R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   2014 - 2015 Sezonu İddaa Kuponları Topiği (https://www.r10.net/off-topic/1295190-2014-2015-sezonu-iddaa-kuponlari-topigi.html)

Gocmen 14-02-2015 20:53:17

Bundan sonra Real'e oynarsam elim kırılsın. Kaç kişinin kuponunu yatırdı hesabı belli değil.

https://i.hizliresim.com/blyRB8.png

ALem 14-02-2015 21:19:15

tam rivalo'dan para çektim tempobet'e yükleyecektim mesajlarınızı gördüm.

Alıntı:

calvinklein Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070147255)
perabetten oynuyorum . havale ile para yatırıp havale ile hemen çekiyorum . bonusları falan çok iyi.

tempobet amalelikmiş sonradan öğrendim

hayırdır hocam neden tempobetten vazgeçtin. gerçi bende eskisine oranla artık hiç girmiyorum diğer sitelerle arasında bi fark kalmadı oran bakımından yine ama işte canlıda çeşitlilik olduğundan giriyorum. Parabet nasıl? yarın öbürgün kapanmasın diyecektim google'dan arayınca engellenmiş galiba üstelik perabet1 bile :D demekki önceden de engel yemiş :o geçsem mi bende kararsız kaldım şimdi :o
Alıntı:

GuNGoRv Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070147793)
Aynen çektim bende tempodan parayı perabete geçtim :D

Sen niye çektin ki :D

Milano 14-02-2015 21:21:23

Alıntı:

Gocmen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070151676)
Bundan sonra Real'e oynarsam elim kırılsın. Kaç kişinin kuponunu yatırdı hesabı belli değil.

https://i.hizliresim.com/blyRB8.png

Benide yatırdı :( Ama ilk yarı hakem net 1 penaltı yedi ve tehlikeli yerlerdeki faullerini vermedi.

Gocmen 14-02-2015 21:22:40

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070151749)
Benide yatırdı :( Ama ilk yarı hakem net 1 penaltı yedi ve tehlikeli yerlerdeki faullerini vermedi.

Bugün en sürpriz maçım Wolfsburg geldi bu maçtan yattım. Wolfsburg garantiydi aslında ama 90'da attılar bunlar bi gol daha atamadılar.

PoyrazHosting 14-02-2015 21:37:44

https://i.hizliresim.com/oAEaqm.jpg

NarkozFB! 14-02-2015 22:00:56

Beyler yarın için kupon var mı ?

MeLaNKoLia 14-02-2015 22:39:22

Besiktas - Bursa
Trabzon- basaksehir

Bjk ve ts e basasim var. Ama BJK bursa zorlu olucak

Ne olur sizce?

Bugun FB 1.60 orana bin euro basinca guzel oldu :D

Milano 14-02-2015 23:43:10

http://i.imgur.com/LpGLxjp.png
http://i.imgur.com/krpRemx.png
http://i.imgur.com/prDc8Cs.png
http://i.imgur.com/Rmq5CIr.png

Yatanlar hep tek sayı olur mu ya :(
Çok fena sinirliyim :D

NarkozFB! 14-02-2015 23:49:43

Alıntı:

MeLaNKoLia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070151990)
Besiktas - Bursa
Trabzon- basaksehir

Bjk ve ts e basasim var. Ama BJK bursa zorlu olucak

Ne olur sizce?

Bugun FB 1.60 orana bin euro basinca guzel oldu :D

Bursa alır bence o maçı


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:31:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.