![]() |
r10 vadisi Arkadaşlar bazı dolandırıcılık olayları vs. oluyor. Şehir şehir gruplaşalım; birisi dolandırılınca , dolandırıcının evini basalım dolandırılma olaylarında büyük düşüş görülebilir ' R10 E-Ordu Neferleri ' Kısa Adımız REON E-Ordu Nefer Birimleri İl İl Ordu birimleri Adana Şubesi ( 01 ) Balıkesir Şubesi ( 10 ) Rockco ( Balıkesir İl Amiri ) Snopy( Baskın Timi Neferi ) Bursa Şubesi ( 16 ) KayiflePaylas ( Bursa İl Amiri ) Denizli Şubesi ( 20 ) clanTR ( Denizli İl Amiri ) bilcoder ( Baskın Timi Neferi ) Erzincan Şubesi ( 24 ) MadScientist ( Baskın Timi Neferi ) İstanbul Anadolu Şubesi ( 34 ) Zekai ( Anadolu Yakası Fatih'in Fedaisi & Bölge Amiri ) İstanbul Avrupa Şubesi ( 34 ) Weave ( Avrupa Yakası Yardım ve Yataklık Amiri ) burak8104 ( Baskın Timi Neferi ) ArtiEksi ( Baskın Timi Neferi ) The_R_ ( Baskın Timi Neferi ) Shark ( Baskın Timi Neferi ) justices ( Baskın Timi Neferi ) weStarz ( Borucu ) Kayseri Şubesi ( 38 ) SaDo ( Kayseri İl Amiri ) Muğla Şubesi ( 48 ) SHNBilisim ( Muğla İl Amiri ) Tokat Şubesi ( 60 ) anLHsn ( Tokat İl Amiri ) YURT DIŞI KKTC Şubesi DarkMental ( KKTC Birim Amiri ) kıyafetler kafanıza göre Baskın Aracı Yaya olması tercihimizdir. Belediye otobüsleride kullanılabilir. ( Birimin maddi imkansızlıkları bulunduğundan dolayı ) |
:D Hacı iyimisin |
R10 Feller kim olcak ? (okunuş Aron feller) :p |
Alıntı:
tamam sen tüncaysın ozaman :) onun gibi konuştun :D |
örgütleniyoruz beyler. Go go go :D |
Yanıma 2 eleman verin istanbulu fet ediyim. :cool: |
Anlaşıldı. Tamam! Hadi bitirelim şu işi! |
Hüsnü. |
Şimdi herkes polat ve memati olur |
gereklı şehir ve gruplaşmalar oluşsun, baskınlar başlayacak beyler, hazırda bekleyin. |
R10 organize suçlar sanal amirliği :rolleyes: |
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
polat alemdar : radmin memati : ****** |
Alıntı:
|
Arkadaşlar kayseri ekipler amirini secelim bir an önce :) |
Alıntı:
|
dolandırıcıların korkulu rüyası ' R10 E-Ordu Neferleri ' Kısa Adımız REON Alıntı:
Alıntı:
|
tamam :D vadi olunca bi polat mutlaka atlar bi yerden yine zaten :) |
evet beyler il il birimler oluşmaya başladı ve devamı gelecek https://www.r10.net/1065440987-post1.html |
beni bursa il amir i yap usta e polat nedir : ) |
Alıntı:
tamamdır. ekip artsın saldırılara başlayalım. kan istiyorum, kafa kol bacak parçaları istiyorum. Paramparça edecez dolandırıcıları bu tim sayesinde |
altımıza bir tane siyah mercedes cekmek lazım siyah elbiseler :) |
@CyberCix kurucu sensin; siyah mercedes ve simsiyah takım elbise istiyorum pierre cardin olsun şimdilik çok masraf olmasın sana :D |
Alıntı:
ilk mesaja eklendi |
Edirne İl Amiri olabilirim :D |
Aydın il amiri olabilirim (: bana memati derler arakdaşlar :D |
şu anda dersteyim gece eve gıdınce ekleme yaparım. Yeni neferleri bekliyoruz arkadaşlar |
benide ankara yaparmısın ankara il müdürü mü ne o tarz ama istanbuldayım şimdi napsakki büyükşehirlerde daha fazlamı atama yapsak :D |
Beni de denizli yap hocam. Parçalayalım onları bitirelim yardıralım hehe :D |
denizli denizli yaz hocam yazzzzzzzz :D Edit; yazmış bile yaw :p |
CyberCix maraş otu filanmı attın agzına naptın :D takım elbise alerjim olmasa balıkesir körfezini alırdımda işte :D takım sevmiim ben :D |
Alıntı:
|
Şişli 'yi bana verin hatta şişli taksim boru hattı kuralım :D |
Muğla'ya atanmak isterim :D |
atamalar yapılmıştır. Yeni neferler bekleniyor Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Toplantılar nerede olacak gizli bir mekan lazım?:=) |
ben nerdeym :( |
Alıntı:
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:19:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.