalak dangalak video çeken adam Youtuber oldum diyor övünüyor, sanki bi *** yemiş dünyayı kurtarmış gibi, neden Webmaster olarak siz övünmüyorsunuz? Buradakilerin %90'ı webmaster, %10'u dedikleri meslek. |
2 aydır çalışmıyorum işi biraktım internetten kazanüyürük illegale bulaşmamak için kendimi zorlasamda eski tecrübelerimdende yararlanmak kaydı ile uzaktan uzaktan site çıkartıp satıyorum |
Issiz muhendis. |
Telefoncu :) |
Türk Telekom Teknikeri ( Elektronik Mezunu ) :) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:22:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.