R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   2014 - 2015 Sezonu İddaa Kuponları Topiği (https://www.r10.net/off-topic/1295190-2014-2015-sezonu-iddaa-kuponlari-topigi.html)

Milano 16-12-2014 13:15:29

Alıntı:

sarfom94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069939373)
Sizin kupona ben oynadım bakayım nasıl geçecek günümüz :)

Benim tek çekingem Acc ve Real.
Acc iyi savunma yapan bir takım. Real olurda 3 atmazsa diyede çekiniyorum.

AnSaNeRi 16-12-2014 16:11:17

dikkatimi çekdi hocam genelde hep 02 çifte oynuosun zayıf takımlara
1 i tutar 2si tutarda biri mutlaka patlar. yani
ben olsam las palmasa o kadar güvenmezdim.

inş. tutturursun

sarfom94 16-12-2014 22:07:33

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069938603)
Las Palmas 02Ç
Tuzlaspor 10Ç
Nantes 1
Accrington 02Ç
Real Madrid 2
Chester İy 1

Chester gibi maçları vermem kolay kolay beyler :) Kıymetini bilin.

Ayrıca Chelsea'ye güvenmeyin. İddaa yedirmez o oranı kolay kolay.
O maç uzatmalara gider.
Modena maçıda 0 denenebilir.

Bizim kuponlar yalan oldu bile :)

Milano 16-12-2014 22:30:54

Alıntı:

sarfom94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069941047)
Bizim kuponlar yalan oldu bile :)

La chester yaktı bizi :D

Shamrain 18-12-2014 10:59:58

hadi bakalım beşiktaş :)

https://i.hizliresim.com/vQEBMr.png

Milano 18-12-2014 13:41:38

Alıntı:

Shamrain Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069945442)
hadi bakalım beşiktaş :)

https://i.hizliresim.com/vQEBMr.png

Bir süpriz olabilir keşke basmasaydınız o kadar.
Beşiktaş yoruldu. Kadrosu bu kadar tempoyu kaldırabilecek bir kadro değil.
Rize puan için asılacaktır. Ben beraberlik bekliyorum. Kazansada Beşiktaş ecel teriyle kazanacaktır.

hyPerdarKness 18-12-2014 15:01:09

mantıklı kuponu olan varsa paylaşabilir mi? Teşekkürler

Ben bi kupon yaptım ama emin olamadım not olarak kaydettim bakalım ne olur :)
https://i.hizliresim.com/31DQWM.jpg

DarthWorm 18-12-2014 22:09:14

Alıntı:

Shamrain Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069945442)
hadi bakalım beşiktaş :)

https://i.hizliresim.com/vQEBMr.png

Geçmiş olsun hocam keşke yatırmasaydınız o kadar

Shamrain 18-12-2014 22:11:51

Alıntı:

DarthWorm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069947680)
Geçmiş olsun hocam keşke yatırmasaydınız o kadar

yapacak bir şey yok :) kumar illeti. 50 tl den geldi o para, haydan gelen huya gidiyor.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:29:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.