![]() |
gzt çok hoşmuş |
en azından tasarımları özgün olmuş :) |
Reklama boğmayan Siteleri, uygulamaları çok seviyorum. Kullanıcı deneyimine çok olumlu katkısı var. Kullanıcı deneyimi de her şeyden önemli. Kendi projelerimi de bu doğrultuda hazırlamaya çalışıyorum |
Seninkisi sadece platonik hocam |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:47:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.