![]() |
Alıntı:
|
ben eskiden sözlük okurdum, büyük oranla ingilizcem gelişmişti fakat pratik yapmadığım için unutma seviyesine geldim. gramar ve kelimelerin anlamlarını bilmek önemli not: ingilizce konuşanı anlıyorum fakat konuşamıyorum hastalığına yakalandım :D |
hocam bunlar anlamana yönelik olan şeyler hangi şehirdesin belirtmemişsin ama speaking klüpleri var gramer derslerine katılmadan sadece speakinglere katılıyorsun yabancı hocalarla hem fiyatı da oldukça uygun oluyor aynı zamanda bunlara katılmanızı tavsiye ederim ki speaking iniz gelişsin yoksa " ya ben anlıyorum ama konuşamıyorum " olayı başlar |
Usalearns.org diye site vardı teldeyim bakamadim bi bak açık ve ücretsiz devam ediyorsa işine yarar |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:58:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.