![]() |
1,5 senelik banım hakkında bilgi Herkese merhaba, Çoğu kişiyi tanımıyorum bile forumda baya değişmiş baya zaman geçti yaklaşık 1,5 senedir üyeliğim banlıydı. Ban sebebine geçmeden önce şöyle bir bakındım ama pek kimseyi göremedim. mavimor adlı üye ile bir alışverişimiz olmuştu, ücreti önceden almıştım ücreti aldıktan sonra başlayacağım diye anlaşmıştık, ücreti aldım. Daha sonra çok kısa bir süre sonra ortada hiç bir şey yokken ücret iadesi istedi. Bende bunun böyle olmaması gerektiğini savundum ve istiyorsa ise farklı bir zamanda farklı bir şekilde hizmet alabileceğini ilettim. Kısa kesiyorum anlaşamadık konu açıldı haksız görüldüm banlandım, fakat ben haklı olduğumu düşünüyordum. Sanıyorum yaz sezonuydu tatil filan derken o şekilde sonra araya üniversite girince bende pek kurcalamadım. Forumda DOLANDIRICI şeklinde ibareler var onun için bu açıklamayı yapıyorum. Bu bir şikayet konusu değildir @mavirmor adlı üye ile konuştuk görüştük helalleştik bir sorun yok kendisi de çok iyi bir adama benziyor. Sadece bilgi amaçlıdır. Herkese kolay gelsin. |
Nickinizi eski konularda sık sık görüyordum hocam. Tekrardan hoşgeldiniz aramıza fakat 1,5 yıl biraz fazla değil mi :) |
Alıntı:
|
Adam mı öldürdün 1.5 yıl ne :D |
Alıntı:
iphone S8 CİHAZİMDAN YAZİLDİ.... |
hapishaneden çıkanlar gibi bir konuşma olmuş :D R10 gerçek hayatamı dökülüyor anlamadım ki :D Geçmiş olsun kardeş , aramıza hoşgeldin. |
Alıntı:
|
Geçmiş olsun, burada olduğun zamanları hatırlıyorum. Umarım artık daha dikkat ederek ticaret yaparsın. |
Alıntı:
|
Eskiler eski nickleri her zaman hatırlar, Bilgisayarımı bozcam diye bi başlık açmıştınız galiba ordan hatırladım ben mesela sizi :) |
Alıntı:
eyv eskilerden kalanlar varmış o zaman. |
aramıza hoşgeldiniz tekrar |
yeniden hoşgeldin :) |
Herkese teşekkürler. |
Hakkınızda hayırlısı olsun hocam tanışmıyor olsak bile ben hatırlıyorum sizi konularda falan denk gelirdiniz :) Hoşgeldiniz tekrardan. |
Nickin çok aşina geliyor, hatırlıyo gibiyim off-topicte çok takılır mıydın ban yemeden önce |
adın yabancı gelmiyor , tekrar hoş geldin |
Alıntı:
|
Bende eskiden görüyordum seni ama sonra kayboldun meğersem banlıymışsın hoşgeldin hocam. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
geçmiş olsun Tekrar hoşgeldin. |
Eskiden forumda denk gelirdik, hoşgeldin tekrardan. Şikayet konusunuda az çok hatırlıyorum. Bu tavrı o zaman sergilesen daha iyi olurdu. |
Ben senin yerin de olsam helallesmezdim o kisiye tek kelime bile yazmazdım. Cocuk oyuncagı mı bu ödeme yapıyosun sonra geri iade istiyosun. Neyse, hakketen 1.5 sene cok fazla. iyi dayanmıssın. Tekrar hosgeldin |
Cezadamıydın sen ya deseydin erken tahliye ettirirdik seni :) Geçmiş olsun. |
Alıntı:
Alıntı:
|
oo eski hacker değilmiydin sen :) |
Hoşgeldiniz hocam :) |
Bi tanıdık geldi nick ama hafızam zayıf ki. |
Nicki hatırlıyorum. Ben hatırlıyorsam sen kesin zaten beni biliyorsundur. :p Geçmiş olsun, bence aylardır yoktum ortalıkta döndüm yine eski dostlar buradaymış ama çok kişi yeni gelmiş. :) |
Hosgeldin tekrar bende iyi hatirliyorum seni :) Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için affola |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Beni unuttun mu yoksa :p Hoşgeldin hocam, 1.5 sene oldu mu o kadar ya. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
@weStarz; tekrardan hoşgeldin. :) |
Herkese teşekkürler. |
Tekrardan hoşgeldiniz, keyifli forumlar. Sent from my iPhone using Tapatalk |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:57:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.