R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   Banlanma rekoru kimde (https://www.r10.net/maxigeyik/205718-banlanma-rekoru-kimde.html)

Musavirsahan 30-07-2008 00:44:38

Bir iki defa ban'lık olayım oldu ama çok şükür farkedilmedi sıyırdım :p

umteka 30-07-2008 07:51:07

Alıntı:

leet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2221793)
1 kez banlandim onda da kendimi banladim :D

leet kendini niye banladin ? :eek: :p :D

Kac gunlugune banlamistin kendini ? :cool:

GoldenChild 30-07-2008 11:49:16

Ne zaman adam gibi bir üyelik açsam o gelir bu gelir üyeliği alır banlattırır.

Bende en sonunda özel bir üyelik açtım :)

Yaklaşık 5-6 tane üyelik öyle ban yedi :o

Dogan 30-07-2008 12:34:56

Alıntı:

MrManson Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2229195)
Aslında argoyu pek sevmem,hatta hazetmem fakat bazıları hakediyor bende kıramıyorum hakettiğini veriyorum :D

Valla rekor bendemi bilmiyorum ama benden çok banlanan varsa herhalde banı açık kaldığı gün sayısı daha azdır banlı gün sayısından :D

Külahım şurada ona anlat :)

lüpen 30-07-2008 12:39:50

2.senem bitti hiç banlanmadım:)

By_Wade 30-07-2008 14:59:03

Hiç banlanmadım rekor aytuğda :D

Zyxel 30-07-2008 15:00:42

Hiç banlanmadım... Yihuuuuuuuuuuu :D

xlenonz 30-07-2008 15:04:32

1 kez banlandık mod lar sağolsun,

direk küfür etsek neyse , küfür yerine "**"(yıldız) koyduk diye ban yedik :)

tr01 30-07-2008 19:00:24

anti ban:p mygatsel 1.olabilir konuyu hiç okumadım ama:p


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:29:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.