![]() |
|
Alıntı:
|
Tüh be diziyi bitirdim zenginde olamadik patrondan olamadik neyseki gönlümüz zengin :D 3 patron hikayeymis bizim adida bedavadan kullandilar. Bakalim haftaya ne olacak? |
Konunun açıldığı yere bakmasaydım bir şey diyecektim ki.... |
|
:r26: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:41:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.