![]() |
ha bu arada ktir.be yi alıp has diye subdomain açarsam sanırım bi miktar hitini çalarım typo hesabı.. |
Alıntı:
Windows Live Custom Domains sanırım :rolleyes: |
işte sen zengin olmaya aday birisin :D güzel düşünüyon :D |
Çok güzel bir domain ismi almışsın ayakta alkışlıom.... hasiktir.be:D:D:D:D:D |
google le başvurdum mx leri değiştim,ama doğrumu değiştim bilmiyorum,bir ekran görüntü koydum yanlışsa söyleyin düzelteyim http://www.hasiktir.be/has.jpg |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:24:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.