R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   1,5 senelik banım hakkında bilgi (https://www.r10.net/off-topic/1283706-15-senelik-banim-hakkinda-bilgi.html)

weStarz 30-06-2014 10:09:56

1,5 senelik banım hakkında bilgi
 
Herkese merhaba,

Çoğu kişiyi tanımıyorum bile forumda baya değişmiş baya zaman geçti yaklaşık 1,5 senedir üyeliğim banlıydı. Ban sebebine geçmeden önce şöyle bir bakındım ama pek kimseyi göremedim.

mavimor adlı üye ile bir alışverişimiz olmuştu, ücreti önceden almıştım ücreti aldıktan sonra başlayacağım diye anlaşmıştık, ücreti aldım. Daha sonra çok kısa bir süre sonra ortada hiç bir şey yokken ücret iadesi istedi.

Bende bunun böyle olmaması gerektiğini savundum ve istiyorsa ise farklı bir zamanda farklı bir şekilde hizmet alabileceğini ilettim. Kısa kesiyorum anlaşamadık konu açıldı haksız görüldüm banlandım, fakat ben haklı olduğumu düşünüyordum.

Sanıyorum yaz sezonuydu tatil filan derken o şekilde sonra araya üniversite girince bende pek kurcalamadım.

Forumda DOLANDIRICI şeklinde ibareler var onun için bu açıklamayı yapıyorum.

Bu bir şikayet konusu değildir @mavirmor adlı üye ile konuştuk görüştük helalleştik bir sorun yok kendisi de çok iyi bir adama benziyor. Sadece bilgi amaçlıdır.

Herkese kolay gelsin.

aselsoft 30-06-2014 10:25:24

Nickinizi eski konularda sık sık görüyordum hocam. Tekrardan hoşgeldiniz aramıza fakat 1,5 yıl biraz fazla değil mi :)

weStarz 30-06-2014 10:32:51

Alıntı:

cakirtasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069242114)
Nickinizi eski konularda sık sık görüyordum hocam. Tekrardan hoşgeldiniz aramıza fakat 1,5 yıl biraz fazla değil mi :)

Sağol, kısmet diyelim :) zaten bir süre kodlardan uzak kalmak istiyordum fırsat oldu galiba.

WapZap 30-06-2014 11:47:01

Adam mı öldürdün 1.5 yıl ne :D

truser 30-06-2014 11:58:34

Alıntı:

WapZap Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069242454)
Adam mı öldürdün 1.5 yıl ne :D

Adam öldürme 24 yıl. sınırsız banlananlar yani nöbetlere ne demeli. :D

iphone S8 CİHAZİMDAN YAZİLDİ....

Lock53 30-06-2014 11:59:35

hapishaneden çıkanlar gibi bir konuşma olmuş :D R10 gerçek hayatamı dökülüyor anlamadım ki :D
Geçmiş olsun kardeş , aramıza hoşgeldin.

weStarz 30-06-2014 12:27:28

Alıntı:

Lock53 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069242514)
hapishaneden çıkanlar gibi bir konuşma olmuş :D R10 gerçek hayatamı dökülüyor anlamadım ki :D
Geçmiş olsun kardeş , aramıza hoşgeldin.

Yok, yok.dediğim gibi *********** mesajları okudum o yüzden, rahatsız edici bir durum dolandırmak gibi bir durum yoktu çünkü.

duskorc 30-06-2014 13:39:01

Geçmiş olsun, burada olduğun zamanları hatırlıyorum. Umarım artık daha dikkat ederek ticaret yaparsın.

weStarz 30-06-2014 14:03:31

Alıntı:

duskorc Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069243033)
Geçmiş olsun, burada olduğun zamanları hatırlıyorum. Umarım artık daha dikkat ederek ticaret yaparsın.

Eyv sağol.

Anarchist 30-06-2014 15:36:14

Eskiler eski nickleri her zaman hatırlar, Bilgisayarımı bozcam diye bi başlık açmıştınız galiba ordan hatırladım ben mesela sizi :)

weStarz 30-06-2014 15:46:30

Alıntı:

Anarchist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069243627)
Eskiler eski nickleri her zaman hatırlar, Bilgisayarımı bozcam diye bi başlık açmıştınız galiba ordan hatırladım ben mesela sizi :)

Acaba o gün neyin kafasını yaşıyormuşum aşırı alkol olabilir :D aynen doğrudur baktım şimdi.

eyv eskilerden kalanlar varmış o zaman.

torres_ 30-06-2014 15:55:28

aramıza hoşgeldiniz tekrar

benikaydet 30-06-2014 15:58:08

yeniden hoşgeldin :)

weStarz 30-06-2014 17:14:47

Herkese teşekkürler.

iLLeqaL 30-06-2014 19:23:53

Hakkınızda hayırlısı olsun hocam tanışmıyor olsak bile ben hatırlıyorum sizi konularda falan denk gelirdiniz :)
Hoşgeldiniz tekrardan.

LordHaseky 30-06-2014 20:56:31

Nickin çok aşina geliyor, hatırlıyo gibiyim off-topicte çok takılır mıydın ban yemeden önce

Jameika 30-06-2014 21:07:36

adın yabancı gelmiyor , tekrar hoş geldin

weStarz 01-07-2014 00:12:19

Alıntı:

LordHaseky Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069245061)
Nickin çok aşina geliyor, hatırlıyo gibiyim off-topicte çok takılır mıydın ban yemeden önce

off-topicde de çok takılırdm, hatırlıyor gibiyim seni :/ yanlış hatırlamıyorsam paso bir siyaset tartışması yapıyordum seninle.

corpixx 01-07-2014 00:14:33

Bende eskiden görüyordum seni ama sonra kayboldun meğersem banlıymışsın hoşgeldin hocam.

Hublot 01-07-2014 00:16:11

Alıntı:

WapZap Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069242454)
Adam mı öldürdün 1.5 yıl ne :D

banlayan moderatör'ün zevki desek..

weStarz 01-07-2014 00:27:34

Alıntı:

corpixx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069245953)
Bende eskiden görüyordum seni ama sonra kayboldun meğersem banlıymışsın hoşgeldin hocam.

Eyv birader.

Alıntı:

Hublot Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069245960)
banlayan moderatör'ün zevki desek..

Banım süresizdi ben kişi ile anlaşma sağladım geri dönmek için, her ne kadar haklı olduğumu düşünsemde ramazan vakti helallik almak istedim.

WyrusTaaruz 05-07-2014 02:00:56

geçmiş olsun Tekrar hoşgeldin.

Broon 05-07-2014 02:08:34

Eskiden forumda denk gelirdik, hoşgeldin tekrardan. Şikayet konusunuda az çok hatırlıyorum. Bu tavrı o zaman sergilesen daha iyi olurdu.

Armageddon 05-07-2014 02:13:34

Ben senin yerin de olsam helallesmezdim o kisiye tek kelime bile yazmazdım.
Cocuk oyuncagı mı bu ödeme yapıyosun sonra geri iade istiyosun.

Neyse, hakketen 1.5 sene cok fazla. iyi dayanmıssın. Tekrar hosgeldin

sinfulls 05-07-2014 04:15:13

Cezadamıydın sen ya deseydin erken tahliye ettirirdik seni :) Geçmiş olsun.

weStarz 05-07-2014 13:42:26

Alıntı:

Broon Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069266378)
Eskiden forumda denk gelirdik, hoşgeldin tekrardan. Şikayet konusunuda az çok hatırlıyorum. Bu tavrı o zaman sergilesen daha iyi olurdu.

Eyv.

Alıntı:

sinfulls Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069266755)
Cezadamıydın sen ya deseydin erken tahliye ettirirdik seni :) Geçmiş olsun.

eyv kardeşim :D görüşemiyoruz bir ara skype gönder

UMUT 05-07-2014 14:41:02

oo eski hacker değilmiydin sen :)

Fatih 05-07-2014 15:31:03

Hoşgeldiniz hocam :)

teknohaberci 05-07-2014 17:12:31

Bi tanıdık geldi nick ama hafızam zayıf ki.

sio 05-07-2014 18:50:02

Nicki hatırlıyorum. Ben hatırlıyorsam sen kesin zaten beni biliyorsundur. :p

Geçmiş olsun, bence aylardır yoktum ortalıkta döndüm yine eski dostlar buradaymış ama çok kişi yeni gelmiş. :)

Maeglin 05-07-2014 18:56:59

Hosgeldin tekrar bende iyi hatirliyorum seni :)

Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için affola

weStarz 11-07-2014 12:03:02

Alıntı:

UMUT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069268113)
oo eski hacker değilmiydin sen :)

ahaha, buralardamısın sen hala.

Alıntı:

teknohaberci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069268661)
Bi tanıdık geldi nick ama hafızam zayıf ki.

hatırlarsın yakında :D

Alıntı:

sio Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069269159)
Nicki hatırlıyorum. Ben hatırlıyorsam sen kesin zaten beni biliyorsundur. :p

Geçmiş olsun, bence aylardır yoktum ortalıkta döndüm yine eski dostlar buradaymış ama çok kişi yeni gelmiş. :)

aynen öyle olmuş :D

Abdlsmt! 11-07-2014 12:08:42

Beni unuttun mu yoksa :p
Hoşgeldin hocam, 1.5 sene oldu mu o kadar ya.

weStarz 11-07-2014 13:55:59

Alıntı:

Abdlsmt! Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069300423)
Beni unuttun mu yoksa :p
Hoşgeldin hocam, 1.5 sene oldu mu o kadar ya.

valla çıkaramadım ama oldu :D

Abdlsmt! 11-07-2014 18:39:19

Alıntı:

weStarz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069300930)
valla çıkaramadım ama oldu :D

haha :D çaktırma, bir çok konuna muhalefet olmuştum. Tekrar hoşgeldin hocam.

Nicky 11-07-2014 22:20:09

Alıntı:

cakirtasarim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069242114)
Nickinizi eski konularda sık sık görüyordum hocam. Tekrardan hoşgeldiniz aramıza fakat 1,5 yıl biraz fazla değil mi :)

Arkadaşı tanımıyorum da bazen yıllar göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor hocam. Neyse bu konuyla biraz alakasız konuştum, felsefeye sardırmadan kaçayım ben. :o

weStarz 12-07-2014 00:57:37

Alıntı:

Nicky Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069303600)
Arkadaşı tanımıyorum da bazen yıllar göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor hocam. Neyse bu konuyla biraz alakasız konuştum, felsefeye sardırmadan kaçayım ben. :o

iftardan sonra birden kan gitmiş olabilir hocam :D

saintx 13-07-2014 16:17:33

@weStarz; tekrardan hoşgeldin. :)

weStarz 26-07-2014 23:46:36

Herkese teşekkürler.

IceMachine 27-07-2014 00:03:42

Tekrardan hoşgeldiniz, keyifli forumlar.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:57:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.