![]() |
Alıntı:
|
Arkadaşlar geceleri Blackjack oynayan varsa skype'den eklesin beni :) Tek zevki çıkmıyor BJ Nin :) nalpagutt.oguzhan |
|
Swindon - Luton - Grimsby - Halifax Luton maçından çekiniyorum. BOL ŞANSLAR. |
|
Alıntı:
|
Kupa maçlarının alayı atv için satışta :) Hiç bir grupta çıkan daha garanti değil maçlar izlensin diye olaylar olaylar :) |
Bu ay tek maçtan o kadar çok kupon yattı ki şevkim kırıldı :D http://i.imgur.com/PdBgde4.png Son 7 dk sayı çıkmadı nerdeyse 10 sayıdan yattı. http://i.imgur.com/z68Z12i.png Son 5dk beraberlik vardı 18 sayı fark yediler. http://i.imgur.com/Uun3tSK.png 4-5 tane gol kaçtı. Boş kaleye atamadılar. http://i.imgur.com/psQOpw9.png Bizim takım öndeydi son per kahvemi yudumluyorum tuttu diye bom oldu. http://prntscr.com/5mzdcy http://i.imgur.com/glTZkuX.png Leverkusen maçına oynamam birdaha bu maç 1,5 üst olmadıysa hiç bir maç olmaz. http://i.imgur.com/7pf92bA.png Bakın bu en güzeli 75 dk 1 gol var 3,5 alt diyorum. 85 dk dan sonra 3-4 gol atılıyor 1.08 den yatıyoruz |
http://i.imgur.com/BNCYSyy.png Paylaşmakta geç kaldım ama yeni başladı maçlar.. stoke, chealse maçı gibi yine bırakmadı kazanayım :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:05:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.