![]() |
Bir iki defa ban'lık olayım oldu ama çok şükür farkedilmedi sıyırdım :p |
Alıntı:
Kac gunlugune banlamistin kendini ? :cool: |
Ne zaman adam gibi bir üyelik açsam o gelir bu gelir üyeliği alır banlattırır. Bende en sonunda özel bir üyelik açtım :) Yaklaşık 5-6 tane üyelik öyle ban yedi :o |
Alıntı:
|
2.senem bitti hiç banlanmadım:) |
Hiç banlanmadım rekor aytuğda :D |
Hiç banlanmadım... Yihuuuuuuuuuuu :D |
1 kez banlandık mod lar sağolsun, direk küfür etsek neyse , küfür yerine "**"(yıldız) koyduk diye ban yedik :) |
anti ban:p mygatsel 1.olabilir konuyu hiç okumadım ama:p |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:29:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.