R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   webmasterlerin mail adresi has.ktir.be (https://www.r10.net/maxigeyik/47591-webmasterlerin-mail-adresi-has-ktir-be.html)

zedrh+ 18-04-2007 05:11:23

ha bu arada ktir.be yi alıp has diye subdomain açarsam sanırım bi miktar hitini çalarım

typo hesabı..

eXenenKin 18-04-2007 11:18:53

Alıntı:

antiarabesk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 498710)
herkes istediği adları yazsınlar,bu arada google webmasterlere mail servisi açmıştı,hatta üyede olmuştum ama unuttum linki alırsam hepinizin mail adreslerini postalarım...

Google Apps
Windows Live Custom Domains
sanırım :rolleyes:

zedrh+ 18-04-2007 11:29:51

işte sen zengin olmaya aday birisin :D güzel düşünüyon :D

dynasty 18-04-2007 12:05:01

Çok güzel bir domain ismi almışsın ayakta alkışlıom.... hasiktir.be:D:D:D:D:D

ÖzayDemir 18-04-2007 14:06:47

google le başvurdum mx leri değiştim,ama doğrumu değiştim bilmiyorum,bir ekran görüntü koydum yanlışsa söyleyin düzelteyim


http://www.hasiktir.be/has.jpg


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:24:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.