R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Bir çocuk tarafından dolandırıldım. (https://www.r10.net/off-topic/1803630-bir-cocuk-tarafindan-dolandirildim.html)

recepasann 17-01-2018 23:14:39

Bir çocuk tarafından dolandırıldım.
 
Bir hizmet karşılığı 30 tl attım ve çocuk her yerden engelledi. Yarın gerekli işlemleri yapmayı düşünüyorum. Siz ne yapardınız?
Kendisini uyarmıştım.
----GÜNCELLEME----
Gerekli evrakları hazırladım, o sırada işlerim olduğu için vermemiştim. Dün akşam stolk yaparak akrabalarindan birine ulastim bugün geri döndü ve olayi anlattım. Aradan 2 saat sonra çocuk engelleri kaldırdı ve hesabı teslim etti. Babasına söyleyememi istedi :) Babasi Hilal bıyıklı bir abimiz.
Epey bir korkuyor babasından anlaşılan :)

Gigrafik 17-01-2018 23:15:44

Gereken neyse yapın. Bunda bişey olmadı diyecek diğerinde bişey olmadı diyecek daha büyük dolandırma teşebbüsü yapacak. Şimdiden aklı başına gelsin

MuratCENGEL 17-01-2018 23:16:16

ya 30 tl için adam mı dolandırılır? Bu kadar mı düştü insanlar ? Gerçekten nedir bu ya. 1 lira bile olsa git şikayet et hocam. Geçmiş olsun

mahmutk 17-01-2018 23:16:18

30 lira icin uğraştığınıza değmez daha önce benimde başıma geldi geldiğinde ise nasıl güvendim ben buna demekle yetinmiştim hatayı kendimde bulmuştum yani

white35 17-01-2018 23:16:18

Aynı gün savcılığa verirdim.

recepasann 17-01-2018 23:17:30

Alıntı:

Gigrafik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088290)
Gereken neyse yapın. Bunda bişey olmadı diyecek diğerinde bişey olmadı diyecek daha büyük dolandırma teşebbüsü yapacak. Şimdiden aklı başına gelsin

Alıntı:

tasarti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088294)
ya 30 tl için adam mı dolandırılır? Bu kadar mı düştü insanlar ? Gerçekten nedir bu ya. 1 lira bile olsa git şikayet et hocam. Geçmiş olsun

Alıntı:

mahmutk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088296)
30 lira icin uğraştığınıza değmez daha önce benimde başıma geldi geldiğinde ise nasıl güvendim ben buna demekle yetinmiştim hatayı kendimde bulmuştum yani

Alıntı:

white35 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088297)
Aynı gün savcılığa verirdim.

Yarın erkenden işlemleri başlatacağım. Vakit kaybetmek istemiyorum.

Larkolog 17-01-2018 23:28:27

Eğer şikay ederseniz en iyisini yapmış olursunuz.

mamifilm 17-01-2018 23:28:36

Peşini bırakmayın hocam, böyle hadsizlerin hadlerini bildirmek gerekiyor.

tarantula901 17-01-2018 23:33:31

Forum dışımı dolandırıldınız? Bu sitede get olayı gelse çok güzel olacak.

recepasann 17-01-2018 23:34:57

Alıntı:

tarantula901 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088363)
Forum dışımı dolandırıldınız? Bu sitede get olayı gelse çok güzel olacak.

Evet hocam, forum içi olsaydı şikayet açardım :)

tarantula901 17-01-2018 23:42:41

Alıntı:

recepasann Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088367)
Evet hocam, forum içi olsaydı şikayet açardım :)

Farkındayım sadece söyliyeyim dedim :D Bence hakkınızı arayın ufakda olsa bugun böyle yapan yarın neler yapmaz küçükken başını ezmek lazım böylelerin.

recepasann 17-01-2018 23:52:22

Alıntı:

tarantula901 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088392)
Farkındayım sadece söyliyeyim dedim :D Bence hakkınızı arayın ufakda olsa bugun böyle yapan yarın neler yapmaz küçükken başını ezmek lazım böylelerin.

Aynen hocam :D Önceden korkuttum böyle bişi yaparsan avuaktları başına salarım diye. Sanatçıyım filan dedim. :D
wikipedia linki atsam inanır mıydı acaba :D

Turklotus 17-01-2018 23:53:22

nasıl oldu bu

tarantula901 17-01-2018 23:53:46

Alıntı:

recepasann Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088428)
Aynen hocam :D Önceden korkuttum böyle bişi yaparsan avuaktları başına salarım diye. Sanatçıyım filan dedim. :D
wikipedia linki atsam inanır mıydı acaba :D

Hahaha :D

recepasann 17-01-2018 23:55:01

Alıntı:

Turklotus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088432)
nasıl oldu bu

Hocam facebook dan konuşuldu, daha sonra whatsapp dan konuştuk. Ödemeyi gönderdim ve beni her yerden engelledi :)

Turklotus 17-01-2018 23:56:35

Alıntı:

recepasann Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088441)
Hocam facebook dan konuşuldu, daha sonra whatsapp dan konuştuk. Ödemeyi gönderdim ve beni her yerden engelledi :)

Siber suçlara şikayet edin bence hocam. küçük yaşta böyle yapıyorsa büyüyünce neler yapar

recepasann 17-01-2018 23:58:14

Alıntı:

Turklotus Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088448)
Siber suçlara şikayet edin bence hocam. küçük yaşta böyle yapıyorsa büyüyünce neler yapar

Aynı kanıdayım hocam. Kanıtları ss aldım, whatsapp mesajlarını döküman haline getirdim. Yanımda bilgisayarı ve whatsapp ın kurulu olduğu cihazı da eleteceğim bakalım :) ne olur ne olmaz.

HostWrite 18-01-2018 00:05:13

Hocam ne için ödeme yapmıştınız ? En çok bunu merak ettim çocuk deyince :D

denizarkann11 18-01-2018 00:10:58

Savcılıktan takipsizlik kararı çıkar belki fakat dolandıran kişiye tebliğ yapılacağı için hem kendisi hemde ailesi bütün bilgisayar faaliyeterini engeller ve bu saatten sonra bir şey yapamaz zaten, sonucu ne olursa olsun başvurunuzu yapın

recepasann 18-01-2018 00:13:45

Alıntı:

denizarkann11 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088496)
Savcılıktan takipsizlik kararı çıkar belki fakat dolandıran kişiye tebliğ yapılacağı için hem kendisi hemde ailesi bütün bilgisayar faaliyeterini engeller ve bu saatten sonra bir şey yapamaz zaten, sonucu ne olursa olsun başvurunuzu yapın

Takipsizlik kararı neden çıksın ki hocam. Bütün kanıtlar mevcut.Yaptığı şey bir suç.

Euros 18-01-2018 00:47:53

Kimseyi kırmam istemem fakat burada size gaz veriyorlar. Ben hemen dava ederdim diyenler hayatlarında 1 defa adliyeye gidip hak hukuk arıyor olsaydı ben birini internet işleri ile alakalı dava etmeye adliyeye ve karakola gittiğimde polisler ve adliyedeki insanlar biraz olsun bu işlerden anlardı. Çünkü daha önce buna benzer şikayetler gelmiş olurdu.

Kimsenin kimseyi dava ettiği yok, devlet halen bu internet işlerine yabancı. Siz ne derseniz dilekçenize onu yazacaklar, 3-4 seneye de mahkemesi olacak. Sabahın 8inde 10unda güzel uykunuzdan uyanıp birde hangi adliyeden hak aramaya başladıysanız oraya gidip ifade vereceksiniz.

Birde tüm bunların üzerine karşı taraf davaya gelmeyip giden birtek siz olduğunuzda insan davacı olmasına rağmen, acaba bu suçu ben mi işledim diye düşünüyor.

Bırakın çocuk 30 lirasını güzel güzel yesin, adliyedeki sizinle ilgilenecek beyefendiler hanımefendiler çaylarını yudumlamaya ve öğle molasını beklemeye devam etsin, polisler de Youtube'da gezmeye devam etsin.

recepasann 18-01-2018 01:06:53

Alıntı:

Euros Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088600)
Kimseyi kırmam istemem fakat burada size gaz veriyorlar. Ben hemen dava ederdim diyenler hayatlarında 1 defa adliyeye gidip hak hukuk arıyor olsaydı ben birini internet işleri ile alakalı dava etmeye adliyeye ve karakola gittiğimde polisler ve adliyedeki insanlar biraz olsun bu işlerden anlardı. Çünkü daha önce buna benzer şikayetler gelmiş olurdu.

Kimsenin kimseyi dava ettiği yok, devlet halen bu internet işlerine yabancı. Siz ne derseniz dilekçenize onu yazacaklar, 3-4 seneye de mahkemesi olacak. Sabahın 8inde 10unda güzel uykunuzdan uyanıp birde hangi adliyeden hak aramaya başladıysanız oraya gidip ifade vereceksiniz.

Birde tüm bunların üzerine karşı taraf davaya gelmeyip giden birtek siz olduğunuzda insan davacı olmasına rağmen, acaba bu suçu ben mi işledim diye düşünüyor.

Bırakın çocuk 30 lirasını güzel güzel yesin, adliyedeki sizinle ilgilenecek beyefendiler hanımefendiler çaylarını yudumlamaya ve öğle molasını beklemeye devam etsin, polisler de Youtube'da gezmeye devam etsin.

Hocam ben bir öğrenciyim, benim için 30 tl az bir ücret değil. Ne olursa olsun hakkımı arayacağım. Sonradan keşke demek istemiyorum. Ben Hakkımı aramaya kalktığımda geçen ay stajdan atıldım :)

EditAbi 18-01-2018 01:11:01

Ben burada iki kişi tarafından 200 - 300 dolandırıldım burayı da gelip okurlar kesin, ne yaparsan yap anlamazlar suratları, onurları, gururları, haysiyetleri yok savcılığa versenizde o parayı alsanız sonuç onlar adına değişmeyecektir kanıbozuk, sütübozuk olmak atadan gelir onun için bence ilk sefere mahsus sadaka gibi görün ama diğer işlerinizde bu ******** ordusu aklınıza gelsin ona göre iş yapın.

Geçmiş olsun. Diğer şerefsizlerinde bir yerlerinden çıksın.

Salimkol2018 18-01-2018 01:11:20

Kırmak istemem
 
Alıntı:

recepasann Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088640)
Hocam ben bir öğrenciyim, benim için 30 tl az bir ücret değil. Ne olursa olsun hakkımı arayacağım. Sonradan keşke demek istemiyorum. Ben Hakkımı aramaya kalktığımda geçen ay stajdan atıldım :)

Ama o 30 lira 18 yaşından küçük bir çocuğa gittiyse geri alamazsınız

senturksun 18-01-2018 01:11:24

Alıntı:

recepasann Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088504)
Takipsizlik kararı neden çıksın ki hocam. Bütün kanıtlar mevcut.Yaptığı şey bir suç.



Yaşı küçük olduğu için muhtemel,ama vazgeçme sakın. Git dilekçe ve kanıtları ödeme belgesini ve ayrinti bildir. En azından siciline işlenir


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

recepasann 18-01-2018 01:16:59

Alıntı:

Salimkol2018 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088649)
Ama o 30 lira 18 yaşından küçük bir çocuğa gittiyse geri alamazsınız

Parasında değilim, ben hakkımı savunacağım. Biraz akıllanır belki. Ailesi bakalım ne yapacak.

jRMix 18-01-2018 01:37:38

Noterden ihtar çekilse herhalde aslı astarını geçecektir. Yada bir arkadaşınızı avukat gibi aratarak daha kısa bir yoldan işinizi halledebilirsiniz.

Çocuğun yaptığına doğru demiyorum çok yanlış ama olurda dediğiniz gibi gerçekten iş mahkemeye giderse hem sicil hemde aile içi olarak çocuk zarar görecektir. (Çocuk diyoruz ama ben 15 yaş altı için konuşuyorum.)
Şahsi fikrim en yapıcı şekilde olayı çözmeniz yönünde olur.

recepasann 18-01-2018 01:53:28

Alıntı:

jRMix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088751)
Noterden ihtar çekilse herhalde aslı astarını geçecektir. Yada bir arkadaşınızı avukat gibi aratarak daha kısa bir yoldan işinizi halledebilirsiniz.

Çocuğun yaptığına doğru demiyorum çok yanlış ama olurda dediğiniz gibi gerçekten iş mahkemeye giderse hem sicil hemde aile içi olarak çocuk zarar görecektir. (Çocuk diyoruz ama ben 15 yaş altı için konuşuyorum.)
Şahsi fikrim en yapıcı şekilde olayı çözmeniz yönünde olur.

Uyardım hocam ücreti göndermeden. 16 yaşında olması lazım.

ArMa_07 18-01-2018 02:25:46

3500 lira dolandirildm. Sikayetci oldum. Banka dekontunu , ici bos gelen kargoyu , mesajlari savci beye sunduk. Hic ilgilenilmedi dosya kapandi. Soguk su icicez. Umarim isini iyi yapan bir savciya denk gelirsiniz.

robben678 18-01-2018 04:10:06

Alıntı:

tasarti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088294)
ya 30 tl için adam mı dolandırılır? Bu kadar mı düştü insanlar ? Gerçekten nedir bu ya. 1 lira bile olsa git şikayet et hocam. Geçmiş olsun

2 gün önce güvenlikli kameralı sitemizde, kapımın önündeki (6. katta oturuyorum) kedili minnoş paspasım çalındı abi. Olmaz olmaz demeyin yani, insanların gerçekten sorunları var. Bunu çok iyi anladım...

Lordbey 18-01-2018 04:19:52

Seninde başına gelmeyen kalmadı forumda ya hu. git bir abdest felan al.. işten kovulursun burda dolandırılırsın burda yazarsın insanların vaktini çok fazla tüketiyorsun..

patlican 18-01-2018 09:44:06

Alıntı:

Gigrafik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088290)
Gereken neyse yapın. Bunda bişey olmadı diyecek diğerinde bişey olmadı diyecek daha büyük dolandırma teşebbüsü yapacak. Şimdiden aklı başına gelsin

Alıntı:

tasarti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088294)
ya 30 tl için adam mı dolandırılır? Bu kadar mı düştü insanlar ? Gerçekten nedir bu ya. 1 lira bile olsa git şikayet et hocam. Geçmiş olsun

Alıntı:

mahmutk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088296)
30 lira icin uğraştığınıza değmez daha önce benimde başıma geldi geldiğinde ise nasıl güvendim ben buna demekle yetinmiştim hatayı kendimde bulmuştum yani

Alıntı:

white35 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088297)
Aynı gün savcılığa verirdim.

Alıntı:

recepasann Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088300)
Yarın erkenden işlemleri başlatacağım. Vakit kaybetmek istemiyorum.

Alıntı:

Larkolog Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088341)
Eğer şikay ederseniz en iyisini yapmış olursunuz.

Alıntı:

tarantula901 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088363)
Forum dışımı dolandırıldınız? Bu sitede get olayı gelse çok güzel olacak.

Alıntı:

recepasann Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088367)
Evet hocam, forum içi olsaydı şikayet açardım :)

Alıntı:

tarantula901 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088392)
Farkındayım sadece söyliyeyim dedim :D Bence hakkınızı arayın ufakda olsa bugun böyle yapan yarın neler yapmaz küçükken başını ezmek lazım böylelerin.

Alıntı:

recepasann Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088441)
Hocam facebook dan konuşuldu, daha sonra whatsapp dan konuştuk. Ödemeyi gönderdim ve beni her yerden engelledi :)

Alıntı:

ArMa_07 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073088876)
3500 lira dolandirildm. Sikayetci oldum. Banka dekontunu , ici bos gelen kargoyu , mesajlari savci beye sunduk. Hic ilgilenilmedi dosya kapandi. Soguk su icicez. Umarim isini iyi yapan bir savciya denk gelirsiniz.

geçmiş olsun bende forum içi dolandırıldım fakat *********** şahıs 1 ay ceza aldı sadece. şuan banı açık geziyor

ipekBilisim 18-01-2018 09:49:17

Bence 30 TL için şikayet etmeyin. Eğer aynı şehirdeyseniz kendiniz onu bulmaya çalışın.

glacher 18-01-2018 10:12:50

Savclığa git gel yol parası kahvaltı parası çay parası cart curt birde burdan bak olaya :D 30 lira için ne kadar değer bilmiyorum artık

Befo 18-01-2018 10:19:11

Büyük ihtimalle yaşı baya küçüktür. Annesine babasına ulaşıp şikayet et. Savcı falan uğraşma

Extralarge 18-01-2018 10:27:18

Alıntı:

Lordbey Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073089014)
Seninde başına gelmeyen kalmadı forumda ya hu. git bir abdest felan al.. işten kovulursun burda dolandırılırsın burda yazarsın insanların vaktini çok fazla tüketiyorsun..

Değişik bir bakış açısı :confused:

recepasann 18-01-2018 11:24:02

Alıntı:

glacher Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073089311)
Savclığa git gel yol parası kahvaltı parası çay parası cart curt birde burdan bak olaya :D 30 lira için ne kadar değer bilmiyorum artık

Adliye 10 dk yürüme mesafesinde hocam :)

AtomCmyLMz 18-01-2018 11:32:45

Ortaokul zamanlarımda "Knight Online" diye bir oyun meşhur olmuştu. Bu oyunda da değerli eşyaları TL ile bile satabiliyordunuz. O dönem tanıdığım birisi çok fazla meblağ etmeyecek (hatırladığım kadarıyla şimdiki 100 TL'den daha düşüktü) eşya çalmıştı benden. Yaşım 18'den küçük olduğu için bir şey yapamayacağım diye düşündü. Gittim babasına ve annesine olanları anlattım, en son çocuğun okula her yeri mor hâlde geldiğini hatırlıyorum. Tabi eşyam da ertesi gece hesabıma geri geldi :D Burada kim ne atar kim ne tutar bilemiyorum, ancak bu yaşta küçükten dolandırmaya başlayanların sonu hayra alamet değil. Mümkünse siciline işlettirin, ilerleyen yıllarda sıkıntısını o çeksin.

MesutCan 18-01-2018 11:37:13

Hocam bence şikayette bulunmayın, hiç ciddi bir arkadaşınız yok mu? Arayıp böyle böyle avukatlık bürosundan arıyorum, hakkınızda savcılığa suç duyurusunda bulunulacak vs. vs. gibisinden bişeyler denilse? Biliyorum bu yasak suç hatta ama 30 lira için mahkemeye gidilmez. Sonuçta çocuğun korkup bir daha yapmaması önemli olan

recepasann 18-01-2018 11:38:39

Alıntı:

semmajans Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073089557)
Hocam bence şikayette bulunmayın, hiç ciddi bir arkadaşınız yok mu? Arayıp böyle böyle avukatlık bürosundan arıyorum, hakkınızda savcılığa suç duyurusunda bulunulacak vs. vs. gibisinden bişeyler denilse? Biliyorum bu yasak suç hatta ama 30 lira için mahkemeye gidilmez. Sonuçta çocuğun korkup bir daha yapmaması önemli olan

Korkutma işini annesinin ve babasının yapacağını düşünüyorum. Ben gerekli işlemleri başlatıyım da, gerisi allah kerim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:04:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.