R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   2014 - 2015 Sezonu İddaa Kuponları Topiği (https://www.r10.net/off-topic/1295190-2014-2015-sezonu-iddaa-kuponlari-topigi.html)

DarthWorm 26-12-2014 17:29:15

Alıntı:

myaweb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069971877)
Analiz yapıp hazırladığım maçlardır. İçinden seçip oynayabilirsiniz :)
https://i.hizliresim.com/7VME2m.png

Geçmiş olsun hocam sistem yapsaydınız iyimiş

nalpagutt 26-12-2014 19:30:31

Arkadaşlar geceleri Blackjack oynayan varsa skype'den eklesin beni :) Tek zevki çıkmıyor BJ Nin :)

nalpagutt.oguzhan

sekiL 28-12-2014 12:12:18

Arkadaşlar içinden seçip oynayabilirsiniz. Bol şans.

http://i.imgur.com/lMW9Cf2.png

Yatirim 28-12-2014 15:53:37

Swindon - Luton - Grimsby - Halifax

Luton maçından çekiniyorum.

BOL ŞANSLAR.

UstaUser 28-12-2014 18:41:51

Ne olur?

https://i.hizliresim.com/oY3Egb.png

Ekleme: Nasıl yatar bu kupon ya!!!

elfuelektronik 30-12-2014 18:29:42

Alıntı:

UstaUser Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069981319)
Ne olur?

https://i.hizliresim.com/oY3Egb.png

Ekleme: Nasıl yatar bu kupon ya!!!

geçmiş olsun, mükemmel kupon yapmisin ;)

GuNGoRv 31-12-2014 14:44:25

Kupa maçlarının alayı atv için satışta :) Hiç bir grupta çıkan daha garanti değil maçlar izlensin diye olaylar olaylar :)

extraman 31-12-2014 16:02:25

Bu ay tek maçtan o kadar çok kupon yattı ki şevkim kırıldı :D

http://i.imgur.com/PdBgde4.png

Son 7 dk sayı çıkmadı nerdeyse 10 sayıdan yattı.

http://i.imgur.com/z68Z12i.png

Son 5dk beraberlik vardı 18 sayı fark yediler.

http://i.imgur.com/Uun3tSK.png

4-5 tane gol kaçtı. Boş kaleye atamadılar.

http://i.imgur.com/psQOpw9.png

Bizim takım öndeydi son per kahvemi yudumluyorum tuttu diye bom oldu.

http://prntscr.com/5mzdcy

http://i.imgur.com/glTZkuX.png

Leverkusen maçına oynamam birdaha bu maç 1,5 üst olmadıysa hiç bir maç olmaz.

http://i.imgur.com/7pf92bA.png

Bakın bu en güzeli 75 dk 1 gol var 3,5 alt diyorum. 85 dk dan sonra 3-4 gol atılıyor 1.08 den yatıyoruz

BurakKeskin 01-01-2015 17:07:12

http://i.imgur.com/BNCYSyy.png

Paylaşmakta geç kaldım ama yeni başladı maçlar..
stoke, chealse maçı gibi yine bırakmadı kazanayım :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:05:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.