R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   2014 - 2015 Sezonu İddaa Kuponları Topiği (https://www.r10.net/off-topic/1295190-2014-2015-sezonu-iddaa-kuponlari-topigi.html)

aLKaDraZ 09-03-2015 14:34:27

Bugün yapacağım kuponlar. Herkeze bol sans :)

[img=http://s22.postimg.org/4vdk8azj1/kupon1.jpg]

[img=http://s10.postimg.org/kwvdjcbad/kupon2.jpg]

GuNGoRv 09-03-2015 14:59:05

Alıntı:

aLKaDraZ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070227494)

Abi sen bet yapıyomuydun :D

maviuan 09-03-2015 15:05:57

Fener galatasarayı parçalar bugün baskette :) Galatasarayın bir sürü oyuncusu yok.

aLKaDraZ 09-03-2015 15:08:19

Alıntı:

GuNGoRv Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070227566)
Abi sen bet yapıyomuydun :D

@GuNGoRv yıllardır oynarım iddaa :) Benimki biraz karışık ama analiz ederek yapıyorum. Mesala kimin kazanıp kazanamayacağını gauss metodu ile kovaryans analizinden elde ediyorum. Tabi başka şeylerde var. Örnek bir caps verim sana :D Yani hem hobi hemde acaba bilinebilirmi v.s. iddaa üstüne çok fazla kafa yordum oranları veri madenciliği ile analiz bile ettim.Aşağıdaki programı ben kodladım ve şuan öne göre yapıyorum analizleri. Tabi herkez gibi bizde yatıyoruz aradada kazanıyoruz :)

https://i.hizliresim.com/zmO0Rj.jpg

GuNGoRv 09-03-2015 15:48:45

Alıntı:

aLKaDraZ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070227592)
@GuNGoRv yıllardır oynarım iddaa :) Benimki biraz karışık ama analiz ederek yapıyorum. Mesala kimin kazanıp kazanamayacağını gauss metodu ile kovaryans analizinden elde ediyorum. Tabi başka şeylerde var. Örnek bir caps verim sana :D Yani hem hobi hemde acaba bilinebilirmi v.s. iddaa üstüne çok fazla kafa yordum oranları veri madenciliği ile analiz bile ettim.Aşağıdaki programı ben kodladım ve şuan öne göre yapıyorum analizleri. Tabi herkez gibi bizde yatıyoruz aradada kazanıyoruz :)

https://i.hizliresim.com/zmO0Rj.jpg

Abi zaten mesajı görünce kesin analiz için program oluşturmuş demiştim :D

cepoyunz 10-03-2015 12:23:25

701 ve 711 kodlu maçı banko olarak işaretleyip , 703 kodlu maçıda ms 1-2 olarak işaretleyin. Bu şekilde sadece 2 maç oynamış olacaksınız :) :D 6 ya 30 vermekte. En azından bu 30 tl ile sonra ki günler 4-5 kupon daha yaparsınız. 2 maçında üst olacağına güveniyorum ;)

https://i.hizliresim.com/22WbBL.png

Premium_Satis 10-03-2015 23:44:42

3te 3 yapacaktık, yattığım maç şaka gibi. allah onların evlerine ateşler salsın...

https://i.hizliresim.com/AANAnv.jpg

MeLaNKoLia 11-03-2015 23:44:18

yarin besitkas ne yapar?

AdPengu 12-03-2015 09:25:40

Alıntı:

MeLaNKoLia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070236602)
yarin besitkas ne yapar?

besitkas :(

Bence yenilecek bu sefer.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:59:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.