R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   İçinden Geleni Söyle :) (https://www.r10.net/maxigeyik/775462-icinden-geleni-soyle.html)

torres_ 27-11-2010 20:45:03

Hay *mk..

[küfür etmek geldi içimden :p]

teknohaberci 27-11-2010 20:52:40

bu doritos çok tuzlu ıykkkk

EscapeLord 27-11-2010 21:12:55

Alıntı:

teknohaberci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065174166)
bu doritos çok tuzlu ıykkkk

hani bana?

Space 28-11-2010 00:21:14

Başka bir can yok elimde avucumda...

Andrade 28-11-2010 00:25:41

Life is just a stage. It's not problem for me.

teknohaberci 28-11-2010 00:53:01

civciv sarı

kalmi 28-11-2010 15:45:53

Seviyorum seni eyy güzel İzmir :)

masterthone 28-11-2010 16:15:37

Alıntı:

Space Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065175566)
Başka bir can yok elimde avucumda...

Merhametine dön... beni benden çal.. buna lüzum var.buna lüzum var:)

teknohaberci 28-11-2010 20:46:24

dişşşiiimmm


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:27:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.