R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   Aşık Oldum! 😀 (https://www.r10.net/maxigeyik/2806665-asik-oldum-128512-a.html)

citay 06-05-2021 18:57:36

gzt çok hoşmuş

Ohay 06-05-2021 18:57:54

en azından tasarımları özgün olmuş :)

nmnkra 06-05-2021 19:07:20

Reklama boğmayan Siteleri, uygulamaları çok seviyorum. Kullanıcı deneyimine çok olumlu katkısı var. Kullanıcı deneyimi de her şeyden önemli. Kendi projelerimi de bu doğrultuda hazırlamaya çalışıyorum

bilgicinitr 06-05-2021 19:14:59

Seninkisi sadece platonik hocam

EnesCanturk 06-05-2021 19:19:04

Alıntı:

bilgicinitr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080069036)
Seninkisi sadece platonik hocam

Ahh hocam ahh :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:47:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.