R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   22:00'dan Sonra Yapılabilcek Pratik Doyurucu Öğünler (https://www.r10.net/off-topic/1114719-22-00dan-sonra-yapilabilcek-pratik-doyurucu-ogunler.html)

selimkajmer 02-09-2013 01:28:59

Salçalı tost

OptimizeSunucum 02-09-2013 01:30:34

Alıntı:

SunucuservisTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067845726)
birazdan eklerim:D foto

Her an uyuyabilirim :D

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:30:34 -->-> Daha önceki mesaj 01:29:13 --

Alıntı:

selimkajmer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067845729)
Salçalı tost

Hiç denemedim hocam ancak midem kaldırmaz gibi düşünüyorum tost halini

SunucuservisTR 02-09-2013 01:41:58

Alıntı:

OptimizeSunucum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067845730)
Her an uyuyabilirim :D

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:30:34 -->-> Daha önceki mesaj 01:29:13 --



Hiç denemedim hocam ancak midem kaldırmaz gibi düşünüyorum tost halini

yemek oldu :)

http://t1309.hizliresim.com/1f/2/s5xt1.jpg
http://u1309.hizliresim.com/1f/2/s5xtk.jpg

hadi affiyet olsun:D

Mekruh 02-09-2013 01:42:56

Ben geçen gece, ekmek arası kızartılmış biber yedim soğuk suyla birlikte iyi oldu ama biraz yanma yapıyor miğde de :D

OptimizeSunucum 02-09-2013 01:46:53

Alıntı:

SunucuservisTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067845777)

Maşallah ne çabuk :D Afiyet olsun :)

SunucuservisTR 02-09-2013 01:47:39

Alıntı:

OptimizeSunucum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067845796)
Maşallah ne çabuk :D Afiyet olsun :)

ne olcak
1 domates 1 biber 3 yumurta bitti:D

OptimizeSunucum 02-09-2013 01:47:49

Alıntı:

Mekruh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067845781)
Ben geçen gece, ekmek arası kızartılmış biber yedim soğuk suyla birlikte iyi oldu ama biraz yanma yapıyor miğde de :D

Kızartmalar zaten zararlı hele birde gece yediğimiz zaman çok kötü oluyor midemiz :)

BAROFF 02-09-2013 03:10:40

Alıntı:

OptimizeSunucum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067845445)

Geceleride bilgisayar başında iş yapınca mecburuz hocam :D aslında çok zararlıymış akşam bilmem saat kaçdan sonra yemek yenirse kalp krizi riskini yükseltiyormuş

Yemişim kalp krizini hocam kilo aldırmasa her gece 1,5 kebabın 2 dönerin belini kırardım :D neyse ben mutfağa gidiyom Allah müstahakınızı versin :cool:

PaTaTes 02-09-2013 08:37:21

Alıntı:

OsGaKa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067845238)
Arkadaşın nikini kaynatıp zeytinyağı ve baharat ekleyip çayımla içerim :D



@PaTaTes üstat alınma aman diyim :o

Hahaha üstümden oyunlar oynamaya çalışanlar elbet birgün cezasını çekecektir :D

OptimizeSunucum 02-09-2013 10:42:36

Dün burdaki konuşmalarımızdan sonra baya acıkmıştım zor tuttum yemedim :D Şimdi menemen yiyeceğim :D

mre 02-09-2013 15:03:06

Noodle kesinlikle. Turkiye'de bilemiyorum acikcasi gorgusuzluk gibi de olmasin ama boyle hazir corba mantiginda 2 dakika da hazirlaniyor sicak su koyunca icine. hem doyurucu hem ucuz hem de pratik

fani 02-09-2013 23:48:51

biz kilo vermek için saat 5 den sonra buzdolabının önünden bile geçmeyelim, millet 22:00 den sonra karın doyurmak için konu açsın :) hayat işte böyle bir şey..

OptimizeSunucum 02-09-2013 23:51:27

Alıntı:

subwoofer44 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067850432)
biz kilo vermek için saat 5 den sonra buzdolabının önünden bile geçmeyelim, millet 22:00 den sonra karın doyurmak için konu açsın :) hayat işte böyle bir şey..


Saat 5 de sanki baya birazcık erken :D

fani 02-09-2013 23:52:28

Alıntı:

OptimizeSunucum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067850450)
Saat 5 de sanki baya birazcık erken :D

yok hocam ideal. yoksa kilo yapıyor.. ee bu gece ki menü ne? :)

OptimizeSunucum 02-09-2013 23:55:25

Alıntı:

subwoofer44 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067850459)
yok hocam ideal. yoksa kilo yapıyor.. ee bu gece ki menü ne? :)

Az önce film izledim patlamış mısır ile :D şimdide markete gideceğim ama gitmeden önce ne tarz çikolatalar alsam ve içecekler alsam listesini yapıyorum :D

Eror71 02-09-2013 23:56:12

Hocam en güzeli buzlukta sürekli bi nugget bi gordon blue tutacaksın acıkınca yapıverirsin :D Özellikle yazın hayat kurtarıyor :D

fani 02-09-2013 23:56:18

Alıntı:

OptimizeSunucum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067850473)
Az önce film izledim patlamış mısır ile :D şimdide markete gideceğim ama gitmeden önce ne tarz çikolatalar alsam ve içecekler alsam listesini yapıyorum :D

afiyet olsun. bende yemek tariflerine bakıyorum.

OptimizeSunucum 02-09-2013 23:58:42

Alıntı:

subwoofer44 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067850479)
afiyet olsun. bende yemek tariflerine bakıyorum.

Sağolun teşekkür ederim :) Saat 5 kuralını unutmayın aman

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:58:42 -->-> Daha önceki mesaj 23:57:19 --

Alıntı:

Eror71 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067850477)
Hocam en güzeli buzlukta sürekli bi nugget bi gordon blue tutacaksın acıkınca yapıverirsin :D Özellikle yazın hayat kurtarıyor :D

Ben nedense nugget sevmiyorum ama internette iş yapan arkadaşlar için ideal malum sürekli bilgisayar başındayız oturup yemek de yiyemiyoruz yetiştirmemiz gereken işler oluyo

realmerciless 03-09-2013 00:01:53

Bugun benim menude sucuk var :)

Masterboy 03-09-2013 01:12:52

22:00'dan Sonra Yapılabilcek Pratik Doyurucu Öğünler
 
Gece yemek yemek kilo aldırıyor fakat aç aç uyunmuyor :D


Sent from my iPad using Tapatalk

doLe 03-09-2013 02:16:50

22:00'dan Sonra Yapılabilcek Pratik Doyurucu Öğünler
 
Alıntı:

SunucuservisTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067845658)
ben gece gece kızartmayı çok seviyom o zaman yuzden hergün saat 00.00 da

yemeksepeti.com açıp mcdonalds en büyük menüsü söyliyorum:) ömür gün öglene kadar tokum

ama tabi kilomda oldu 126 :) ne yapcan kader:D

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:09:27 -->-> Daha önceki mesaj 01:08:32 --


eğer ölürsem hakkınız helal edersin artık::D
,

Hocam o yemeksepetinin Allah belasını versin 3 senedir kullanıyorum 55dim 85 oldum gece yemekleri açısından teşvik edici :D ayrıca aylık harcamam 800 - 900 tl sadece yemek topluorum eski siparişler kısmından :D tabii kaldığım semt pahalı onun etkisi de var ama gece yemekleri için yemeksepeti 4ever :D


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

SunucuservisTR 03-09-2013 02:40:52

Alıntı:

doLe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067851028)
Hocam o yemeksepetinin Allah belasını versin 3 senedir kullanıyorum 55dim 85 oldum gece yemekleri açısından teşvik edici :D ayrıca aylık harcamam 800 - 900 tl sadece yemek topluorum eski siparişler kısmından :D tabii kaldığım semt pahalı onun etkisi de var ama gece yemekleri için yemeksepeti 4ever :D


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

aynen :D bir hamuger menü en az 15 tl :D

15x30 = 450 TL

extraman 03-09-2013 02:58:06

1 menü kesmiyor beni beyler 3 tavukburger + 3 cheeseburger - 1 büyük boy cips + 2.5 luk coca cola evde bulunur zaten :)

S3RK4N 03-09-2013 04:41:05

Alıntı:

SunucuservisTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067845668)
zaten evden işe giderken yürüyorum 1 kml falan :)
o sahede kilomu korudum:D

Nasıl koruma hocam o öyle 126 az gibi anlatmışsınız :) Ben 70 kiloyu kendime sorun ettiğim için gece yemek yemiyorum. Gün içinde de 5,6 km yürüyüş yapıyorum, sizde iyi cesaret varmış ben çok kafaya takıyorum kilo işlerini. :D

deli dana 03-09-2013 09:09:04

akvaryum balığı, kelle paça.

OptimizeSunucum 03-09-2013 10:35:18

Hergün yemek sepetine para mı verilir yazık günah :D bir adet kangal sucuk alsanız her saat diliminde yersiniz üstünede yumurta kırdık mı ohh miss :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:01:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.