R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   2014 - 2015 Sezonu İddaa Kuponları Topiği (https://www.r10.net/off-topic/1295190-2014-2015-sezonu-iddaa-kuponlari-topigi.html)

neto 08-12-2014 15:41:17

455 - Rostov-Arsenal = MS 1 = 1,70
456 - Eirbar-Almeria = MS 1 = 1,80
461 - G.Antep-Adana Demir = MS 2 = 2,30
472 - Southampton-Man = VAR = 1,70
473 - Verona - Sampdoria = İY 0 = 1,90

ben bunu oynadım bugün.

future 08-12-2014 15:47:32

Alıntı:

yuri1907 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069911533)
arkadaşlar kuponu değerlendirir misiniz tutma ihtimali nedir ? bence çok yüksek tek korkum schalke maçı belki berabere kalır diye düşünüyorum ??
https://i.hizliresim.com/vQoD6z.png

Bence kupondaki kritik maç napoli, son zamanlarda baya kötü grafik çiziyorlar.
Kupondaki en garanti maç da club brugge gibi.

Milano 08-12-2014 16:27:57

Alıntı:

yuri1907 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069911533)
arkadaşlar kuponu değerlendirir misiniz tutma ihtimali nedir ? bence çok yüksek tek korkum schalke maçı belki berabere kalır diye düşünüyorum ??
https://i.hizliresim.com/vQoD6z.png

Villareal garantiledi diye biliyorum.

yuri1907 08-12-2014 18:45:12

Alıntı:

future Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069911696)
Bence kupondaki kritik maç napoli, son zamanlarda baya kötü grafik çiziyorlar.
Kupondaki en garanti maç da club brugge gibi.

biraz daha araştırıp tekrar bakayım. napoliden ziyade rakibi sonuncu ve galibiyeti yok o yüzden güvendim.

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069911850)
Villareal garantiledi diye biliyorum.

yok hocam garantilemedi. 2. sırada 8 puanla kazanması lazım.
maç önerileriniz varsa beklerim :)

arsenal alır mı acaba rahat bir maç olacak onlar için 2.55 oran var :s

MeLaNKoLia 08-12-2014 20:35:43

http://prntscr.com/5emctu

kuponu degerlendirirmisiniz?

250 euro ukash var , güzel bir liste yapin tutarsa kirisiriz :)

sarfom94 08-12-2014 20:42:57

Alıntı:

MeLaNKoLia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069912713)
http://prntscr.com/5emctu

kuponu degerlendirirmisiniz?

250 euro ukash var , güzel bir liste yapin tutarsa kirisiriz :)

sen riske girme ucuzdan bize sat ukashı :D

şaka bir yana ben de tavsiye bekliyorum dün kasayı batırdım :(

MeLaNKoLia 08-12-2014 20:47:34

Alıntı:

sarfom94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069912737)
sen riske girme ucuzdan bize sat ukashı :D

şaka bir yana ben de tavsiye bekliyorum dün kasayı batırdım :(

Anlamiyorum bu idda isinden ya, ukash bol olunca oyniyim dedim :)

tutmaz diyor sorduklarim, biri tafsiye etsede oynasak

sarfom94 08-12-2014 21:04:56

Alıntı:

MeLaNKoLia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069912754)
Anlamiyorum bu idda isinden ya, ukash bol olunca oyniyim dedim :)

tutmaz diyor sorduklarim, biri tafsiye etsede oynasak

o kuponda çok maç var bir kere o yüzden çok riskli.maç sayısını düşürüp daha garanti bir kupon yapın ki şansınız artsın.

MeLaNKoLia 08-12-2014 21:09:11

Alıntı:

sarfom94 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069912805)
o kuponda çok maç var bir kere o yüzden çok riskli.maç sayısını düşürüp daha garanti bir kupon yapın ki şansınız artsın.

http://prntscr.com/5emuip

bu nasil sence?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:20:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.