![]() |
Bir çocuk tarafından dolandırıldım. Bir hizmet karşılığı 30 tl attım ve çocuk her yerden engelledi. Yarın gerekli işlemleri yapmayı düşünüyorum. Siz ne yapardınız? Kendisini uyarmıştım. ----GÜNCELLEME---- Gerekli evrakları hazırladım, o sırada işlerim olduğu için vermemiştim. Dün akşam stolk yaparak akrabalarindan birine ulastim bugün geri döndü ve olayi anlattım. Aradan 2 saat sonra çocuk engelleri kaldırdı ve hesabı teslim etti. Babasına söyleyememi istedi :) Babasi Hilal bıyıklı bir abimiz. Epey bir korkuyor babasından anlaşılan :) |
Gereken neyse yapın. Bunda bişey olmadı diyecek diğerinde bişey olmadı diyecek daha büyük dolandırma teşebbüsü yapacak. Şimdiden aklı başına gelsin |
ya 30 tl için adam mı dolandırılır? Bu kadar mı düştü insanlar ? Gerçekten nedir bu ya. 1 lira bile olsa git şikayet et hocam. Geçmiş olsun |
30 lira icin uğraştığınıza değmez daha önce benimde başıma geldi geldiğinde ise nasıl güvendim ben buna demekle yetinmiştim hatayı kendimde bulmuştum yani |
Aynı gün savcılığa verirdim. |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Eğer şikay ederseniz en iyisini yapmış olursunuz. |
Peşini bırakmayın hocam, böyle hadsizlerin hadlerini bildirmek gerekiyor. |
Forum dışımı dolandırıldınız? Bu sitede get olayı gelse çok güzel olacak. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
wikipedia linki atsam inanır mıydı acaba :D |
nasıl oldu bu |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hocam ne için ödeme yapmıştınız ? En çok bunu merak ettim çocuk deyince :D |
Savcılıktan takipsizlik kararı çıkar belki fakat dolandıran kişiye tebliğ yapılacağı için hem kendisi hemde ailesi bütün bilgisayar faaliyeterini engeller ve bu saatten sonra bir şey yapamaz zaten, sonucu ne olursa olsun başvurunuzu yapın |
Alıntı:
|
Kimseyi kırmam istemem fakat burada size gaz veriyorlar. Ben hemen dava ederdim diyenler hayatlarında 1 defa adliyeye gidip hak hukuk arıyor olsaydı ben birini internet işleri ile alakalı dava etmeye adliyeye ve karakola gittiğimde polisler ve adliyedeki insanlar biraz olsun bu işlerden anlardı. Çünkü daha önce buna benzer şikayetler gelmiş olurdu. Kimsenin kimseyi dava ettiği yok, devlet halen bu internet işlerine yabancı. Siz ne derseniz dilekçenize onu yazacaklar, 3-4 seneye de mahkemesi olacak. Sabahın 8inde 10unda güzel uykunuzdan uyanıp birde hangi adliyeden hak aramaya başladıysanız oraya gidip ifade vereceksiniz. Birde tüm bunların üzerine karşı taraf davaya gelmeyip giden birtek siz olduğunuzda insan davacı olmasına rağmen, acaba bu suçu ben mi işledim diye düşünüyor. Bırakın çocuk 30 lirasını güzel güzel yesin, adliyedeki sizinle ilgilenecek beyefendiler hanımefendiler çaylarını yudumlamaya ve öğle molasını beklemeye devam etsin, polisler de Youtube'da gezmeye devam etsin. |
Alıntı:
|
Ben burada iki kişi tarafından 200 - 300 dolandırıldım burayı da gelip okurlar kesin, ne yaparsan yap anlamazlar suratları, onurları, gururları, haysiyetleri yok savcılığa versenizde o parayı alsanız sonuç onlar adına değişmeyecektir kanıbozuk, sütübozuk olmak atadan gelir onun için bence ilk sefere mahsus sadaka gibi görün ama diğer işlerinizde bu ******** ordusu aklınıza gelsin ona göre iş yapın. Geçmiş olsun. Diğer şerefsizlerinde bir yerlerinden çıksın. |
Kırmak istemem Alıntı:
|
Alıntı:
Yaşı küçük olduğu için muhtemel,ama vazgeçme sakın. Git dilekçe ve kanıtları ödeme belgesini ve ayrinti bildir. En azından siciline işlenir Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
Alıntı:
|
Noterden ihtar çekilse herhalde aslı astarını geçecektir. Yada bir arkadaşınızı avukat gibi aratarak daha kısa bir yoldan işinizi halledebilirsiniz. Çocuğun yaptığına doğru demiyorum çok yanlış ama olurda dediğiniz gibi gerçekten iş mahkemeye giderse hem sicil hemde aile içi olarak çocuk zarar görecektir. (Çocuk diyoruz ama ben 15 yaş altı için konuşuyorum.) Şahsi fikrim en yapıcı şekilde olayı çözmeniz yönünde olur. |
Alıntı:
|
3500 lira dolandirildm. Sikayetci oldum. Banka dekontunu , ici bos gelen kargoyu , mesajlari savci beye sunduk. Hic ilgilenilmedi dosya kapandi. Soguk su icicez. Umarim isini iyi yapan bir savciya denk gelirsiniz. |
Alıntı:
|
Seninde başına gelmeyen kalmadı forumda ya hu. git bir abdest felan al.. işten kovulursun burda dolandırılırsın burda yazarsın insanların vaktini çok fazla tüketiyorsun.. |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Bence 30 TL için şikayet etmeyin. Eğer aynı şehirdeyseniz kendiniz onu bulmaya çalışın. |
Savclığa git gel yol parası kahvaltı parası çay parası cart curt birde burdan bak olaya :D 30 lira için ne kadar değer bilmiyorum artık |
Büyük ihtimalle yaşı baya küçüktür. Annesine babasına ulaşıp şikayet et. Savcı falan uğraşma |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Ortaokul zamanlarımda "Knight Online" diye bir oyun meşhur olmuştu. Bu oyunda da değerli eşyaları TL ile bile satabiliyordunuz. O dönem tanıdığım birisi çok fazla meblağ etmeyecek (hatırladığım kadarıyla şimdiki 100 TL'den daha düşüktü) eşya çalmıştı benden. Yaşım 18'den küçük olduğu için bir şey yapamayacağım diye düşündü. Gittim babasına ve annesine olanları anlattım, en son çocuğun okula her yeri mor hâlde geldiğini hatırlıyorum. Tabi eşyam da ertesi gece hesabıma geri geldi :D Burada kim ne atar kim ne tutar bilemiyorum, ancak bu yaşta küçükten dolandırmaya başlayanların sonu hayra alamet değil. Mümkünse siciline işlettirin, ilerleyen yıllarda sıkıntısını o çeksin. |
Hocam bence şikayette bulunmayın, hiç ciddi bir arkadaşınız yok mu? Arayıp böyle böyle avukatlık bürosundan arıyorum, hakkınızda savcılığa suç duyurusunda bulunulacak vs. vs. gibisinden bişeyler denilse? Biliyorum bu yasak suç hatta ama 30 lira için mahkemeye gidilmez. Sonuçta çocuğun korkup bir daha yapmaması önemli olan |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:04:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.